امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 22 مهر 1392 - 18:05
مرتضی قدوسی عضو شورای شهر برازجان:

با نگاهی گذرا بر عملکرد دوماهه ی شورای شهر برازجان در دور چهارم که شامل انتخاب هیات رئیسه و شهردار و موارد جزیی تر می باشد؛ متوجه می شویم که اخبار موجود در خصوص این موارد رضایتبخش نبوده و شورا تا کنون نتوانسته رضایت نه تنها شهروندان، بلکه خود اعضای شورا را نیز برآورده سازد! جهت بررسی و آسیب شناسی انتخابات اخیر شورای شهر برازجان در مورد "شهردار" ...

خروج از شورا تحت هیچ شرایطی توجیه پذیر نیست/ آرا در شورا ائتلافی نیست!

اتحاد جنوب / هامون - مهدیه امیری: با نگاهی گذرا بر عملکرد دوماهه ی شورای شهر برازجان در دور چهارم که شامل انتخاب هیات رئیسه و شهردار و موارد جزیی تر می باشد؛ متوجه می شویم که اخبار موجود در خصوص این موارد رضایتبخش نبوده و شورا تا کنون نتوانسته رضایت نه تنها شهروندان، بلکه خود اعضای شورا را نیز برآورده سازد! انتخاب شهردار یکی از وظایفی می باشد که بر عهده ی شورا گذاشته شده، به همین دلیل حساسیت های زیادی در پی دارد. متاسفانه درشورای شهر برازجان این موضوع به چالشی بسیار بزرگ تبدیل شد. جدای از مساله ی انتخاب شهردار، انتخابات هیئت رئیسه نیز با حاشیه هایی روبرو بود! جهت بررسی و آسیب شناسی انتخابات اخیر شورای شهر برازجان در مورد "شهردار" و "هیئت رئیسه ی شورا"  گفتگویی با مرتضی قدوسی عضو محترم شورای اسلامی شهر برازجان انجام دادیم که در ادامه می آید:

 

اتحاد جنوب/هامون: در اخبار آمده است که در مرحله ی سوم رای گیری شورای شهر برای انتخاب شهردار، یک نفر از اعضای شورا در زمان رای گیری، برگه رای یک عضو دیگر را برداشته و نام گزینه مورد نظر خود را درآن نوشته است. آیا این موضوع صحت دارد؟

قدوسی: من به عنوان یک عضو شورا با توجه به اینکه به دنبال منافع عمومی و توسعه ی شهر می باشم این را به عنوان یک دغدغه هم از شما و هم از تمامی رسانه ها خواهش دارم مطالبی که کمکی به حفظ آرامش شهر و روحیه ی تعالی که مردم به دنبال آن هستند، نمی کند منعکس نکنند.

 

اتحاد جنوب/هامون: برای اطلاع مردم از جلسات شورا این وظیفه ی رسانه است.

قدوسی: این درست است. اما این مساله به نفع شهر می باشد یا به ضرر شهر؟ اول ما باید صحت و سقم یک موضوع را مشخص کنیم بعدن اگر می بینیم که به توسعه ی شهر و بالندگی مردم کمک می کند منعکس شود. ولی اینکه اذهان مردم تشویش شود و تکدر خاطر پیدا کنند و حیثیت شهر زیر سوال برود نه تنها کمکی نمی کند بلکه انعکاس آن نیز درست نیست. این اقدام صحت دارد که یک عضو بر روی برگه ی همکار کناری خود نوشته ولی اینکه خلاف نظر آن شخص یا به اجبار باشد یا اینکه شخص از ابتدا اینکار را میخواسته انجام بدهد صحت ندارد. شما می دانید رای مخفی می باشد. مشخص نیست چه کسی به چه شخصی رای داده است. مگر اینکه دونفر که کنار هم نشسته اند اتفاق نظر داشته باشند. این اتفاق هم به این صورت بود که شخصی که به جای نفر دیگری نوشته به این علت بوده که خودکار نداشته و گفته برای من هم بنویس.

 

اتحاد جنوب/هامون:  خوب برای گزینه ی قبلی که درمرحله قبل نوشته خودکار داشتندولی برای این مرحله خودکار نداشتند؟

قدوسی: برای دور قبل هم شاید خودکار داشته یا از دیگران گرفته ولی جای دیگری نشسته بوده است.

 

اتحاد جنوب/هامون: جوابتان قانع کننده نیست!

