امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 18 مهر 1392 - 09:45
اختصاصی اتحادجنوب/جشنی که با نارضایتی مردم به اتمام رسید:

شهرستان دشتستان یکی از شهرستان هایی است که متاسفانه بارها مورد بی مهری مسؤولین واقع شده است مسؤولینی که بارها در جلسات خود سخن ازخدمتگزاری برای مردم سر می دهند اما نه تنها بسیاری از مشکلات جامعه را حل نکردند بلکه با مدیریت ضعیف خود موجبات نارضایتی مردم را نیز فراهم آورده اند.چندین روز بود که تبلیغات گسترده ای...

اتحاد جنوب ـ هدیه بیت سیاح: شهرستان دشتستان یکی از شهرستان هایی است که متاسفانه بارها مورد بی مهری مسؤولین واقع شده است. مسؤولینی که بارها در جلسات خود سخن از خدمتگزاری برای مردم سر می دهند اما نه تنها بسیاری از مشکلات جامعه را حل نکردند بلکه با مدیریت ضعیف خود موجبات نارضایتی مردم را نیز فراهم آورده اند.
چندین روز بود که تبلیغات گسترده ای در سطح برازجان جهت برگزاری مراسم فیتیله ها صورت گرفته بود. برنامه ای که با هدف شادی و نشاط بین کودکان دشتستانی برگزار شد اما مدیریت ضعیف مسؤولین اجرایی مراسم  این شادی را به غصه تبدیل کرد.

پس از تبلیغات گسترده و فروش بلیط های زیادی در بین مردم و کسب درآمد هنگفت از محل این بلیط ها نوبت به برگزاری مراسم شد.
مراسم برگزار شد اما در محلی که نه تنها مناسب روحیه کودکان دشتستانی نبود، بلکه نارضایتی والدین آن ها را نیز به دنبال داشت.
محل برپایی مراسم که بیشتر به بیابان سنگلاخی شبیه بود در زمینی ناهموار و خاکی با حفاظ های میله ای محاصره  بود، زمینی پر از سنگ و کلوخ و خاک و خاک و خاک، گویی حتی مسؤولین اجرایی زحمت یک آب پاشی ساده هم به خود نداده بودند تا از بلند شدن گرد و خاک ها در اثر رفت و آمد و وزش باد جلوگیری شود. هر چند اگر با این تدبیر جلوی برخواستن خاک را می گرفتند با سنگ و کلوخ چه باید می کردند؟؟؟
با نبود سرویس بهداشتی چه می کردند؟؟؟ با کمبود آب آشامیدنی چه می کردند؟؟؟
اصلا اگر همه این مشکلات نیز با تدبیر مسؤولین اجرایی حل می شد، با روشنایی اندک محیط و خطرهایی که کودکان را تهدید می کرد می خواستند چه کنند؟؟؟
گویی هدف تنها برگزاری مراسم بود، نه شاد کردن کودکان. جهت پوشش خبری و انعکاس شادی کودکان به محل اجرای مراسم رفتیم اما در کمال ناباوری به جای شادی افراد، بیشتر صدای آه و نفرین می شنیدیم.
یکی دیگر از حضار با اشاره به کودکانی که از پشت نرده شاهد برگزاری مراسم بودند گفت: اگر یکی از این کودکان از نرده پرت شود چه کسی پاسخگو است؟ کودکانی که مثلاً خوشحال بودند بدون بلیط مراسم را می بینند اما چه مراسمی؟؟؟!!!


