امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 13 مهر 1392 - 14:00
نقدی به ائتلاف های ناموجه شکل گرفته در شورای شهر برازجان

می گفتند انشقاق در شورا بدعتی محتمل است ، اما کسانیکه در برهه انتخابات از " امرهم شورا بینهم" و "شاورهم فی الامر" می گفتند هم بر اساس همین فرض و تجربه ای شوم که از دوستان شورایی خود داشتند و می دانستند اند که برای نیل به اهداف خاص المنفعه خویش ناگزیربه تحقق ائتلافند ، هنوز جوهر قلم مردم بر تعرفه های رای خشک نشده ، که با قرآن هم قسم شدند که...

می گفتند انشقاق در شورا بدعتی محتمل است ، اما کسانیکه در برهه انتخابات از " امرهم شورا بینهم" و "شاورهم فی الامر" می گفتند هم بر اساس همین فرض و تجربه ای شوم که از دوستان شورایی خود داشتند و می دانستند اند که برای نیل به اهداف خاص المنفعه خویش ناگزیربه تحقق ائتلافند ، هنوز جوهر قلم مردم بر تعرفه های رای خشک نشده ، که با قرآن هم قسم شدند که در هرچه صواب یا ناصواب با هم باشند ، هیئت رئیسه متاثر از این پیمان برای یکسال ناعادلانه شکل گرفت ، کمیسیونها نیز به ناحق تقسیم شد ، اقداماتی مغایر ضوابط قانونی و موازین اخلاقی از عدم تشکیل جلسات هیئت رئیسه گرفته تا شیوه ابلاغ دستور کار جلسات ، تا مصاحبه های منفعلانه و ناهمگون و ضعف در اداره جلسات که نشان از ناکارایی داشت ، بماند تا کار این ائتلاف 5 نفره که خود را حاکم بر همه مقدرات شورا می دانستند به آنجا رسید که بر خلاف مفاد تحلیف که بر مراعات قانون ، شرف انسانی و حفظ امانت ،عدالت ،انصاف و صلاح استوار بود و خود را ملزم و متعهد به حفظ شئونات و حیثیات دانستند ، در جریان انتخاب شهردار ، عضوی در معیار انتخاب از قسمی که با دوستان هم پیمان خود خورده و تامین نظر و منافع گروهی گفت و عضوی با رخوت امانت رای خویش را بالاجبار به عضو دیگر تفویض نمود و تصمیم ناصواب ائتلاف را گرچه با منافع و حقوق مردم معارض و ناسازگار باشد بر اراده و عقیده اصلی خود ترجیح داد.
حال آیا قرار است این تشکل 5نفره ، 4 سال دوام داشته باشد؟! و تصمیمات شورا که با سرنوشت زندگی مردم شهر و حقوق اساسی آنان عجین و گره خورده همواره تابع سلایق و علایق متهجرانه گروهی انحصار طلب که البته سرچشمه بیرونی دارد قرار گیرد.
پس نقش و وظیفه مسئولین دلسوز و بزرگان خیرخواه شهر و افکار عمومی کی و کجاست؟!
این تفکر کور در شورایی که نور امیدمردم بود بایستی برچیده ، انحصار شکسته و گروه متلاشی گردد و الاشاهد هیچ دود سفیدی که پیام آور خیر و صلاح مردم باشد ازعمارت شورا نخواهیم بود.
والعاقبه للمتقین

یک شهروند مطلع برازجانی- نام محفوظ

 