قدوسی: شما دنبال چه چیزی هستید؟ اینکه این اتفاق افتاده یا نه؟ بله این اتفاق افتاده ولی اینکه خلاف نظر آن شخص باشد یا اینکه اعمال نظر باشد نه، این صحت ندارد. ولی وقتی اتفاق نظر وجود داشته باشد این مساله خدشه ای وارد نمی کند. کما اینکه خود فرد هم در پاسخ به اعتراض دوستان بلافاصله اعلام کرد بدلیل نداشتن خودکار از ایشان خواستم رای مرا بنویسد.

 

اتحاد جنوب/هامون:  پس شما می فرمایید این مورد کار درستی هست؟

قدوسی: بله، کار درستی هست! چون هیچ خدشه ای بر این مساله وارد نمی شود و منع قانونی ندارد. در عالم همکاری، دو نفر کنار هم نشسته اند و اتفاق نظر دارند. طرح این موارد کمکی به روند جو عمومی و حیثیت شهر نمی کند معتقد نیستم این مطالب منعکس شود. اگر کسی می خواهد داعیه دار حقی باشد باید کسی باشدکه بر روی برگه ی آن نوشته شده است. نه اینکه دیگران کاسه ی داغ تر از آش شوند. زوم کردن بر روی این مساله پاک کردن مساله ی اصلی می باشد. ما به عنوان نماینده مردم باید در آن سطح باشیم و شعور سیاسی داشته باشیم؛ زمانی که یک موضوعی در شورا اتفاق می افتد مسیر اعتراض مشخص شده است. اگر داعیه دار حقوق مردم هستیم باید بایستیم و منطق و استدلال بیاوریم و بگوییم اینجا خلاف قانون است. نه اینکه به فرض خودشان جلسه در اعتراض به یک تخلف غیر قانونی ترک بشود و مصداق اخلال در نظم شورا شود.

 

اتحاد جنوب/هامون:  شاید رئیس شورا نتوانسته جلسه را به صورت صحیح مدیریت کند و این سوء مدیریت باعث بروز این اتفاق ها شده است؟

قدوسی: اول اینکه رئیس این توانایی را داشته که از طرف اکثریت اعضا انتخاب شده است. دوم اینکه اگر فرض بر این باشد که رئیس شورا توانایی بر نظم شورا نداشته، باز آن هم راه قانونی دارد. شما دارید گریز از قانون  می کنید.

 

اتحاد جنوب/هامون:  من بی طرف صحبت می کنم.

قدوسی: نه شما ایراداتی که از سوی معترضین هست را بیان می کنید. قانون گفته که اگر رئیس شورا توجه ای به آیین نامه ی داخلی شورا نکند و نتواند نظمی را برقرار کند نماینده شورا باید تذکر آیین نامه ای بدهد و آن موضوع را استدلال کند. این حرکت خروج از شورا تحت هیچ شرایطی توجیه پذیر نیست. دقیقن تخلف قانون است و اگر در این خصوص بحث شود اول باید کسی که تخلف آشکار را انجام داده مورد نقد قرار گیرد. اگر ما برای هر موضوعی صحن شورا را ترک کنیم، که قانونی نمی باشد. این حرکت از یک فرد تحصیل کرده مدعی قانونمداری و قانونمندی و کسی که به روند توسعه شهر می خواهد کمک کند و اینکه ادعا دارند در جهت منفعت عمومی و دفاع از حق مردم می خواهند حرکت کنند، پذیرفته نیست. کما اینکه من همیشه فکر می کردم کسانی که سن بیشتری دارند، می توان از تجربه آنها استفاده کرد ولی دیدیم که مسن ترین عضو شورا به تحریک کم سن ترین عضو شورا جلسه را ترک کرد. هر چند که نقش مسن ترین عضو باید در راستای آرامش دادن به جلسه باشد نه ترک جلسه.

 

اتحاد جنوب/هامون:  شاید به دلیل ائتلافاتی باشد که در شورا هست؟ در شورا دو دسته ائتلاف وجود دارد. این ائتلاف ها را قبول دارید؟ اگر بله، این ائتلاف تا کی می خواهد ادامه داشته باشد؟ اصلن این مورد به نفع مردم است؟

قدوسی: نه این درست نیست، شما بر حسب شنیده هایتان  صحبت می کنید. من این مورد که در شورا ائتلاف وجود دارد را کاملن رد می کنم. آراء در شورا ائتلافی نیست. در هر انتخاب و تصمیمی که من گرفته ام اول شخصن به موردیکه رسیده ام به آن رای داده ام نه آن چیزی که خواست گروه خاصی باشد. می توانید از اشخاصی که به زعم شما در ائتلاف مقابل هستند سوال بگیرید. گاهی موضوعی پیش آمده که آنها مطرح کرده اند و من هم دفاع کرده ام.