در این خصوص تماسی با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان داشتیم که وی در این خصوص به اتحاد جنوب گفت: برگزاری مراسم بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، نیروی انتظامی و مدیر اجرایی برنامه بود.
کرم باقری افزود: بررسی محتوای برنامه، وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و بررسی کارشناسی محل برگزاری بر عهده سایر مسؤولین بوده است.
وی ادامه داد: مدیر اجرایی برنامه، درخواست اجرای برنامه را در فضای باز اعلام کرد و از نیروی انتظامی برقراری امنیت در این فضا را خواستار شد.
شایان ذکر است؛ نیروی انتظامی امنیت را به خوبی در محل برقرار کرد، به نحوی که در طول برنامه، شاهد هیچ ناامنی در مراسم نبودیم.
جهت پیگیری امر با مدیر برنامه تماس داشتیم که وی در پاسخ به خبرنگار اتحاد جنوب گفت: شما تماس گرفتید که نحوه برگزاری مراسم را تخریب کنید؟؟!!  اما مراسم خیلی عالی برگزار شد!!! همه راضی بودند!!! کسانی که هم ناراضی اند باید برای شادی دیگران و شادی مراسم، راضی شوند!!!
چه جالب!!!  مدیر برنامه دیگران را عامل تخریب مراسم  می داند، مراسمی که با هزاران آه و ناله برگزار شده است و حالا به جای اینکه از کسانیکه ناراضی بودند عذرخواهی کند عنوان می دارد که به خاطر شادی مراسم و شادی دیگران، راضی باشند!!! حال جای سوال است که واقعا چه کسی مسؤولیت این امر را بر عهده می گیرد؟؟؟ مسؤولیت کودکان زخمی و خون آلود؟؟؟ مسؤولیت چشمان گریان و سرفه های شدید ناشی از گرد و خاک؟؟؟
چه کسانی مجوز برگزاری این مراسم را به این افراد در چنین مکانی هایی می دهند؟؟ و اصلا وقتی صحبت از برگزاری مراسم نشاط آور می شود، محل برگزاری را بررسی می کنند؟؟ اگر کودکان همین افراد نیز مانند بقیه کودکان حاضر در مراسم گرد و خاک می خوردند و روی سنگ قدم بر می داشتند و می افتادند به همین راحتی اجازه برگزاری چنین مراسماتی در محیط های خاکی و غیر بهداشتی را می دادند؟؟
قضاوت امر با شماست...

 

 

 

 

 

 

 



 

