امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 04 آذر 1392 - 11:41
اختصاصی اتحاد جنوب/ عضو شورای شهر برازجان:

شب گذشته (یکشنبه شب) جلسه شورای شهر برازجان با حضور شهردار این شهر برگزار شد که نکته قابل تأمل، عدم حضور گروه چهار نفره شورای شهر (گرمسیری، کفاش، اسماعیلی و قائدی) در این جلسه بود.هادی کفاش در این خصوص به اتحاد جنوب گفت: عدم حضور 4 تن از اعضای شورای شهر برازجان، اعتراضی به وجود ائتلاف و گروه بازی در شورای شهر است...

در اعتراض به گروه بازی ائتلاف 5 نفره در جلسه شورا حاضر نشدیم

اتحاد جنوب ـ هدیه بیت سیاح: شب گذشته (یکشنبه شب) جلسه شورای شهر برازجان با حضور شهردار این شهر برگزار شد که نکته قابل تأمل، عدم حضور گروه چهار نفره شورای شهر (گرمسیری، کفاش، اسماعیلی و قائدی) در این جلسه بود.

هادی کفاش در این خصوص به اتحاد جنوب گفت: عدم حضور 4 تن از اعضای شورای شهر برازجان، اعتراضی به وجود ائتلاف و گروه بازی در شورای شهر است.

وی ادامه داد: مردم برازجان به 9 نفر با تخصص های مختلف رأی داده اند تا با همکاری و همبستگی شهر خود را آباد کنند اما متاسفانه از همان ابتدای کار، شورا دچار دودستگی و ائتلاف بازی شد.


سوگند ائتلاف 5 نفره!!!

هادی کفاش افزود: متاسفانه در ابتدای کار شورای شهر، در منزل یکی از ئتلاف 5 نفره، قرآنی به میان آوردند و سوگند خوردند که در تمامی مسائل مهم و تاثیرگذار پشت هم باشند و ائتلافی که به نوعی از پیش تعیین شده بود ایجاد کردند.

وی ادامه داد: ائتلاف 5 نفره شورا در این خصوص با من تماس گرفتند و خواستار حضورم در این ائتلاف شدند اما من در جواب به آنان گفتم تمامی اعضای شورای شهر در همان ابتدا فعالیت این نهاد، سوگند یاد کردند که در تمامی شرایط با هم و یکدل در کنار هم باشند و مشکلات شهر را حل کنند و ایجاد ائتلاف و خارج کردن حتی 1 نفر از اعضای شورای شهر، زمینه اختلاف را ایجاد می کند.

کفاش تاکید کرد: پیشرفت جامعه شهری در گرو همکاری و هماهنگی تمامی اعضای شورای شهر و شهرداری می باشند نه خارج کردن 4 تن از اعضای شورای شهر از مسائل مهم شهری.


آقای شهردار به عهد خود وفا نکردند!!!

وی در خصوص انتخاب معاونین شهردار گفت: شهردار برازجان در همان ابتدای کار خود به تمامی اعضای شورا، اعم از ائتلاف 4و 5 نفره، قول داد که معاونین شهردار سابق برای مدت 4ـ3 ماه در مناصب خود باقی بمانند و از تجارب آنان در برطرف سازی مشکلات شهری استفاده بهینه کند و در صورت نیاز، بعد از موعد مقرر و با مشورت تمامی اعضای شورای شهر، معاونین جدیدی منصوب کنند.

عضو شورای چهارم شهر برازجان افزود: اما متاسفانه شهردار برازجان به قول خود عمل نکرد و بلافاصله بعد از شروع کار، معاونین خود را انتخاب کرد.

کفاش بیان داشت: نگرانی ما 4 تن عضو شورا از انتخاب معاونین شهردار، هماهنگی و مشورت با ائتلاف 5 نفره و عدم هماهنگی با گروه 4 نفره است؛ نه اینکه معاونین انتخاب شده مشکل دارند یا بدرد نمی خورند چرا که شاید ما نیز به همین افراد رأی می دادیم اما متاسفانه جهت انتخاب آنان هیچ هماهنگی با ما صورت نگرفت./ب


این گره کور به دست مردم باز می شود!