 

اتحاد جنوب/هامون:  ولی آرایی که مطرح شده کلن ائتلافی بوده است.

قدوسی: نه، در تمامی شوراها به این صورت است. همین تکرار آرا در سه مرحله نیز در بوشهر هم اتفاق افتاده است. من به ائتلاف معتقد  نیستم بلکه رای ها بر اساس تحقیق می باشد.

 

اتحاد جنوب/هامون: شورا برای انتخاب شهردار به بن بست رسیده است. برای مساله شهردار چه راهکاری دارید؟

قدوسی: ما در خصوص شهردار به بن بست نرسیده ایم. برای این موضوع راهکار داریم و باید 9 نفر تصمیم بگیرند. نحوه ی انتخاب من برای شهردار در 13 گزینه که نصف آن از دوستان صمیمی بنده می باشند و انتظار دارند  که به آنها رای دهم، اینگونه است که ما باید بر اساس مصالح عمومی، شهردار را انتخاب کنیم. لابی ها و رای زنی های زیادی صورت گرفته ولی ما چشممان را بر تمامی این رفاقت ها و روابط بسته ایم و می دانیم بعدن هم فشارهای روحی و روانی زیادی از طرف دوستان به ما وارد خواهد آمد ولی انتخابی که انجام داده ام بر اساس روابط و رفاقت ومنفعت شخصی نبوده است.ما با مردم عهد و پیمان بسته ایم و در شروع کار سوگند خورده ایم که آنچه به صلاح شهر و در کسب رضایت حق تعالی است و بر این اساس تمامی رایزنی ها و لابی هایی که صورت پذیرفته و توصیه به اشخاص متفاوتی نموده اند ضمن اینکه جهت احترام به آنها متوجه کرده ایم ولی در تصمیم خود موثر ندانسته و آن چیزی که با مشورت با عقلا و صلحای شهر و دوستان معتمد به تشخیص خودمان رسیده و این مورد را نهایی می کنیم   پس انتخاب شهردار ما نیزائتلافی نبوده است./ح

 

 