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/07/23 - 22:17
0
0
اقایان که مسولان اصلی این جشن بوده اند باید از مردم عذر خواهی کنند مگر هدف بلیط فروختن است یا مردم را شاد کردن در شهر ما خیلی جاهایئ که دارای چمن است میباشد بنا بر این باید انجا بر گزار میشد چرا مردم شهر ما را کم اهمیت می دا نند
1392/07/21 - 07:38
0
0
سلام خسته نباشید
شما عزیزان و مسئولین محترم بهتر میدانید که در این نوع برنامه ها وشادیها کسی دلش به حال بچه های ما نمی سوزد که بخواهند دل انها راشاد کنند.بعضی ها به علت اشنایی وبا پارتی که در فلان اداره دارند فکر منفعت خودشون هستند.وگرنه چنین نمایشی علاوه برجایگاه مناسب باید حده اکثر با هزار نفر برگزار شود
امروزه برای شادی بچه ها باید هزینه کرد نه درامد کسب کرد. متاسفم برای اقایان
1392/07/20 - 23:47
0
0
امیدوارم به برکت دوستان اصلاح طلب یه سالن مجهز با استانداردهای جهانی در شهرستان احداث بشه با ظرفیت 10.000 نفر تا دیگه اتحاد جنوب به سنگهای روی زمین گیر نده.انشاءالله!!!
1392/07/20 - 23:44
0
0
ما که خوب میدونیم شما اصلاح طلبان دق دلیتون سر اصولگراها رو با هر بهانه ای خالی میکنین اما بدونین برگزاری برنامه به این بزرگی اونم با امکانات کم خواه نا خواه نقایصی هم داره. ضمنا مگر فرماندار مجری برنامه بوده که شما انتقاد میکنی؟ میخوای باور کنیم حرفات سیاسی نیست؟جمعیتی که آمده بودند 2000 نفر بودند؟شما سالن دوهزار نفری تو شهرستان سراغ داری؟اگر این برنامه توسالن برگزار میشد و موقع بیرون امدن همه هجوم میاوردن و کسی چیزیش میشد شما جوابگو بودی؟ضمنا چرا از برگزاری موفق همایش پیاده روی توسط مسئولین شهرستان حرفی نمیزنی؟لااقل چندتا عکس از جمعیت حاضر هم میذاشتی تا خیلی ضایع بازی نشه!البته بخدا من نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب.فقط از قضاوت یکطرفه بدم میاد.
پاسخ: سلام خدمت دوست گرامی
جهت اطلاع عکسهای پیاده روی رو کامل کار کرده بودیم.
1392/07/20 - 23:38
0
0
اقای اتحاد جنوب واقعا جدی میگی روی چمن؟؟؟؟؟؟؟؟
رو چمن اگه دست مسئولین در کار نبود و خودشون نمیخاستن مجوز نماز عید فطر هم نمیدادن!
درضمن روی چمن تقریبا هفته ای 3یا 4 روزش بازی یا تمرین هست اصن غیرممکنه
بازم در ضمن اقدام شده مجوز ندادن
شما باید تلاش کنید مسئولین رو متقاعد کنین که یه سالن بزرگ مخصوص جشنا با ظرفیت بالا بسازن نه اینکه این بیچاره ها رو زیر سوال ببرین
اصلا اگه این جشنا برگزار نشه مسئولین از کجا خودشونو ایقد زحمت میدن که بفهمن چی نیاز داریم!
بعدشم 5هزار بلیط فروشی شده و از ازدحام جمعیت و فشار مردم 5هزارنفر دیگه بدون بلیط وارد شدن یعنی 10 هزار نفر اونوقت بنظر شما سالن 2 هزار نفری جوابگو هست؟