وی اظهار داشت: در ابتدای کار شورای شهر برازجان و شکل گیری ائتلاف هایی در این نهاد، مراتب را به اطلاع مسئولین شهرستان رساندیم اما متاسفانه هیچ اقدامی جهت برطرف سازی این دودستگی از مسئولین دیده نشد.

عضو شورای شهر برازجان، حل مشکل دودستگی در شورای این شهر را تنها در دست مردم برازجان دانست و عنوان داشت: تا هنگامی که دودستگی و ائتلاف بازی در شورای شهر وجود داشته باشد، وضعیت شهر هیچ پیشرفتی نخواهد داشت لذا از تمامی عموم مردم خواستاریم نسبت به این مشکل واکنش نشان داده و این گره کور را باز کنند چرا که دیگر از کمک مسئولین ناامید شده ایم.

کفاش اضافه کرد: من انسان سیاسی نیستم که تابع گروه و حزب خاصی باشم و تنها عهد به پیمان و رضایت خدا و مردم برایم مهم است، لذا تمامی تلاش خود را خواهم داشت اما در نهایت شورا باید هماهنگ شود و به یک نهاد خدمتگزار تبدیل شود تا مشکلات شهری را حل نماید نه با ائتلاف و دودستگی به اختلافات دامن بزند.

