امروز: يکشنبه 06 خرداد 1397
    طراحی سایت خبری
تاريخ انتشار: 12 مهر 1392 - 11:48
اختصاصی اتحاد جنوب

اتحاد جنوب: رییس شورای شهر برازجان گفت: دیشب(پنجشنبه شب) شورای اسلامی شهر برازجان تشکیل جلسه داد تا پس از استماع و بررسی برنامه های 13 گزینه شورا برای شهرداری، با رای گیری از اعضای شورای شهر، شهردار را انتخاب نماید....

وی با اشاره به اینکه اختلاف بین اعضاء در مرحله سوم رای گیری به وجود آمده گفت: من خودم را پیش خداوند و مردم برازجان مسئول...

جلسه انتخاب شهردار برازجان و اعتراض برخی اعضای شورا به روایت رییس شورای شهر

اتحاد جنوب: رییس شورای شهر برازجان گفت: دیشب(پنجشنبه شب) شورای اسلامی شهر برازجان تشکیل جلسه داد تا پس از استماع و بررسی برنامه های 13 گزینه شورا برای شهرداری، با رای گیری از اعضای شورای شهر، شهردار را انتخاب نماید.

اسماعیل ناخایی که با اتحاد جنوب گفتگو می کرد افزود:  در مرحله اول رای گیری آقای ماشاءالله احمدی 4 رای و آقای شیخیانی 4 رای و آقای اخلاقی هم یک رای آوردند.

رای گیری تکرار شد و در مرحله دوم هم همین نتیجه به دست آمد و کار به مرحله سوم رای گیری کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه اختلاف بین اعضاء در مرحله سوم رای گیری به وجود آمده گفت: من خودم را پیش خداوند و مردم برازجان مسئول می دانم که عین واقعیت را بیان کنم و جریان از این قرار بود که در مرحله سوم رای گیری یکی از اعضای شورا برگه رای آن همکاری که باحتمالا به آقای اخلاقی رای داده بود را گرفت و با رضایت خود ایشان نام فردی را که من هنوز نمی دانم چه کسی بوده را در آن نوشت.


رییس شورای شهر برازجان افزود: این کار یک عضو شورا که برای همکار دیگرش با رضایت خودش رای را نوشت باعث اعتراض برخی دوستان شورایی شد و در حالی که همه رای های خودشان را برای بار سوم داده بودند 4 نفر از اعضای شورا جلسه را ترک کردند. بنده نیز گفتم برگه های رای را باز نشده منگنه کنید تا درباره آن تصمیم گیری شود و من هنوز نمی دانم نتیجه آراء در مرحله سوم چه هست ولی حدس می زنم نتیجه آراء در مرحله سوم هم همان 4 – 4- 1 باشد.

 

ناخایی در پاسخ سئوال اتحاد جنوب که بالاخره تکلیف انتخاب شهردار چگونه و چه زمانی روشن خواهد شد گفت: دوستان شورایی باید همه باید بیایند در جلسه شورا این موضوع را بررسی کنیم ولی به نظر می رسد باید بار دیگر بین دو نفری که بیشترین رای را داشتند رای گیری به عمل بیاد و نتیجه هرچه شد ملاک عمل قرار بگیرد.

وی افزود: البته در صورت توافق بین اکثریت اعضای شورا امکان اینکه مجدداً بین کلیه گزینه ها رای گیری شود هم وجود دارد مشروط به اینکه بررسی شود این امر خلاف قانون نباشد./ح