فقط یک خواهش دارم ازتون این جشن که تموم شد، ازاین به بعد سعی کنید حمایت کنید تا باعث انگیزه بشه برای کارای بهتر/باتشکر
1392/07/20 - 22:17
0
0
اتحاد شرمندا تهیه کننده ای که 30 ملیون هزینه کرده سالن دو هزار نفری چقدر میشه بنظر شما
1392/07/20 - 13:10
0
0
راستش خوبی داشت بدی هم داشت خوبیش اینه که تو این سیاست بازیها معلوم شد کسانی فکر شادی مردم هم هستن دوم اینکه کمبودهای فضاهای فرهنگی برازجان مشخص شد سوم معلوم شد که ما یه جاهایی ظرفیت فرهنگی نداریم اما مطمعنا کسانی برای برگزاری این مراسم زحمت کشیدن دستشون درد نکنه اما معلومه که مشاوران خوبی حداقل جهت تعیین مکان برنامه نداشتن یا واقعیت اینه که این مکان بازتری بوده و میشده بلیت بیشتری فروخت ومشکلات هزینه ای برنامه را حل کرد. دلیل انتخاب این مکان این بوده که این فکر میکنم یک نوع بی احترامی به مردم بوده و جای عذرخواهی به مردم داره وتلاش کنند این برنامه ها تکرار بشه ولی در حدشان مردم و فرزندانشون باشه انشاالله
1392/07/20 - 12:57
0
0
اتحاد جنوب چرا ایقد شلوغش میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه ما چندتا سالن 5 هزار نفره داریم که شما شیر انتقاد و رو ای بیچاره ها باز کردی!!!!
شما که خوب زودی تا یه چیزی برات بد باشه پاسخ مینویسی
یه پاسخم برا ما بنویس توش یه مکان درست پیشنهاد بده
پاسخ: اگر سالن 5000 نفری نداریم ولی میشد توی استادیوم رو چمن با امکانات بهتری در فضای باز برگزار کرد. یا در سالن های ورزشی با ظرفیت 2000 نفری که در شهر بود آنجا برگزار میشد.
1392/07/20 - 12:41
0
0
خوش بحال خودمون كه اصلا نرفتيم و8000هززززززززززززززان تومن ضررنكرديم ...
1392/07/20 - 12:22
0
0
جناب بازدار دستت درد نکند فکر بزرگی بود ولی صد حیف که مکانش بسیار بد بود در حالی که بنده می توانستم رایگان بیایم ولی شش کودک با مادرم به مراسم آوردم ولی حیف پولمان حرام شد ما روی صندلی ها ایستاده دوساعت با بچه ها داغون شدیم ومادر پیرم که ازدحام داشت خفه می شداز ابتدای برنامه جانداشت و کنار خیابان مثل گداها نشست تا پایان کار نه آبی و... دلم خیلی برایش سوخت جناب فرماندار کی پاسخگو خواهند بود که مغرب امدند و ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
1392/07/20 - 10:31
0
0
از برکات مدیریتی دولت اصلاح طلبتونه دیگه!
پاسخ: کدام دولت اصلاح طلب؟ مدیران شهرستان و استان هنوز یادگار دولت اصولگرای جناب احمدی نژاد می باشد.
1392/07/20 - 07:53
0
0
سلام برویید روستای بنار قایدی یا بنار ازادگان تحقیق کنیید رییس ارشاد برازجان چه کسی است که نصرالله شفیعی ان را رییس ارشاد برازجان کرد فرزندان من چه گناهی دارند ارشاد برازجان
1392/07/19 - 23:46
0
0
....
پاسخ: ممنون بابت تذکرتون. اشکال مطرح شده وارد بود. اصلاح گردید.
1392/07/19 - 23:12