*توضیح اینکه این گفتگو یک روز قبل از انتخاب شهردار انجام شده است.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/07/28 - 09:56
0
0
دوستان گرامی وآن دوست گرامی ندا ، ناشناس و... که کامنت های مختلف بانام های مختلف گذاشتی درجوابت بگویم اگر ما به جوانان تحصیلکرده مان ونیروهای بومی شهرستان بهاندیم و دهن کجی کنیم پس جایی برای پیشرفت نیروهای خودی ندهیم بدترین ضربه به مردم یک جامعه است ومرگ تدریجی نام دارد چه کسی پاسخگواست؟؟؟؟؟؟آیا گناوه ای ها از نیروهای بومی شهرستان بعنوان شهردار بکارخواهند برد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1392/07/28 - 02:07
0
0
آقای قدوسی سخنان شما برای دانش آموزان یک دبستان خوب است . خودکار نبود بهانه بسیار کوچکی است
در جواب جناب آقای اسماعیل باید عرض کنم که نظر ایشان مغرضانه است! شما از مردم شهر برازجان و کارکنان شهردا ری و تمام اهل فن بپرسید که آیا آقای مهندس اخلاقی یک شهردار ناکارامد بوده است؟ جناب اسماعیل ظاهرا شما یا از شهر برازجان اطلاع ندارید و یا قصد دارید خدمات بسیار زیاد این شهردار پر تلاش و محبوب مردم را نادیده القا کنید.
برادر جان هرکس به اندازه یک دانه جو انصاف داشته باشد این حرف شما را قبول ندارد. شهر برازجان در زمان آقای اخلاقی از یک شهر خسته و خاموش به یک شهر سرزنده و پویا تبدیل شد و عمران شهری برازجان در زمان ایشان زبان زد همه بود و توسعه فضای سبز, تحول در مبلمان شهری, پیاده رو سازی , توسعه بافت قدیم و سامان دهی مسیلها و درخت کاری و توسعه صنعت ساختمانهای ارتفاعی و رونق اقتصادی شهر وکارهای فرهنگی زیاد و برخورد خوب با مردم و توجه به معیشت کارکنان بخشی از خدمات ایشان است.
ظاهرا شما اظلاع ندارید که چقدر مردم و پرسنل خواهان ایشان هستند. پس لطفا همچین مطالبی را بیان نفرمایید. به هر حال ما به افراد شورا رأی داده ایم و به انتخاب آنها احترام می گذاریم. آنها باید به رأی مردم امانت دار باشند. دیگر خود می دانند و خدا. اگر اشتباه کرده باشند و یا قصدی در این انتخاب بوده در مقابل مردم و خدا باید پاسخگو باشند.
1392/07/24 - 21:54
0
0
علی جان من فقط ننشتسم که آقایی قدوسی ودیگر دوستان شما به ریش ما بخندن و حال ببرند. مشکل اصلی میدانی از کجا است که شما آشنایان ودوستان این اعضا شورا چشم خود بر تمام مسائل بسته اید و نقد رابه پستو انداخته اید در صورتی که شما که به ایشان رای داده ای باید در برابر کار های اون فرد حساس باشید. شما این حرف را چی میدانید"خودکار در جلسه نداشته است" اگه این حرف به نظر شما منطقی است، من دیگه حرفی ندارم وسکوت میکنم.
1392/07/24 - 13:28
0
0
راسی حواستون باشه به قدوسی توهین نکنید که طرفدار زیاد داره ها
1392/07/24 - 13:27
0
0
منم میگم به احمدی هم فرصت بدید
شاید از حسین ابادی هم بهتر شد
اصن حسین ابادی قبل از ایکه شهردار بشه چکاره بود؟؟؟
لا اقل این که فرماندار بوده
1392/07/24 - 13:25
0
0
جناب ناشناس تو که خودت داری تمام این کامنتای بد رو مینویسی
1392/07/24 - 11:54
0
0
بیایید شورا را کمک کنید تا شهر ساخته شود در غیر این صورت کاری ساخته نیست بابا به شهردار جدید هم فرصت بدید تا خودی نشان دهد نه هنوز نیامده نقد می کنید خوب نیست این کار
1392/07/24 - 09:49
0
0
.................................................................................. شما در تاریخ ماندگار خواهد شد واقعا ملت برازجان بدبختند بی زبانند بی مسولیتند ولی حقشان است تا در این شهر عذاب روحی بکشند و نتوانند صحبتی کنند قران مردم برازجان حقشون است چون بی تفاوتند نبایستی خودشان این شورا را منحل کنند اینکه تندیس غضنفر السلطنه نیست
1392/07/24 - 07:12
0
0
بابا این قدوسی دیگه کیه!فقط خواجه شیرازی نمیدونه که نیکجو کنار قدوسی نشسته بوده ولی هنوز آقای قدوسی میخاد کتمان کنه!!!عجیبا غریبا!!یعنی کتمان کاری از مردم تا این حد جناب قدوسی؟!! اگر به جای شما بودم بخاطر تخلفی که انجام داده بودم از مردم و دیگر اعضای شورا عذرخواهی میکردم،، آقای قدوسی بعنوان یک شهروند و برادر به شما توصیه میکنم از افرادی که به زمین خواری مشهورند و از چادر به کاخ رسیده اند و یا فردی که چون قوم وحشی مغول به ......... حمله میکند و همه چیز را ویران مینماید ،مشورت نگیر و سریع خط خودرا از انان جدا کن چون این افراد بین مردم هیچ جایگاهی ندارند.