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/09/08 - 23:56
0
0
درود به جناب خسروی که با بیان شیوا وزیبای خودشان موضوع را کاملا موشکافانه توضیح وحلاجی نمودند.اما تا ملت ما کور کورانه به اشخاصی که هیچگونه تخصص وتجربه ای در مورد وظیفه ای که باید تقبل کنند ندارند رای میدهند نتیجه همین بیش نیست .بقول دوستی اصطلاحی جالب بکار میرد "رای تفکه ای ها"وقتی آقا از ناخا واز روستاهای اطراف نیرو بسیج میکنه ورای میگیره!پس نماینده برازجان نیست وبرای همانها خدمت می نماید.چنانچه چندی قبل ملاحظه شد مسولین استانی که برای سرکشی به برازجان تشریف آوردند سراز ناخا در آوردند.در پایان درود میفرستم به این 4نفر آقایان کفاش ،گرمسیری،مهندس اسماعیلی وجناب قائدی که فقط در راه خدمت به شهر دیارشان گام برمیدارند ودر اینراه با هر نیرویی به مبارزه برمیخیزند.
1392/09/08 - 17:25
0
0
همین کارای میکنید که خدا ما رو مورد خشم و نفرت قرار میده تا کی کشت و کشتار تا کی دزدی تا کی قسم دروغ تا کی باندبازی بابا بس کنید از خدا بترسید
چقد شما جهان سومی فکر میکنید
1392/09/07 - 04:43
0
0
با سلام به دوستان و پاک اندیشان این مرز و بوم . عرضم به حضور و خدمت شما عزیزان اینکه اگر این موضوع درست باشه و صحت این امر روشن شود که به اصطلاح نمایندگان شورای شهر برازجان بصورت گروه پنج نفره هم قسم شده که در امورات شهر با یک نظر جمعا موافق باشند این کار بسیار زشت و دور از انصاف ، عدالت ، حق ، مردم سالاری و منطق و شعور است و این کار بسیار ناشیانه و بدون در نظر گرفتن عواقب ناپسند آن صورت گرفته و به ذهن متبادر می شود که طراح آن یک فرد نظامی ناشی بوده که حمله گازانبری کرده . این کار در این گروه به این معنیست که ما گروه پنج نفره با هم یک نظر داریم و این کاملا خلاف منطق و عقل سلیم است یا اینکه یک نظر از این گروه پنج نظره ارجعیت بر نظرات دیگران دارد و بقیه بصورت منفعل بر اساس قسم یاد شده می بایست هم رای با آن شوند یا اینکه اراده ای خارج از این گروه نظر خود را به آنها دیکته میکند و آنها بر اساس مفاد فی ما بین خود ، موظف با انجام موارد خواسته شده هستند. در هر صورت اگر گفته شده که انها قسم جهت عمران و آبادی شهر گرفته اند بسیار به جا و منطقی است که این قسم، مربوط به همه اعضای شورا بشود نه فقط تعدادی که مبادرت به یارگیری کرده اند در ضمن هر منتخبی از قبل از رای گیری از نظر وجدانی،اخلاقی و شرعی قسم یاد کرده و در تکمیل فرم ثبت نام باید بصورت قانونی در علت اقدام به ثبت نام و بعد از انتخاب هم در فرمانداری قسم یاد کرده و در اینجا دیگر لزومی برای هم قسم شدن بصورت گروه پنهانی، از باب عقل و داریت، وجود ندارد. به نظر این حقیر اگر موضوع حقیقت داشته باشد، این گروه از طیف خاصی باید باشند و خود را وام دار آن میدانند پس وامدار مردم نیستند ودر دل دغدغه و درد مردم را ندارند و از نظر مردم بادرایت برازجان با هر نوع گرایشی ، محکوم و باید محاکمه شوند. باز هم ندا سر میدهیم که اگر صحت داشته باشد.
1392/09/06 - 22:59
0
0
نمی دانم چک های مردمی که از شهرداری پول می خواهند را چه کسی باید امضا کند؟
1392/09/06 - 22:06
0
0
اقای کفاش این ها دارن زمین تقسیم میکنند نیامدن کار کنند اگر باهم باشید زمین گیر نمیاد باید ساز مخالف باشد تا اقایان بله بگویند شما 4 نفر زمین خوار نیستید ولی تاریخ میگوید
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید مفاد آن نمی باشد.
1392/09/06 - 17:42
0
0