0
0
سلام بر تمامی نظر دهندگان
برنامه فوق برنامه جالبی بود ولی مدیریت آقایان ... و ... در اجرای این مراسم بسیار ضعیف بود......
18 میلیون گروه آوردید ولی ای کاش به این فکر می کردید که مدیریت یاد بگیرید و فرهنگ را
در ضمن چرا فیتیله ها بدون خداحافظی رفتند؟
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید مفاد آن نیست.
1392/07/19 - 15:36
0
0
من رفتم خیلی باحال بود ارزش8تومنه داشت. برازجونمون هم داره کم کم راه میفتها.دمشون گرم
1392/07/19 - 13:43
0
0
ضایع هست که عکساتون مال بعد از جشنه آب باشی قبل از جشن شد سنگ رو زمین باشه روی زمین که نمیخان بشینن رو صندلی اند ولی باز مسئولین باید فکر یه سالن باشن تاکی تخریب میکنین چند نفر میخوان کار فرهنگی کنن تخریباتون رو درمورد شهر دار هم دیدم سعی کنین بهتر از امتیاز رسانه ای تون استفاده کنید
1392/07/19 - 13:35
0
0
خواهشا دیگه خاله شاهدونه رو نگین بیاد من هنوز عصبیممممممممممممم
1392/07/19 - 13:34
0
0
واقعا مانیاز به یک سالن 5تا10 هزارنفری داریم چرا جلو این جشن ها رو با انتقاد شدید بگیریم باید برگزار بشه تا مسئولین به فکر بیفتن آخه تا کی با این همه آدم سرمایه دار بگیم محرومیم
1392/07/19 - 12:05
0
0
با سلام .وقتی مسئولین ضعیف با رابطه سرکار می آیند بیشتر از این نمی توان انتظار داشت.حق کودکان دشتستانی این نبود.
1392/07/19 - 11:31
0
0
منم با اقای رحیم بسیار موافقم, تقصیر از کمبود امکانات هست. اقای صابری با این مطلب تخریبی که شما نوشتی خودت بیشتر زیر سوال رفتی چون حتی اندازه مخاطب های روزنامت هم انصاف نداشتی که هم خوبی های کار و ببینی و هم کمبودهاشو, شما هم مثه بقیه مسولان تو کار خودت ضعیف بودی
1392/07/19 - 10:00
0
0
اقای عزیز بخدا صاحب برنامه مقصر نیست کسی که 30 ملیون تومن هزینه میکنه چطور باید هزینه رو برگردونه شما ترو قران ریشه ای به قضیه نگاه کنید...همون اقای باقری چکاری برای فرهنگ و هنر کرده ولی 5 سال رئیس بود اقایی که مصوبه دولت سالن 2000نفری شاهینی بخاطر ضعف مدیریتی به 300نفر رساند. کو کارشناس اقای باقری در محل و اماکن عمومی چرا محیط را تایید کرد. اقای فرماندار چرا باز تایید کرد مکان را؟
چرا همه خودشون کشیدن کنار بخدا شهر ما فقر فرهنگی داره. چرا شورای شهر ما 9 نفر افتادن تو جان هم برای به کرسی نشندن حرفشون جای این ریشه ای ترو خدا قضیه بررسی کنید یه همایش بزارید مشکلات فرهنگی رو بحث کنید همه رو بیارید پای کار اقای صابری...
نیایم صاحب برنامه که خودش از جنس مردم رو مقصر کنید.
1392/07/19 - 08:38
0
0
از اتحاد جنوب تشکر فراوون دارم که اینارو گذاشت تا یکم مسئولین به خودشون زحمت بدن
1392/07/19 - 08:37
0
0
اونایی که میگن بهشون خوش گذشته واقعا توضیح بدید از چی خوش گذشت بهتوون؟