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نیست.
1392/07/24 - 05:00
0
0
اینجا ۳ سوال هست که با جواب دادن با انها خیلی چیزا مشخص میشه‏‏‏ ؛
‏۱‏_‏ باانتخاب آقای اخلاقی به عنوان شهردار چه اتفاقی می افتاد؟ جواب_‏
: باز هم شخصی که نا کار آمدی او در مدتی که شهردار برازجان بود و بر همگان روشن بود روی کار می آمد و ما دوباره شاهد نابودی شهرمان بودیم؛؛
۲‏_‏ با انتخاب آقای شیخیانی چه اتفاقی می افتاد؟جواب:همه میدانند شخصی که برنامه ای نداشته باشد کاری هم نمیتواند انجام دهد حتی اگر بومی باشد پس این مورد هم منتفی میشود
۳ _حالا که احمدی انتخاب شده چه چیز های برای ما روشن میشود؟ جواب اولا زود قضاوت نکنیم دوم اینکه دو مورد قبل قدرتهای پشت سر انها بود که اگر خطای ازشون سر میزد به راحتی نمی شد کنارشون زد ولی احمدی غیره بومی است و راحت تر میشود کنارش زد سوم اینکه با انتخاب غیر از احمدی همه میگفتند که عضای شورا برای منفعت شخصی خودشون به انها را انتخاب کردن اما با انتخاب احمدی این طور نیست چهارم اینکه احمدی صابقه کاری خوبی دارد او فرماندار گناوه بوده و ارتباط تنگاتنگی با مسولان استانی دارد و تجربه کافی نیز دارد پنجم اینکه یکی از خوبی های غیر بومی بودن اینه که امکان ندارد که فقط به محله خاصی رسیدگی کند و از سایر مناطق غافل باشد با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید که او ۴ نفری که به احمدی رای ندادن به فکر منافع شخصی خودشون بودن ولی دیگر اعضا به فکر انتخاب شخصی کارامد بوده و منافع شخصی خود را در نظر نگرفته اند
1392/07/24 - 03:17
0
0
بخوبی میدانیم چند هکتار زمین بزودی وارد محدوده خواهد شد برای اینکار یک نفر دیگر کم است که بزودی در نقش معاون وارد خواهید کرد تمام این انتخاب ها با برنامه و در جهت احیا زمین خواران صورت خواهد گرفت ان اقایی که راحت امضا می کند و در زمان مدیریت ها ی قبلیش در شهرداری خانه 450 میلیونی در تهران خرید حالا هم نیاز دارید...
.....................................................................................................
شما که توان پیدا کردن یک شهردار از بین موکلین خود ندارید چگونه مدعی می شوید با رای مردم انتخاب شده اید؟
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید مفاد آن نیست و صرفاً جهت اطلاع اعضای محترم شورا از نظرات مردمی می باشد.
1392/07/24 - 00:46
0
0
این شهردار .............................
حدأقل رای 2نفر از این 5 نفربه آقای اخلاقی اختصاص داشت.وگزینه دوم آنها شیخیانی بود.که با لابیهای قوی پشت پرده وبا اجبار وشایدم تهدید به احمدی تغییریافت وشیخیانی با رای حداکثری 4نفرانسان صاف وصادق با اقتدارتاهمیشه پیروز این میدان باقی خواهدماند.
خداجواب این حق کشی ومعامله سرمنافع مردم را خواهدداد.
1392/07/24 - 00:26
0
0
خيلي....... خدابه دادتون برسه روزقيامت
1392/07/23 - 21:11
0
0
انصافا واقعا این موضوع اینقدر مهمه که افکار عمومی درگیر ان شدند.
خدایی من که نگاه میکنم میبینم که با انتخاب اقای احمدی با 5 رای نشون میده که 5تا از اعضا رایشون احمدی بوده حالا چه خودشون نوشته باشن یا داده باشن به یه نفر 5 رای را بنویسه.چه فرقی میکنه وقتی ایراذ قانونی نداره وهمه به خواست خودشون رایشون را بدن به یک نفر بنویسه؟این بحث ها بقول اقای قدوسی واقعاهیچ کمکی به شهر نمیکنه .مگه برای خودمون این مسایل پیش نیمده؟من خودم تو انتخابات بارها برام پیش اومده تو همون موقعی که میخاستم رای خودم را بنویسم کسایی که اطرافم بودن باوجود اینکه سوادهم داشتن به من گفتن رایشون را بنویسم ومن هم براشون همون هایی را که میخواستن نوشتم. اینکار کجاش غیر قانونیه؟ من اقای قدوسی را میشناسم وبه ایمان و تعهدو سلامتش کاملا مطمئنم .دعا میکنم همیشه موفق باشه و تو خدماتش به مردم مثل سابق با انگیزه و پیگیر عمل کنه.
1392/07/23 - 20:18
0
0
با سلام و درود
به نظر من اینا همش جنجال آفرینی گروه هایی هست که به منافعشون نرسیدن و دستشون توسط یکی مثل آقای قدوسی بریده شده . من در جریانم که چه باندهایی بهشون فشار می اوردن و چقد تماس و لابی گری و پاچه خواری کردن. حالا که راه به جایی نبردن همه با هم متحد شروع به تخریب کردن. خودکار و کاغذ و این حرفا همش کشکه . دوستان از جای دیگه ای سوختن
قدوسی آدم پاکیه
1392/07/23 - 18:44
0
0
..............

