امروز: چهارشنبه 25 مهر 1397
    طراحی سایت خبری
تاريخ انتشار: 11 مهر 1392 - 15:36
آخرین خبرها و گمانه زنی ها از انتصاب استاندار بوشهر

شنیده های اتحاد جنوب از منابع مطلع از پیچیده شدن روند انتخاب استاندار بوشهر حکایت دارد. اختلاف نظر در اصلاح طلبان و فعالان سیاسی استان بوشهر، کار را برای وزارت کشور و دولت نیز سخت کرده و در حالی که اوایل هفته جاری خبر از قطعی شدن انتصاب مهندس تبادار رسید، از عصر دیروز چهارشنبه خبرهایی دال بر کم شدن شانس مهندس تبادار برای استانداری بوشهر دریافت...

شنیده های اتحاد جنوب از منابع مطلع از پیچیده شدن روند انتخاب استاندار بوشهر حکایت دارد. اختلاف نظر در اصلاح طلبان و فعالان سیاسی استان بوشهر، کار را برای وزارت کشور و دولت نیز سخت کرده و در حالی که اوایل هفته جاری خبر از قطعی شدن انتصاب مهندس تبادار رسید، از عصر دیروز چهارشنبه خبرهایی دال بر کم شدن شانس مهندس تبادار برای استانداری بوشهر دریافت شده است.

یک منبع مطلع به اتحاد جنوب گفت: در پی کم شدن شانس مهندس تبادار برای استانداری بوشهر، شانس حسنوند استاندار فعلی بوشهر برای ابقاء در استانداری بوشهر بیشتر شده و علاوه بر آن سه گزینه غیر بومی نیز در لیست بررسی وزارت کشور برای استانداری بوشهر قرار گرفته است.

این سه نفر عبارتند از ولی الله فرزانه معاون فعلی استانداری مازندران، صالحی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در دوره اصلاحات و صاحب محمدی مدیر عامل راه آهن ایران.

منبع مطلع اتحاد جنوب همچنین گفت: گزینه های بومی فعالان سیاسی استان بوشهر و نمایندگان مجلس هم هنوز روی میز وزارت کشور است و علاوه بر مهندس تبادار، جوانشیر کدخداپور، عباس علوی نژاد و سایر گزینه های مطرح شده بومی در کنار سه گزینه غیر بومی هنوز از شانس انتصاب برای استانداری بوشهر برخوردارند.

 

برابر شنیده های اتحاد جنوب از آنجا که وزارت کشور و کمیته تعیین استانداران برای بوشهر به نتیجه نرسیده اند بعید است بحث استانداری بوشهر در جلسه یکشنبه آینده دولت مطرح گردد و احتمالاٌ انتصاب استاندار بوشهر در اولویت های آخر دولت قرار گیرد.

 

برخی فعالان سیاسی میانه و معتدل استان امیدوارند اصلاح طلبان و اعتدال گرایان استان از طیف های مختلف در بیانیه ای مشترک، به اختلافات پایان داده و با معرفی گزینه های مورد اتفاق جمع ائتلاف اصلاح طلبلان، ائتلاف تشکل های پیرو خط امام(ره) و فعالان ستاد دکتر روحانی، بهانه را از دست دولت برای تاخیر در معرفی استاندار بوشهر و یا انتصاب استاندار غیر بومی بگیرند.

 

مجموع نیروهای فعال و شاخص استان در مجموع سه جریان یادشده بالا حدود 30 تا 35 نفر می باشند که در یک جلسه با حضور همه این افراد و اخذ رای و نظر کتبی که مدنی ترین روش ممکن برای پایان دادن به اختلافات است اقدام نموده و پس از آن با جمع بندی نظر اکثریت، مراتب به وزارت کشور و دولت جهت تصمیم گیری نهایی اعلام گردد. /ح



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/08/02 - 13:05
0
0
تنها مرد سیاست و باتجربه و با تدبیر و کاردان و سیاس! که با گرایش اعتدالی! در همه دولتها پستهای کلیدی داشته و تحت تاثیر گروه و جناحی نبوده و خدمات برجسته ای نیز داشته است. امتیاز بعدی اش نیز، بومی بودنش می باشد ، عبدالرحمن ندیمی بوشهری است. مدیران کشور می بایست فراجناحی فکر کنند و بجای سهم خواهی، به فکر حل مشکلات مردم باشند.
1392/07/17 - 21:08
0
0
برای انتخاب گزینه غیره بومی استانداری بوشهر؛ ناطق نوری با رئیس جمهور وارد مذاکره شد