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/07/24 - 11:58
0
0
سيد اهل قلم شما هم به همين صورت ، عصبانيتت رو كنترل كن داداش!!!
1392/07/24 - 11:46
0
0
اقاي ناخايي شخصيتي شناخته شده در سطح شهرستان هستند كه حسن نيت ، خيرخواهي و مسعوليت پذيري ايشان بر كسي پوشيده نيست.از اقاي ناآگاه با طرف هم كه به خاطر راي نياوردن كانديد مدنظرشون عصباني هستن ميخوايم كه عصبانيتشون روكنترل كنن.
1392/07/19 - 00:55
0
0
ما مردم برازجان این حقمان است. در حالی که فردی مثل مهندس اخلاقی و دکتر رستم پور در برازجان داریم باید شورای شهرمان یک نفر که دارای مدرک کشاورزی و اهل گناوه است را شهردار کنند. شما بپرسید چرا شورای شهر گناوه یک پیمانکار را شهردار کردند ولی این آقا که همشهریشان بود رای نیاورد. باید به حال خودمان گریه کنیم.
1392/07/17 - 03:08
0
0
سید اهل قلم بهتره یه خورده سید اهل ادب هم باشی
1392/07/13 - 13:41
0
0
اری دوستان وهمشهریان عزیز عاقبت هزینه های میلیونی دوستان در انتخابات که مثلا دوستان من شناسنامه هایشان رابرای یک وعده غذا فروختند و اتوبوس های پراز آدم که روستا می آمد اینجور می شود که شهردار لایق نداشته باشیم
ارسال نظر
1392/07/13 - 13:41
0
0
اری دوستان وهمشهریان عزیز عاقبت هزینه های صدمیلیونی دوستان در انتخابات که مثلا دوستان من شناسنامه هایشان رابرای یک وعده غذا فروختند و اتوبوس های پراز آدم که روستا می آمد اینجور می شود که شهردار لایق نداشته باشیم
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نیست.
1392/07/13 - 12:15
0
0
بهتر است به مثلا نمایندگان خود بگویم دیگر دوره بازی با شعور مردم گذشته و مردم اگاه هستند. اینبار مردم سایه به سایه بر شما ناظر خواهند بود و خود به قضاوت مینشینند نه بر پایه ادعاهای هر یک از طرفین دعوا در شورا و نمیگذارند با حقشان بازی شود
1392/07/13 - 10:09
0
0
آقای ناخایی این ائتلاف 5نفره ات رو ......................... ........، ولی این به نفع مردم نیست، عقایدعام المنفعه ندارند، مطمئن باشید جوابتون رو از مردم میگیرید.. همانطور که گذشتگان گرفتند.. با این انتخاب کردن ..!!!!!!!!!! ازخانم حسینی متعجبم که در دام اینها افتاد..
1392/07/13 - 08:37
0
0
خدایا بدامان برس چرا غیر بومی را انتخاب می کنند؟؟؟؟؟ وهمین بی توجهی به نخبگان برازجانی و دشتستانی مسبب همه بدبختی های شهرمان است
جناب حسین آبادی را همه مردم دوست داشتند پس چی شد ادعای شورا که به مردم توجه می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1392/07/13 - 03:58
0
0
ای واویلا المم مکه زده...!!!
ای از همی الان اعضای شورای شهر برازجون بخوان ایطهری پی هم تا کنن پس تو 4 سال آینده فقط خدا باید و دادمون برسه...!!!!
1392/07/13 - 01:36
0
0
اقای شهروند حق ذارذ
اسم اونایی رو که نگفتی کاندیداهای خودت بودن؟
1392/07/13 - 01:30
0
0
جناب اگاه بیطرف املاتو قوی تر کن
1392/07/12 - 14:53
0
0
چرا شورای شهر برازجان تمام جلساتش را در خفا برگزار میکنه؟؟؟؟

مگه نه طبق قانون ، مردم میتونن در جلسه حضور بیابند

عدم حضور مردم باعث شده که اعضای شورا دور بردارن و حرف خودشون رو بزنند.
1392/07/12 - 13:39
0
0
امیدوارم شما چون سایت -ن -از قراردادن کلام مردم شیرین یا تلخ بر روی کامنتها حراس نداشته باشیدو پیام من به جناب حسین ابادی رو کامنتا بگذارید.ضمن اینکه به جناب ناخایی توصیه میکنم کمی قانون رای مخفی رو مطالعه بفرمایند بعنوان بک مسعول شاید بدردشان بخورد.و همچنین آین نامه شوراها رو دقیقتر مطالعه بفرمایند.هیچ عضوی در قانون اجازه تفویض مسعولیت خود تحت هیچ شرایطی به شخص دیگر رو نداره.من فقط یک شهروند عادیم و این رو اطلاع دارم
1392/07/12 - 13:36
0
0
بهتر است به جناب اقای حسین ابادی تبریک بگویم که کسی از این شورا به ایشان رای نداد هرچند میدانم که افرادی موافق ایشان در شورا بودند اما قدرت طلبی اعتلاف پنج نفره و نجابت اعتلاف چهار نفره که به خود اجازه بازی با ابروی گزینه ای را نمیدهند موجب این موضوع شد.اما مهندس تبریک میگم که باز مجبور نیستید در حصار عقده های فردی برخی افراد که در خانه مردم(شورا) بدنبال دستیابیش هستند باز عمر گرانقدر خود را سپری نمایید.پیروزر و سربلند باشید
1392/07/12 - 12:52
0
0
آقای شیخیانی دارای سابقه 20سال کار اجرایی و شهرداری، بچه برازجان، جانباز وایثارگر، صاحب نفوذ درمسئولین استانی وکشوری است درشگفتم که برخی اعضا برای تامین منافع باندی خود به .... که غیربومی است ودرشورای شهر خودش گناوه هم رای نیاورده، رای داده اند..؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

پربازدیدترین خبرها

پربحث ترین