متاسفانه مردم از شورا در 24 خرداد غافل شدند و آخر عاقبتش هم چنین شد...
عاجزانه از نیروهای مردمی که در شورای شهر حضور دارند تقاضا دارم که تمام قد در برابر غیر قانونیهای انجام شده بایستند و اطلاع رسانی کنند.
رسانه ها را فراموش نکنید و ان را پل ارتباطی با مردم بدانند
سبز باشید
1392/07/23 - 17:52
0
0
اقای جانفشان مهم خودکار نیست
مهم اینه نظر اقای بقول خودت x هم همونی بوده که تو برگه نوشته شده
1392/07/23 - 14:11
0
0


خداکند شرمنده نشوید بعد از اتمام دوره شورای شهر
یا حق
1392/07/23 - 13:58
0
0
من بازهم تعجب میکنم در بعد از این صحبت بازهم یک نفر با اسم های مختلف طرف داری میکند. آیا این سوال برای شما پیش نیامده که این شورای بدون خودکار چکار میخواهد کند؟ ودیگر آنکه آن فرد نمی توانست خودکار طرف را بگیرد وخود اقدام به نوشتن کند؟ من متعجب شدم از بعضی ها که نمی خواهند بیدارشوند وهنوز اسیر قومییت گرایی ودوست گرایی خود هستند. این شورا واقعا "به کجا مینگرد" وبه کجا خواهد رسید؟
1392/07/23 - 12:45
0
0
آقای قدوسی! اینکه شورا با دیدگاههای خود، رای مردم، اعتبارقانون ومردم، درک، شعور و آگاهی مردم را نادیده انگاشته جای تردیدنیست/ سئوال این است که: بین جوانان تحصیلکرده برازجانی نیروی مورد اعتماد شورا وجود نداشت، در بعد شمانمی دانستید برازجانیها روی پاره ای امور حساسیت دارند؟ باکدام توصیه و یا به چه دلیلی فردی خارج از برازجان وحتا دشتستان را بر مردم تحمیل کردید. اگر شما بخودتان اعتماد دارید همین امروز سوگند خود با خدا را اجرا نموده استعفاء دهید مطمئن باشید آقایان قایدی، اسماعیلی و....و....باشما همراه خواهندشد. آقای قدوسی ممکنست مردم درمورد فردی از شورا اتفاق نظرنداشته باشند امابدانید همه پشتیبان فرد، فرد شماهستند. بهتراست استراتژی خودتان راعوض کرده متحد و متعهد باشید. آشکارست که شهردار بازد وبندهای پشت پرده انتخاب شده که به تعریفی رساتر گروه5نفره خیانت کرده است.
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید مفاد آن نیست.
1392/07/23 - 11:35
0
0
اقای قدوسی شما که سوگند یاد کرده بودیید به مردم خیانت نکنیید ولی قرانی که شما ان را وسیله برای جمع اوری ارا از ان استفاده کردیید دیگر از شما انتظاری نداریم تو چه کاره بودی برای اقای X رای ان را نوشتی خودکار بهانه است اقای X اختیاری از خودش ندارد فقط دلش خوش است شورا شده اقای قدوسی وقتی کار روی لیاقت و شایستگی نباشد به این روش نتیجه می دهد وای به حال مردم بدبخت و بیچاره مردم برازجان بی زبان مردم برازجان دیگه از این خیانتها خسته شده اییم
1392/07/23 - 10:13
0
0
قدوسی جان عوام چشم امیدشون به شماست
دقیقا دارن دوباره تخریبتون میکنن
ما پشتتیم میدونیم گناهی نداری
1392/07/23 - 09:00
0
0
خدمت آقای قدوسی جواب دهندباانتخاب شهردار غیربومی مربوط به دولت احمدی نژاد؟؟؟شب رأی گیری اون پنج نفری که به این آقا رأی دادن تا نیم ساعت قبل از اینکه بیان تو شورا توفرمانداری چیکار میکردن خیلی خوب میشد....؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
1392/07/23 - 08:59
0
0
برادر قدوسی دارد خدایی کارش را جهت خدمت انجام میدهد رسانه ها کارها را به هاشیه نبرند در عمران شهر کمک کنید و پیشنهاد داریم ایشان کماکان خدمت صادقانه را انجام نماید خدا قوت
1392/07/23 - 08:36