با وجود تلاش های بی وفقه سیاسون اطلاح طلب بوشهری برای انتصاب گزینه استاندار بومی مورد نظر خود ؛شنيده ها حکايت از آن دارد که حجت الااسلام ناطق نوري رايزني هايي را با رئيس جمهور برای انتخاب گزینه غیره بومی نزدیک به خود برای سکانداری استانداری بوشهر ‏صورت داده و به احتمال قوي طی هفته های آينده وي به عنوان استاندار بوشهر معرفي خواهد شد. تا دولت تدبير و اميد با ‏معرفي گزينه اي غير بومي تکليفش را با حاميان اصلاح طلب بوشهري خود مشخص کند. ‏
.......................................................................
بر اساس همين گزارش ؛ انتصاب استاندار غير بومي براي استان بوشهر بسيار محتمل شده و افرادي چون ولي الله فرزانه ‏معاون استاندار مازندران، عبدالعلي صاحب محمدي مديرعامل سابق راه آهن ايران، صالحي معاون سياسي استانداري بوشهر ‏در دوره اصلاحات، براي استانداري بوشهر مطرح شده اند.‏ اما شانس ولي الله فرزانه که از نزديکان حجت الاسلام ناطق نوري است براي استانداري بوشهر از ديگر گزينه ها بيشتر شده ‏است و شنيده ها حکايت از آن دارد که ناطق نوري رايزني هايي را براي استانداري وي با رئيس جمهور ‏صورت داده و به احتمال قوي در چند هفته آينده وي به عنوان استاندار بوشهر معرفي خواهد شد تا دولت تدبير و اميد با ‏معرفي گزينه اي غير بومي تکليفش را با حاميان اصلاح طلب بوشهري خود درهمين ماه هاي اوليه مشخص کند./
1392/07/15 - 09:04
0
0
اگر روزی سایه استانداری غیر بومی بر سر خود جهت اموزش ذر این استان مشاهده نمودید هیچ نگران نباشید و بگید از ماست که بر ماست تنها ابری که این سایه را میتواند نایاب نماید نمایندگان مجلس هستند
1392/07/14 - 20:57
0
0
جناب کدخدا پور گزینه ی مناسبی برای استان است. ایشان سالها در پستهای مختلف وزارت کشور بنحو شایسته ای خدمت نموده و در سالهای اخیر که در وزارت کشور بود چه کمکهای مالی ای که به شهرداریهای کم درآمد استان نمودند که جای تشکر رادارد .پس نمایندگان محترم استان به همراه نماینده محترم ولی فقیه در استان در جلسه ای مشترک به این مهم رسیدگی و نتیجه گیری بنمایند.


1392/07/13 - 18:26
0
0
هيات سه نفره تعیین استانداران مهندس فرزانه را بعنوان استاندار بوشهر به هيات دولت معرفي كردند و نمايندگان مجلس بوشهر براي رايزني مديران كل در سطح استان با نامبرده در حال مذاكره هستنند
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نیست.
1392/07/13 - 13:08
0
0
چرا 30 تا 35 نفر حتما این 35 نفر هم همه اش ژورنالیست های دست به عصایی هستند که در هنگام انتخابات در گوشه ی عافیت وپشت عنوان های چندپهلوی خبری خود قایم می شوند ومترصد می مانند تا ببیند چه کسی پیروز می شود تا خود را عاشق سینه چاک او معرفی کنند وبعد از آب گل الود ماهی خود رابگیرند
1392/07/13 - 07:48
0
0
راه اعتدال از حمایت مردمی استفاده شود وگزینه های بومی کدخداپور و... انتخاب شود
1392/07/12 - 12:22
0
0
اکبر آقا شما گوش نکردید و در همه جلسات عمومی وخصوصی به ضرس قاطع از آقای تبادار حمایت کردید و مرتب از او به عنوان گزینه اول حمایت کردید وحرف دوستان خیرخواه که به دو دلیل آقای تبادار را منتفی می دانستند قبول نمی کردید وحتی در جلسه اصلاطلبان هم آن طور که باید شفاف صحبت نکردید پس حالا به بعد یه کم شفاف تر عمل کنید البته ما شما را قبول داریم واز سال 84 به بعد مشکلات شما در جریان هستیم.
1392/07/12 - 10:19
0
0
اگر واقعا جریان اعتدال گرای استان واعضای ستادی دکتر روحانی در شهرستان ها دلشان به حال مردم محروم ومظلوم می سوزد خواهشا اتحاد در انتخاب بهترین گزینه استانداری را فراموش نکنندکه هرگونه کم توجهی بزرگترین ضربه به پیشرفت عمرانی ومدنی به استان را خواهند زد. پس اتحاد ومشورت راه برون رفت است
1392/07/11 - 22:22
0
0
ملت عزیز و بزرگ استان بوشهر .خدمات ارزنده مهندس کدخداپور بر هیچ کس پوشیده نیست.انسانی خوش قلب ،صادق.معتدل .کاردان.و با تجارب بسیار ارزنده.این شخصیت بزرگ لایق مدیریت استان می باشد.
1392/07/11 - 21:58
0
0
فقط کدخداپور
1392/07/11 - 21:58
0
0
بخدا مهندس کدخداپور انسانی معتدل و کاردان می باشد
1392/07/11 - 19:30
0
0
مردم استان بویژه اهالی شهربوشهرونخبگان آن اگرروی استاندار کنونی توافقی ندارندباید یکدل ویکصدادربرابرگزینه ی وزارت کشوربارعایت موازین اخلاقی وقانونی مکقتدرانه .بایستند وتاانتصاب فردموردنظرپای پس نکشند
1392/07/11 - 18:30
0
0
اصلا شک نکنید استاندار غیر بومی می گذارند و انهایی که دم از پیشرفت و اعتلای استان میزنند اگر کینه و دشمنی و سیاسی بازی را کنار نگذارند مطمئن و یقین بدانید غیر بومی است و تنها روزنه ای که می توان جلوی اینکار را گرفت نمایندگان مجلس هستند که با یک بیانیه حمایتی می توانند از استانداری که مورد تایید اکثریت (مهندسین تبادار و کدخدا پور) است از انتخاب استاندار غیر بومی جلوگیری نمایند و انتخاب چند فرمانداری و بخشداری را که مد نظر نمایندگان است به نمایندگان واگذار نمایند و نمایندگان عزیز نیز افراط ننمایند و از گزینه دیگر در پستهای معاونتی در وزارتخانه ها بهره گیرند و جناب اقای صفایی بوشهری نیز می تواند نقش بزرگی در این پیوند (نشست مشترک نمایندگان واحزاب و اعضای ستاد دکتر روحانی) ایفا نماید.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

پربازدیدترین خبرها

پربحث ترین