به نظر من بايد يك جلسه محرمانه با حضور امام جمعه محترم و دستگاههاي امنيتي و اطلاعاتي (سپاه و نيروي انتظامي و اداره اطلاعات دشتستان) و فرماندار محترم گرفته شود و خود اين عزيزان شورا در جلسه باشند و در آنجا يك خط قرمز مشخص نمايند و طوري برنامه شان را ببندند كه به حقوق مردم تعدي نشود و در صورت مشاهده هر گونه اعتلاف اين كميته وارد عمل شده و فرد خاطي كه مسبب اين عمل شده را از شورا بركنار و نفر بعدي علي البدل را جايگزين وي نمايند (اين بهترين تصميم است). هر كس با نظر من موافقه بگه #يا علي#
1392/09/06 - 13:22
0
0
زلال عزیز کفاش به حق است باند بازی دیگر بسیار تابلو است سر دسته باند مشخص است زلال فریاد عدالت سر بدهید........... قرانی صحبت کن زلال.
1392/09/06 - 12:06
0
0
آقای زلال نگران باش پادو دیگران مشو. کفاش احتیاجی بشورا ندارد، و چرا باید در فکر داشتن اکثریت باشد، آقانگذارید با احساسات پاک شما بازی شود! آنها برای خود می دوند شما برای کی؟
1392/09/06 - 09:19
0
0
سلام ای همشهریان عزیز شهرداری به باند بازی تبدیل شده و داره برای افراد خاص کار می کند داره تلا ش می شود مشکل زمینهای فرد خاص حل شود اقایان کاری به شهر و مردم ندارند ای مردم جلوی باند بازی و باج...قیام کنیید ....شهر برازجان در دست افراد خاص افتاده است....شما ... شورای 5 نفره برای منافع افراد خاص و خودشان می باشد فریاد عدالت خواهی سر دهیید یا حسین .
1392/09/06 - 06:21
0
0
اختلاف خوب نیست و عمران شهر را نابود میکند مسئولین فکری کنید
1392/09/05 - 23:17
0
0
اقای کفاش عنوان این مسائل از روی دلسوزی نیست بلکه هرچه توان داشتید وتلاش کردید که ائتلاف چهار نفره ات را پنج نفره کنی نتوانستی واکنون که اوضاع بر وفق مرادت نیست داری جو سازی میکنی.
1392/09/05 - 20:33
0
0
باسلام وخسته نباشی خدمت مردم بی ادعای برازجان ....یکی از از حرفهایی که فرهنگ شده در میان مردم برازجان دشتستان ..میگن که اختلاف بوشهریها با برازجونیها جلو پیشرفت این شهرستان را گرفته آآآآآآآآآآ خودتان قضاوت کنید ببینید تو شورای شهرتون چه خبراست بگوییید به من عالیجنابان مردان بزرگ برازجان به من بگویید به این مردم و وووو بگویید الانم بوشهریا هستند هان بگویید بوشهریا هستند این که دیگه بوشهریها نیستند
واقعا واقعا ان جایی که باید اهم تصمیمات گرفته شود ببینید چطور اختلافات بیداد میکند من اول این شورا گفتم این شورایی که دم از مبلمان شهری میزند به مردم تعریف مبلمان بگه تا بدونن شورای محترم شما موفق نخواهید شد این را من گفتم
دوستانم مردم عزیز این خبر و این ساعت را یاداشت کنید تا اخر این شورا .....این فکرها و این خودبینیها و این خود برتریها باعث شکست شورا شده و خواهد شد به امید دیدار
1392/09/05 - 14:36
0
0
حالا فهمیدم چرا برازجان عقب ماند
اقایی که از طرف بازار بنر تشکر برای شهردار درب شهرداری نصب کردی .خواهشمند است این نظر شماست پس اسم خودت را می نوشتی .این اقای ....... قبلا برای بازار چکار کرده که حالا کند وقتی که شهردار بود نکرد .دلم برات میسوزد ..........
1392/09/05 - 10:48
0
0
در جواب برازجانی :ما همه هستیم فقط بگین کجا وکی
1392/09/05 - 10:26
0
0
به نظر من این اختلاف خیلی خوبه خدا کنم همیشه این اختلاف باشه چون اگه هر9نفر باهم باشن راحتروباهماهنگی بیشترمیتونن حق مردم رو بخورن اما حالا خودشون در مقابل هم ایستادن وبا هم میجنگند وهر گروه نمیذاره گروه دیگری خطا کنه.وهر گروه بخواد حرکت اشتباهی کنه گروه مقابل با تمام قوا جلوش وایمسه.پس درود برمردان جنگجوی خدا((((لطفاگفته های منو پاک نکنین))))
1392/09/05 - 09:07
0
0