0
0
وقتی شورایی که با طایفه گرایی و هزینه های هنگفت ...رای می آورد باید چه انتظار داشت شهردار سطح پایین اهل گناوه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آیا گناوه ای ها بچه های مارا در مدیریت شهرشان قرارمی دهند؟؟؟؟؟؟؟روز عزا روزی است که شورا ی که بافرماندار خ جلسه می گیرد و فرماندار احمدی نژاد از دیلم را روی کار می آورد خدایا چه کنیم که بلا نازل شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1392/07/23 - 01:18
0
0
جناب قدوسی بسیار متین پاسخ گفتند و با مصلحت اندیشی و بزرگ منشی خواستند حاشیه های بوجود امده از سوی برخی را کمتر کنند آتش را سرد کند . احسنت احسنت
1392/07/23 - 00:34
0
0
واقعا برای شما متاسف ام که شعور مردم را به بازی گرفته و فکر میکنید چیزی حالیشون نیست. یکبار به این حرف خود دقت کنید خودکار؛
واقعا شما از کجا آمده اید واقعا مطرح کردن این حرف زشته شما چی فکر کردین آقای قدوسی درباره این مردم؟! واقعا برای شما و دیگر دوستانتان متاسفم...
1392/07/22 - 23:27
0
0
حالا اگر قدوسی بجای نیکجو رای داده باشه که اولین کسی که باید شاکی باشه خود نیکجو هست
چرا نیکجو معترض نشده وقتی نظرش شخص دیگه ای بوده؟؟
ولی اگر این رای تحمیلی بوده و شما<4نفر> جلسه را ترک کردید پس چرا در رای گیری مجدد احمدی 5 رای آورد؟؟؟؟
پس نظر اقای نیکجو هم احمدی بوده
ولی از اتحاد جنوب خواستاریم یک مصاحبه حتما با اقای نیکجو داشته باشند
1392/07/22 - 22:34
0
0
حاج مرتضی کارت درسته برو جلو ما پشتتیم
خیلی بیشتر از اونای که الان دارن ....... رای اوردی و اعتبار داری.
حاجی خسته نباشی
1392/07/22 - 22:12
0
0
حرفاش همه منطقیه .به نظر من دلیلی واسه این همه جنجال نیست
این جنجالها از طرف کسایی که نتونستن فرد مورد نظر خودشون رو شهردار کنن حالا زورشون گرفته
1392/07/22 - 21:48
0
0
بیایید خدایی قضاوت کنید قیامت در پیش است کمی اندیشه کنید
1392/07/22 - 20:04
0
0
یا جد سیدباقر راهداری این دیگه کیه!! نماینده ای هم که اینقدر ..... آخر وعاقبتش معلومه....... خودمون فهمیدیم چکاره ای نمیخواد ماست مالی کنی...
پاسخ: انتشار این گونه نظرات ذیل این خبر صرفاً جهت اطلاع اعضای شورا از نظرات شهروندان است و به معنای تایید مفاد آن نیست.
1392/07/22 - 19:56
0
0
عامو ای کاری که تو کردیه باید شوریه منحل میکردن نه ترک میکردن
..................................
پاسخ: پوزش ما را بخاطر حذف بخشی از کامنتتان بپذیرید.
1392/07/22 - 19:45
0
0
طبق شنیده ها این آقای قدوسی آدم آقای..... است خدا کند اینطورنباشد که اگر باشد باید عزا گرفت!
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نمی باشد.
1392/07/22 - 19:32
0
0
طبق اطلاعاتی که من از ابتدای تشکیل این شورا از رسانه وخود اعضا دارم و در جوابای قدوسی هم معلوم است و او را خوب میشناسم جوابهایش فقط میخواد حقیقت ها از چشمان تیزبین ما مردم مخفی بماند او خودش این ائتلاف سرطانی را تشکیل داد و دارد رهبری میکند وخودش راصاحب نظر4 نفردیگر که به رای ما خیانت میکنند میداند.
او بدنبال چیزهای دیگری است............
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نمی باشد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 11 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...