شما اسم خووش گذشتنو چی می زارید

اصلا چه معلوم خودتون اجرا کننده نبودینو دارین این نظراتو میدی تا بگید برنامه از نظر چند نفر بد بوده؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟
؟؟؟
1392/07/19 - 01:55
0
0
نتیجه مدیریت ضعیف همینه.آقای خرمی شما فرماندار شهر هستید حالا هم جواب بدید؟ آقای باقری شما چی؟ محتوای یه برنامه زنده با شما بوده ؟ عجب عجب؟ تنها دلیل برگزاری مراسم هایی اینگونه با این سبک و سیاق که نیاز به شما ها نداره! این چند ساله مردم را خیلی زحمت دادین. خواهش میکنم استعفا بدین چرا که چند روزی هم کمتر باعث زحمت مردم بشین خودش خوبه.
1392/07/18 - 22:03
0
0
به نظر من دوست نویسنده ما اصلا در مراسم حضور نداشتن و ظاهرا این آقای صابری (بنده خدا ) دو ساعت بعد از پایان مراسم به فضای برگزاری حضور اوردن که چنین عکسهایی رو گذاشتن. کمی خنده دار هست شما فرزند شهری باشی ولی از نبود حداقل ترین امکانات برای برگزاری جشنی با حضور 5000 نفر مطلع نباشید. باید از طرف خودم و خانواده ام از تمامی مسئولین و مجریان این پروژه که با این همه امکانات کم در شهر کوچه ما جراعت برگزاری همچین جشن بزرگی با حضور 5000 نفر میکنند تشکر کنم. آفرین به شما و تلاش غیر قابل تصورتون. انشااله همیشه موفق تر از گذشته باشید.
در ضمن فکر میکنم دوستان بهتر به ارشیو عکس های سایر دوستانشون هم سری بزنن تا قبل از اینکه غیرمنصفانه این حرکت بزرگ فرهنگی رو به باد انتقاد بگیرن.
1392/07/18 - 22:03
0
0
تو شهر ما یه سالن چند هزار نفری نیست, تقصیر برگزار کننده است....... تازه بنظرم ریسک فوق العاده ای کرده با این مردم که یه همچین برنامه ای گذاشته, مرسی...
1392/07/18 - 21:59
0
0
اخه این چه تیتری که شما زدین, اینهمه بچه شاد و شنگول که میخوندن و دست میزدن رو تصویر نگرفتید, یه مشت عکس از اخر مراسم گرفتید که همه دارن میرن و همه جا رو بهم ریختن. اگه از گرمی مراسم عکس ندارین بگید براتون بیارم. همین کارا رو میکنید که هیچکی جرات نمیکنه یه کار بزرگ اینطوری تو شهرتون بکنه.
1392/07/18 - 21:49
0
0
به نظر من که مسولین برگزار کننده همه تلاششونو کردن, دستشون درد نکنه, من که خیلی دوست داشتم, ولی عادلانه قضاوت کنید, وقتی مردم خودشون رعایت نمیکنن چیکار میشه کرد, ده تا صندای رو هم میذاشتن, مینشیتن, اخه مگه میشه به این
همه ادم تذکر داد, اشکال از خود مردمه
1392/07/18 - 21:43
0
0
این سالن همه کاره هلال احمر نمیدونم ورزشی, اقتصادی یا مکان تفریحی برای کودکان است. قابل توجه فرماندار محترم وسایر نهادهای ذیربط (خیلی قابل تامل است...............)
1392/07/18 - 21:22
0
0
واقعا از اتحاد جنوب تشکر می کنم که اینارو نشون دادن
ممنون