*انتشار این یادداشت به معنای رد یا تایید مفاد آن نیست و صرفاً جهت آغازی بر آسیب شناسی مشکلات اخیر شورای اسلامی شهر برازجان می باشد و حق پاسخگویی و توضیح برای سایر اعضای محترم شورا و یا طرفداران آنها محفوظ می باشد.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/07/18 - 23:16
0
0
آقای همت اولا پرسنل شهرداری از اقشار زحمت کش جامعه هستند و چسباندن مارک دزد بودن کاری غیر منصفانه است دوم اینکه تا حالا طرفداران آقای حسین آبادی حتی نتوانسته اند2 کار تمام شده از ایشان را معرفی نمایند. پس تبلیغات زیاد کارآمد نیست. همانطور دوست دیگر گفت بیشترین کارهای عمرانی در زمان اخلاقی انجام گرفته است.
1392/07/16 - 01:05
0
0
آقای نگارنده در بین داشته هایمان، هئیت رئیسه به بهترین شکل ممکن انتخاب شده است به نظر می رسد که شما وابسته به دسته 4 نفره و بازنده شورا هستید. آقای نگارنده ، مودبانه به دنبال منافع از دست رفته هستید و اگر واقعا فرد دلسوزی برای شورا و شهر برازجان بودی در جهت رفع دو دستگی و ایجاد اتحاد بین اعضای شورا مقاله را تنظیم می کردی نه درجهت ایجاد تنش و چالش کشیدن تصمیمات شورا
1392/07/15 - 23:27
0
0
دودش خیلی سیاه هست تا صد سال دیه هم خاموش نمیشه خرابی هاش...
1392/07/15 - 14:31
0
0
اگه شورای امروز لیاقت داشتند تا حالا شهردار رو انتخاب می کردند نه اینکه تعهدی که به مردم داده بودند رو زیر پا میذاشتن و به باید ها و نبایدهای برخی ....گوش میدادند.
هرچند که بر منتخب بودن برخی شک و شبهه بود و هست. و البته انان هم که منتخب شدن با قسم و جد و ... رای آوردند.
و دوستان مردم برازجان لایق اینچنین شورایی بودند....ازماست که برماست
1392/07/15 - 12:06
0
0
برسنل شهرداری چون مهندس حسین ابادی دست انها را از دزدی کوتاه کرده ادم بدی هست چون مهندس حسین ابادی دزد نیست ولی برسنل شهرداری کسی را می خواهند که ......... .........................و..............و...............و...................و................و................و.................../
1392/07/14 - 16:20
0
0
رو حسین آبادی تبلیغات زیادی شده . به نظر من این کار درستی نیست . مگر اینکه گروه خاصی با اهداف خاص دارن واسش جو میسازن
تا جایی که میدونم پرسنل شهرداری خیلی ازش ناراضی هستن . ارباب رجوع شهرداری هم که خودم یکیش بودم اصلا راضی نبودن . تو جریان سنگ شکن و خیلی چیزای دیگه هم بهش ایراد وارده . به نظر من که کار خاصی این 3 سال تو شهر انجام نشده .
اخلاقی بیشترش کار انجام داد
1392/07/14 - 14:18
0
0
اقای دنیا دیده که ظاهرا شما مردم همین شهر هم ندیدی که محمل بافی می کنید کدام مردم گفتند حسین ابادی خوب بوده عزیز بهتره بدانی دلیل رای نیاوردن شورای قدیم همین بی توجهی به خواسته مردم برداشتن حسین ابادی بود بعد ازموده را ازمودن خطاست مومن
1392/07/14 - 11:04
0
0
اولا بیخود نوشتن و یک طرفه به قضاوت رفتن که کار سختی نیست. وقتی نویسنده مواردی رو اشکال و ایراد میدونه که توی همه شهر های بزرگ و کوچک داره اتفاق میوفته.
از مجلس گرفته تا تمام شورا های کشور تقابل گروه های مختلف با تفکرات مختلف درباره نحوه اداره شهر و یا کشور وجود داره.
دوما کی گفته که حالا این 4 نفر خیلی نظرشون موجه و کارشناسیه؟ اینا که ادعا میکردن جز حسین آبادی دیگه کسی نیست؟ پس چرا حتی جرات نکردن تو رای گیری بیارنش؟ درصورتی که عضو طرفدار اخلاقی اون رو وارد رای گیری کرد و انگار دو یا سه مرحله روش پافشاری کرد. این 4 نفر چرا یه تلاش کوچیک هم نکردن؟ اگه هی میگن مردم میخوان مردم میخوان پس چرا پافشاری نکردن؟ سریع رنگ عوض کردن رفتن رو گزینه آقایی " ک " . چون فهمیدن حسین آبادی اصلا رای نداره .... پس خیالتون راحت این 4 نفر هم فقط دنبال همون نفوذی هستن که تو این مقاله بهش انتقاد شده.
سوما این مقاله کاملا یک طرفه است. یعنی کاملا مشخصه که از وضعیت شورا کلافه شده و به هدفش نرسیده اومده مثلا بی نام این متن رو نوشته.