شهرداری نیازی به شورا ندارد ... مگر حسین ابادی به شورا کاری داشت کار میکرد .... شهرداری یک سیستم پویاست و توسط پرسنل زحکت کش آن اداره میشود کار خودشونو میدونن نه نیازی به شورا داره نه نیازی به شهردار فقط یه نفر باشه امضا کنه حقوق پرسنل پرداخت بشه کافیه ...بابا جمع کنید بساتتونو انشائ الله این اختلاف باعث انحلال شورا شود ...
1392/09/05 - 08:00
0
0
بااینکه جمعی مردم ازنحوه انتخابات پرازاشکال و تخلف را قبول ندارندولی پایمردی شما و دوستان عضوشورای گروه 4نفره رامی ستایند درود مابرای دفاع ازاهداف شما کمک رسان هستیم جلسه ای قانونی درمسجد بگذارید مردم بیایند نظر بدهند فریاد بزنند
1392/09/05 - 07:59
0
0
سلام اقایان کفاش .گرمسیری .قایدی .اسماعیلی .شما که هم اکنون قد علم کرده اید و فریاد عدالت سر داده اید و راه مبارزه با باند بازی و چباول و غارت را در بیش گرفته اید به راهتان ادامه دهید و استوار و مقاوم باشیدشما فقط یک کار انجام بدهید فقط در جلسه شورا شرکت نکنید تا اصلاح صورت نگرفته بقیه خودشان مجور ند علی زارعی را دوباره معاون اجرایی شهرداری کنند و باند بازان را بردارند مردم حامی شما هستند و مردم به همه چیز بی برده اند دیگر مردم نخواهند گذاشت به انها خیانت شود ما از شما تشکر می کنیم که فریاد مردم را سر دادید و تمام مردم کوچه وبازار این معاونین را می شناسند و فریاد شما خواسته مردم است و باند بازان مجبورند خودشان استعفا بدهند فقط شما مقاومت کنیید تمام ملت برازجان با شما هستند .
1392/09/05 - 07:41
0
0
چه شیر تو شیری شده شورا از همین اولش...
1392/09/05 - 07:07
0
0
سلام.
هی عامو هی.شما هم دستتون به جای بر نمیاد و نمیتونی کاری بکنی لب به سخن باز کردی.وگرنه.......
ای حرفا خیلی کهنه شده .
بدش دو ..........
1392/09/05 - 07:03
0
0
سلام .ترا خدا به اقای ناخایی بگویید اینقدر در حرفهایت از قسم قران استفاده نکن .اخه برای کوچکترین جوابی قسم قران را میخورد .همشریان شهر را به بدست ادم بی تخصص دادن باعث 10 سال عقب ماندگی خواهد شد .برازجان احتیاج به فردی اگاهتر از اقای ناخایی و نیکجو دارد .شهری را که مهندس حسین ابادی به ابادانی پیش برد به دست دو نفر ادم نا اگاه به امور شهری و شهروندی ندهید .این دو نفر برای اداره شورای یک روستای 500نفری مناسب هستند.هنوز هم دور نشده .برازجان را نجات بدهیم
1392/09/05 - 02:10
0
0
بارها گفتم باز هم میگم مشکل فقط همراهی با اقای گرمسیری در ائتلاف 4 نفرست
وگرنه یقین داشته باشید هیچ ائتلافی صورت نمیگرفت
1392/09/04 - 23:05
0
0
عرصه شترنج شورا شا ندارد
در ای عرصه هدف معنا ندارد
دو دسته گشته شورا وای بر ما
که این نفعی بحال ما ندارد
درون ائتلافش شاخصی هست
که این شاخص قسم را پا ندارد
به هر خیری بگیرند استخاره
که این در کار شورا جا ندارد
خدایا رحم کن اکنون به این شهر
که امیدی کس از شورا ندارد
جناب بسیجی فکر کنم شما از اون دسته افراد باشی که به مانند بعضی ها دنبال منافع شخصی می گردید و خدا را فراموش کرده اید شما جزئ باند خاصی هستید که چنین حرف هایی مزنید و..... ج
جناب آقای کفاش شما ودوستان محترمتان به دنبال منافع شخصی بودید که با خرید رای وارد شورا شدید شما باند بازی رو شروع کردید
خیلی حقایق موجود است ومردم میدانند که چه کارهایی کرده اید
جناب آقایان ائتلاف چهار نفر مردم مسخره شما ها نیستند اگر قادر به ادامه کار نیستید استعفا دهید تا افراد بهتری جای شما بیاییند
1392/09/04 - 19:15
0
0
آقا هیئت رئیستون تغییر کنه همه چی درست میشه
خشت اول چون نهد معمار کج
1392/09/04 - 19:08
0
0
با عرض سلام خدمت اقای کفاش تمام بنرهها و بلاکاردها جلوی درب شهرداری توسط خود افرادی که تازه به صورت زنجیر ه ای بست گرفته اند نصب شده خودشان از خودشان تشکر کرده اند که مردم را گول بزنند بسیجی در کار نبوده ما حقیقت را می گوییم مردم برازجان باند بازی در شهرداری بیداد می کند خودتان جلوی این افراد را بگیریید خدمتی به شما در کار نیست از ما گفتن .