البته این عکس ها مال آخراش هست اگه اولاشو می گرفتید غوغا می کرد غوغاااااااااااااااااااااااا
1392/07/18 - 21:11
0
0
تمام ایراد مراسم از محیط اجرا بوده که اونم ربطی به برگزار کننده ها نداره.پس برای داشتن سالنی بزرگ که در خور مردم برازجان باشه.پس به امید آن روز
1392/07/18 - 21:05
0
0
منو پسرای خالم فقط عکس رو صورتمون رو دوس داشتیم spider man مرد عنکبوتی
1392/07/18 - 21:00
0
0
من تمامی این پیاما رو خوندم .پیش خودم فکر کردم چراما اینجوری هستیم .چرا همش دنبال ضعف ها هستیم .کسایی که مسول برگزاری این مراسم هستن میتونستن سرمایشون رو جای دیگه هزینه کنن اما برای شادی دل مردم ما این کارو کردن. تا کی ما باید از این جشن ها محروم باشیم.برگزاری چنین مراسمی کار اصلا راحتی نیست و ای کاش بجای این همه ایرادای کوچک از مسولین میخواستید تا فکر احداث محیطی مناسب و در خور مردم شهرمون باشن.کسی میتونه جای بهتری پیشنهاد بده
1392/07/18 - 20:00
0
0
این مادر سه فرزند که بهش خوش گذشته
تو خاکا خیلی خوش میگذره نه
عزیزم حتما شما ردیف اول بودین
در ضمن بقیه مردم رو ندید که چه حریصانه رو در و دیوار از کمبود جا نگاه میکردن
از دید خودتون خواهشا قضاوت نکنید
1392/07/18 - 19:47
0
0
دست مسئولین درد نکنه اشکهای بچه ها
مگه دلتون هم واسه بچه ها میسوزه
1392/07/18 - 19:46
0
0
واقعا که این چه مراسمی بود فقط آبرو ریزی بود
1392/07/18 - 18:33
0
0
مرسی از اتحاد جنوب که مشخص کرد مسئولین این برگزازی چه کسی بوده . پس مدیریت این برنامه توسط ...... بوده .خوب مشخص شد دیگه برای همه . دیگه کسی سئوال نمیکنه . همه چی روشن شدبرای مردم برازجان. ممنون از اتحاد جنوب .مدیریت ضعیف ..... برای همه روشن شده . با تشکر
1392/07/18 - 17:47
0
0
از کجاش بگم واز کجا شروع کنم .کاشکی این قدر ادعامون نمیشد که چیزی از هم استانی های دیگه کم نداریم دخترم اون روز حسابی عصبی شده بود خودم بدتر.فقط دل مسئولین خوشه که امنیت رو برقرار کردن نه عزیزم چه امنیتی همون طور که خودتون هم تو گزارش نوشتین اگه یه بچه از بالا پرت میشدکی جواب میداد اصلا تقصیر خودمونه چون کم توقعیم .اگه یه جای دیگه با این شرایط مراسم برگزار میشد به خدا همه دست بچه هاشونو میگرفتن ومیرفتن الان باید این صفحه پر باشه از نظرات مردم متاسفانه یه عده نشستن تا دیگران نظر بدن وهر چی شد بشه در آخر واسه خودم ودخترم متاسفم که باید تو برازجون بزرگ بشه....................
1392/07/18 - 17:18
0
0
به خدای محمد مردم حقشون ولی کودکان چرا به خدا قسم ...... را چه کسی.... برازجان کرده این مراسم را بایستی در روستایش...... برگزار می کردواقعا متاسفیم برای این شهربی در بیکر و بی صاحب برازجان مردم برازجون حقشونه
1392/07/18 - 16:58
0
0
من مادر 3 فرزندم که میخواستم از مسئولین تشکر کنم چون بچه های من واقعا لذت بردن. خیلی شاد بود. خیلی خوب بود. من تعجب میکنم از کم لطفی همشهریام. اگه بی نظمی بود از خودشون بود ولی توروخدا وقتی کسانی زحمت میکشن یه کار فرهنگی بکنن تو این شهر چرا اینجوری تو روزنامه و مجله بهشون حمله میکنید. من که واقعا ممنونم ازشون. راسش ما که تا آخر بودیم و ندیدیم کسی چیزیش بشه یا زخمی بشه.
1392/07/18 - 16:11
0
0
اتفاقا به من که خیلی خوش گذشت. کلی انرژی تخلیه کردم خیلی مراسم گرمی بود
1392/07/18 - 15:38
0
0
شهر بی صاحب دقیقا همین جاست .
1392/07/18 - 12:59
0
0
...........................
چرا هیچکس پاسخگو نیست
1392/07/18 - 12:46
0
0
من موندم!همه جای دنیاتوی سالن،تروتمیز برگزارمی کنند غیربرازجان.حداقل تو2روز که هرکس خواست بره. آخه نمی گیداگه جمعه توفیتیله پخشش کنند میگن منطقه ی محرومند؟ واقعا که راست گفتن که ماازلحاظ فکری محرومیم.دلم می خواد درمورد مدرسه ی ما هم گزارش تهیه کنید منم همکاری می کنم.(مدرسه ی .......
1392/07/18 - 12:38
0
0
ما خو تو دانشگاه آزاد میدیدیم ملتی که ری سر بلوکل مجتمع ولیعصر های سی دیدن آدم می کشن ولی از طرفی هر بلیطیه 8000 به خور ملت دادن
1392/07/18 - 11:45
0
0
سلام

من خودم اونجا بودم همراه با خواهر و برادرم خیلی ها حتی بدون بلیط وارد می شدن
حتی همه وایساده بودن که از ردیف 5 به بعد کسی هیچی نمی دید
واقعا چرا باید اینطور باشه
مسئولین هیچ یک پاسخگو نیستن
یکی نبود بگه لطف کنید بشینید تا همه ببینن من و خواهر و برادرم هنوز نیم ساعت نشده بود برگشتیم چون نه چیزی می دیدیم و نه محیط خوبی داشت

همه صندلی ها رو به هم چسبونده بودن طوری که ما بزور از داخل منطقه بیرون اومدیم
از اینها گذشته
یه مسابقه برگزار کردن هرکی رو صندلی نمی نشست می باخت و نفراتی که باخته می شدن روشون اسم نهاد دو نفر آخری که باختن گفت این عموی ابراهیم پاشا است
این خواهر حریم سلطان

واقعا من چی بگم نه من چی بگم؟؟؟
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 4 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 7 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...