انتقاد به همه و به شورا و به شهرداری و حتی این اتحادجنوب هم میتونه وارد باشه. اما یک سویه و یک طرفه و با ذهنیت قبلی در جهت تخریب چیزی متن نوشتن کار صحیحی نیست.
1392/07/14 - 10:50
0
0
آقا یا خانم چه ربطی داره.اتفاقا خیلی ربط داره.اون شورای تهرونه.همه سیاسی و حزبی رای آوردن بایدم به حزبشون وفادار باشن چون مدیونن.اما توی برازجون همه بخاطر شهرشون رای دادن.پس باید نگران باشند.
1392/07/14 - 08:12
0
0
در جواب آقا وخانم چه ربطی داره بگم اگر خودت جسارت مقاله نویسی داری بنویس اسمت هم بگذار به اتحادجنوب مردمی هم توهین نکن که نفرین مردم عاقبت کار شورای ... را خواهد گرفت
1392/07/13 - 20:53
0
0
چه ربطی داره؟
مثلا نویسنده داره ادعا میکنه که خیلی حالیشه؟
یعنی مثلا الان شورای تهران که 15 به 16 شدن وضعیتشون چیه؟
شورای بوشهر که 6 به 5 شدن چی؟
داداش کاملا معلومه که خودت هدفی داشتی و نرسیدی و الان داری میسوزی
اتحاد جنوب هم منفعلانه دیگه نمیدونه چیکار کنه
1392/07/13 - 20:48
0
0
شهرداری که بار رای 5نفر برمسند شهرداری بماند از قبل شکست خورده واسیر حاشیه هست وعافبت به اتهام های مختلف برکنار می شود او باید وام دار چندنفر محدود وهراسان از 4نفر دیگرباشد وعمل خویش را مقابله با انها تنظیم کند.
حامی ها هم سر چندموضوع از اوفاصله گرفته وباید فکر رفتن کند
واما شهری با این مدیریت برباد وعقبگرد و فرار سرمایه انسانی ومالی ومردمی زیان دیده عاقبت ان خواهدبود
1392/07/13 - 19:28
0
0
احسنت به این حسن انتخاب شورا شرم اوره برای همتون متاسفم از اقای قاعدی دیگه انتظار نداشتم.همش میگفتین نظر سنجی اخرش هر کی رو بخوایین انتخاب میکنین.
1392/07/13 - 19:02
0
0
معلومه دودسیاه بلند میشه، وقتی با برداشتن تندیس غضنفرالسلطنه دود از دلهای مردم برازجان بلند میکنند وهمه آقایان بی تفاوت هستند،وقتی همه مردم میگویند ما میخواهیم شهردار شهرمان آقای حسین آبادی باشد و حتی منتخبین مردم برازجان که نماینده شهرمان هستند بی تفاوتند وگزینه های ناشناس معرفی میکنند،بگذار یکبار هم از لانه آنها دود بلند شود و اینبار مردم بی تفاوت باشند.
1392/07/13 - 18:38
0
0
عملکرد شورای محترم شهر در این مدت برای اعضای محترم و ریاست محترم شورا کارنامه مثبتی نبوده ، با این شناختی که اندیشمندان از این شورا پیدا کرده اند . دیگر هیچ اندیشمندی برای شهرداری برازجان رغبت نشان نمیدهد چون ترس دارد چگونه باید 4 سال با این شورا کار کرد ، با این وصف وای بحال شهر ما
1392/07/13 - 18:21
0
0
وقتی اقا مردم قران میدهد به من رای دهید من چند بار موفق نشده ام که پیروز شوم با بوسیدن دست وبای مردم رای جمع کرد والان همه کاره شورا شده انتظاری بیش نیست.
ای مردم برازجان لایقید فقط یاد گرفته ایید سکوت کنید و احساس مسولیت نداریید کلاه خود را داشته باشید.
1392/07/13 - 17:13
0
0
فقط میفهموم که امروز واقعا شهرمون بی صاحب شده آخه شورای منتخب شما جناب مهندس حسین آبادی رو حداقل برای 6 ماه یا یک سال شهردار انتخاب میکردید و بر کار ایشان نظارت میکردید اگر پاسخگوی شما نبود اونوقت فکر کس دیگری میافتادید همه چیز به هم ریخته شده شما هم با هم سر شهردار دعوا دارید به خدا شهرمون رو دارید به عقب برمیگردونید ....
1392/07/13 - 15:36
0
0
مسیولین به داد مردم برسید..چرا هیچ برخوردی نمیکنید..این افراد نباید حاشیه امنی داشته باشند..حق مردم نباید فدای مقاصد این گروه شود..مردم فریب بعضی ها رو خوردن..
1392/07/13 - 14:48
0
0
البته ایراد بر گروه مقابل بیشتر وارد است و هواخواهی جهت دار سایتها بیانگر این موضوع است. والعاقبه للمتقین
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • تیم های برتر والیبال ساحلی جام رمًضان دیر مشخص شدند
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 4 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 16 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 17 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 22 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...