1392/09/04 - 19:07
0
0
درود بر نمایندگان واقعی و خیرخواه برازجان:
مردان نیک روزگار.. گرمسیری-کفاش-اسماعیلی-قاعدی
دست خدا به همراهتان
(اللهم اصلح کل فاسدا من امور المسلمین)
1392/09/04 - 19:00
0
0
با سلام باند بازی کاملا صحت دارد و قبول داریم که معاون اجرایی قبلی شهرداری اقای زارعی دزد و باج گیر نبود چرا ایشان را برداشتند و...برای ما جای سوال است واز کار گردن در شهرداری و باند بازیها خسته شده اییم به داد ما برسید اقای کفاش ما اطلاعات زیادی از باند قدرت داریم ما می دانیم در شهرداری چه می گذرد به بیرون بروز خواهیم داد .
سلام اقای کفاش جلوی باند بزرگ .... و ..... باید ایستاد ما جانی حامی شما هستیم این باند وعده های زیادی داده اند و نقشه های زیادی کشیده اند و قولهای فراوان داده اند نقشه های انها را نقش بر اب کنید ما بسیجیان بشتیبانی می کنیم از شما و جلوی باند بازی خواهیم ایستاد
1392/09/04 - 18:42
0
0
سلام برادر کفاش شهرداری کاملا باند بازی شده معاون اجرایی معاون عمران اقای........گاملا باندبازی به مقام رسیده اند ما همه چیز را می دانیم شما باید جلوی باند بازی را بگیریید مردم این افراد را کاملا می شناسند اقای شهردار قرانی بشت تلفن گفته که شورا این افراد را بر سر کار اورده سوال از اقای شهردار ما شاالله احمدی شما چه شناختی بر روی این افراد داشتیید که اینها را معاون خودت کردیید بعدا اقایان کفاش .اسماعیلی .گرمسیری .قایدی مگر شورا نبودند اقای احمدی شما هم ...شهردار هستید و شهردار واقعی برازجان ...است و اینها را اورده ایید که برای شهردار واقعی و باندش کار کنند خیلی زمین است که مشکلاتی دارند که باید توسط این باند مشکل انها حل شود برادر کفاش تلاش کنیید این معاونین عوض شوند مخصوصا معاون اجرایی . ما شما را حمایت می کنیم و مردم بشت قضیه هستند شما در جلسه شورا و اقای احمدی شرکت نکنیید .مردم برازجان جلوی خیانت و باند بازی و رشوه را حتما می گیرند مردم حامی شما هستند
1392/09/04 - 15:44
0
0
برادر بسیجی جناب اقای کفاش همچین انتظاراتی از شما نداشتیم لطفا با مردم شفاف صحبت کنین چنین انتظاری از شما نداشتیم شما میگید ائتلاف 5 نفره تشکیل داده اند یادتان نرود که خودتان هم ائتلاف 4 نفره تشکیل داده اید.
1392/09/04 - 15:18
0
0
همتون مثل هم هستین فقط به فکرخودتونید
1392/09/04 - 14:38
0
0
اگه شواری قبلی بعد از پنج سال افتضاح کار کرد
شما از همین ابندا دائما درگبر دعوا هستید
از خدا بترسید
نمیتونید آقا استعفا بدید
چه شما گروه 4
چه گروه 5
1392/09/04 - 14:03
0
0
مطالب کاملا منطقی است.وقتی 5 نفر میبرن و میدوزن وهرکاری که باب طبعشون هست انجام میدن هم بی احترامی یه رای مردم شهر میکنن هم به 4 نفرمنتخب مردم وحضوراین 4 نفر چه فایده ای داره
اتفاقا عدم حضور به نفع مردم هست اعتراض به اینکه تصمیمات از قرق 5 نفرخارج بشه وفضا عادی بشه.
ضمن اینکه اخطارهای قبلی هم داده شده ولی این ساز همچنان جریان داره وکسی خودشو صاحب نکرده..........!
1392/09/04 - 13:57
0
0
خدمت آقای همشهری عرض شود که ائتلاف 4 نفره با هماهنگی این 4نفر تشکیل نشد بلکه اینها کسانی بودند که نخواستند در ائتلافی باشند و حال که تعداد آقایان به اصطلاح خدمتگذار بیشتر است پس هر تصمیمی که بخواهند می گیرن و از قبل از جلسه تائید میکنن. بنابراین بهترین کار شرکت نکردن این چهار نفر در جلسات است که با این کار جلسه به حدالنصاب نرسد چون حضور آنها هیچ فایده ای ندارد.
1392/09/04 - 13:49
0
0
جناب آقای کفاش شما تنها کارمهمی که باید انجام دهید این است که مردم را از انجام هرکاری که احساس می کنید ممکن است در آن حقوق شهروندان نادیده گرفته شود با خبر سازید
1392/09/04 - 13:35
0
0
سلام .اقای کفاش نگرانی شما به جا می باشد .این دو دستگی باعث شده کسانی را که شهروندان به تخصصشان رای دادنند .دستشان از تصمیمات شورا کوتاه شود .وشورا در دست چند نفر ......بیفتد. نگران نباشید مردم فهیم برازجان روزانه کارهای این پنج نفر را رصد می کنند و به موقع اقدام به اعتراض خواهند کرد. جوجه را بعد از ............
1392/09/04 - 13:19
0
0
به نظر من شورا نباید اختلافات خود را ادامه دهد و بایستی با هم جلساتی تشکیل دهند و هیچ مسئله ای را حل نشده نگذارند و پس از این هدف خود را پیشرفت شهر و فرهنگ اجتماعی مردم شهر بدانند و از اختلاف نظر ها برای یافتن نواقص و کمبود ها استفاده کنند و در صدد رفع مشکلات باشند
به نظرم اگر قرار بود مردم نظر بدهند که نباید شهردار عوض میشد و این شورای به هم ریخته و ناهماهنگ شهرداری انتخاب کردند که مردم قبول نداشتند! هر چند که ما مردم شهر برازجان از هر شهرداری که انتخاب شود کار میخواهیم و از شورای منتخب خود تقاضا داریم در صورت برکناری هر شهردار ، شهرداری انتخاب کنند که از شهردار قبلی باسواد تر و کارامد تر باشد و در بین مردم شناخته شده و پذیرفتنی باشد...
1392/09/04 - 12:42
0
0
عرض سلام خدمت برادر عزیزم حاج هادی کفاش برادر عزیز شما سوگند یادکرده ایید که به مردم خدمت کنیید و جلوی هر گونه خیانت به مردم را بگیریید .خدمت به مردم به قول شما نیاز به باند بازی ندارد و باند بازی فقط خیانت به مردم و به شهر برازجان می باشد و برای منافع افراد خاص می باشد برادر گرامی به سوگندی که یاد کرده ایید باید جلوی خیانت به مردم ایستاد از شجاعت شما ومردانگی شما تشکر می کنیم و همچنین از شجاعت و مردانگی برادران گرامی اقایان گرمسیری .قایدی .اسماعیلی تشکر می کنیم و اگر دارد باند بازی انجام می گیرد برای چباول و غارت مردم و باج گیری از مردم طبق سوگندی که یاد کرده ایید نباید سکوت کنید و بهترین کار حضور نیافتن شما در جلسه شورا می باشد راستی برادر کفاش مگر بقیه اعضا شورا سوگند یاد نکرده اند چرا باند بازی را حمایت کرد ه اند دیگر باند بازی در شهرداری خیلی تابلو شده و بقیه اعضا شورا بدانند که طرف انها قران است و به قران دارند خیانت می کنند ...
1392/09/04 - 12:34
0
0
گروه 4 نفره چرا قهر اختیار کرده و در جلسات شورا شرکت نمی کنید , رویه احمدی نژاد در جلسات تشخیص مصلحت را پیش گرفته اید , بهتر این است که همراه با مخالفان خود در جلسات شورا شرکت کرده تا همانند مذاکرات ژنو به توافق برسید.
1392/09/04 - 12:02
0
0
جناب آقای کفاش شما هم ائتلاف 4 نفره تشکیل داده اید پس این اعتراضتان بیجاست و چون به اهداف خود دست نیافته اید الان اینجا لب به سخن و انتقاد گشوده اید برادر عزیز اونها به قول شما موضع گرفته اند شما که منتخب مردم هستید و به فرمایش خودتون بدنبال حقوق شهروندی هستید چرا ائتلاف 4 نفره تشکیل داده اید بنده از این موضوع فقط یک برداشت میتوانم بکنم که خصومت شخصی بین اعضای شورا وجود دارد حال بر سر چه موضوعی نمیدانم سر ریاست شورا بوده یا انتخاب شهردار متبوع بعضی اعضاء وضوعی مبهم میباشد (این شورا هم برای ما مردم شورا نمیشه خدا بیامرزه بابای همون اعضای دوره ی قبلی رو حداقل تا 4 سال با هم درست بودن و 2 سال آخرش با هم در گیر بودن ولی اعضای این دوره از همین اول کار با هم در گیر شدن)
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 14 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...