امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 09 مهر 1392 - 08:07

فال روزانه سه شنبه

فال روزانه متولدین فروردین

 امروز باید ارتباط نزدیکی با افراد داشته باشید. چشمتان به چیزهای اطرافتان باشد تا جایگاه خود را از دست ندهید. تغییر در باورهایتان باعث می شود که فرد جدیدی وارد زندگی تان شود. روش خاصی برای نگاه کردن به روابط باعث می شود که باعث می شود که تأخیری ایجاد شود و ناامیدی برایتان می آورد. با بررسی دیدگاه ها و انگیزه ها و ردیابی مشکل است که می توانید خودتان را آزاد کنید و رابطه بهتری درست کنید. فقط بدین دلیل که از آینده مطمئن نیستید دلیل نمی شود که از آن بترسید. بی تصمیمی در مورد نحوه انجام کار امروز شما را فلج می کند. باید با ایمان عمل کنید و از چیزی نترسید. بدین ترتیب، در مسیر موفقیت پیش می روید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز باید حرف بزنید. شاید هیچکس مدتی دیدگاه شما را نشنیده باشد. به احتمال زیاد شنیدن نظر شما برای آنها بسیار مهم است. فقط بدین دلیل که کسی نظر شما را نمی پرسد دلیل نمی شود که نظرتان معتبر نباشد. شما دیدگاهی باورنکردنی دارید که دیگران ندارند. فکر نکنید که آنها می دانند شما چه فکری می کنید. انرژی امروز باعث می شود که شما بیرون بروید و در بحث ها و صحبت ها شرکت کنید و به گروه ها بپیوندید و در تعدادی از پروژه های اجتماعی شرکت کنید و حیات عشقی خود را بهبود دهید. فقط با امیدوار بودن به ملاقات با فرد خاصی این اتفاق نمی افتد، بلکه باید در رویدادها شرکت کنید و افق های خود را گسترش دهید. بدین ترتیب شاید فردی را ببینید که عاشق شما شود. امروز به ندای درونتان گوش دهید. ندای درون شما بیشتر از شما می داند. زمانی را به تنهایی سپری کنید. این زمان بسیار ارزشمند است. دیدگاه هایی که دریافت می کنید بسیار برایتان سودمند خواهند بود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز صبح زود بیدار شوید و سر کار بروید. شما انرژی عاطفی و فیزیکی زیادی دارید که به شما کمک می کند هر کاری می خواهید انجام دهید. انرژی امروز با شماست. از آن بهره ببرید و آنچه در ذهن دارید بگویید و آنچه باید انجام شود را انجام دهید. طبیعت فعال و منعطف شما امروز برجسته می شود. باید بتوانید تعادل سالمی بین بده بستان ها برقرار کنید. عشق و دانش امروز دست به دست هم داده اند. اگر می خواهید کسی را تحت تأثیر قرار دهید، باید افق های خود را گسترده کنید و بزرگ فکر کنید و بتوانید در مورد بعضی چیزها در حد یک کارشناس حرف بزنید. خودتان را با این روش عادت دهید تا به چیزهای بزرگی دست یابید. امروز افراد در محل کار سراغتان می آیند و باید رویکردی هنری داشته باشید. از نشان دادن تخیل باورنکردنی خود نترسید. این ویژگی چیزی نیست که آن را پنهان کنید. باید به آن افتخار کنید. شما نیروی زیادی دارید.

فال روزانه متولدین تیر

فکر نکنید که می توانید مشکلات خود را به تنهایی حل کنید. فقط صحبت کردن در مورد مسائل می تواند مسئله ای که مدتی است ذهن شما را مشغول کرده حل کند. از کمک افرادی که می توانند در موقع لزوم به یاری تان بشتابند استفاده کنید. از کمک خواستن خجالت نکشید. همه ما مشکل داریم و باید به مسائل خود رسیدگی کنیم. شما تنها نیستید. امروز شما در حوزه عشق و رمانس شروع تازه ای دارید. اگر شما خودتان را در رقابت با فرد دیگری در مورد فرد خاصی یافته اید، می توانید با کمی آماده سازی خودتان موفق شوید. این جذابیت فیزیکی نیست که طرف را جذب می کند بلکه صراحت کلام در مورد بعضی مسائل است که او را شیفته می کند. تصمیمی که شما دو هفته پیش در مورد مسئله ای گرفته بودید امروز نتیجه معکوس می دهد. شاید شما آنقدر درگیر جزئیات شده بودید که به کل ماجرا توجه خاصی نکردید. حالا این موضوع گریبان شما را گرفته است. به اشتباه خود اعتراف کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ذهن شما مانند کندوی پر از زنبور شده است. اشکالی ندارد. اطلاعات زیادی هست که باید آنها را پردازش کنید. شما در مورد خریدن یک وسیله الکترونیکی یا وسیله خانگی کوچک فکر می کنید. زمان خوبی است تا تحقیقی در مورد این پروژه انجام دهید و سپس کارت عابرتان را به فروشنده بدهید. از امروز برای گردآوری اطلاعات استفاده کنید. با آنکه امروز عنصر اشتیاق و شور و حرارت وجوود دارد، ولی باید آن را عملی کنید. اگر شما علاقه دارید به اینکه به فرد خاصی نزدیکتر شوید، باید با دانش و کارشناسی خود او را مجذوب کنید. امروز دیگران دوست دارند دنباله رو باشند و زمان خوبی برای پیاده کردن یکی از ایده های جدیدتان است. شما سردسته افرادی شده اید که بخاطر شخصیت خوب شما به ساز شما می رقصند. پس سازتان را بلندتر از همیشه بنوازید.
فال روزانه متولدین شهریور

چرا من؟ شما این سوال را انگار بیش از هر فرد دیگری از خودتان می پرسید. زندگی شما مانند چرخ و فلکی شده است که از حرکت نمی ایستد. ته دلتان می دانید که چاره دیگری ندارید. اگر می توانید امروز را مرخصی بگیرید و به افکار و احساسات خود رسیدگی کنید. با حرف زدن است که احساس بهتری می یابید. دوست دارید امروز چند نفر را به منزل دعوت کنید و بنشینید از هر دری با هم حرف بزنید و در عین حال دایره دوستان خود را گسترده تر کنید. شاید فرد خاصی در یک بحث بسیار چالش ایجاد کند، ولی در عین حال شما او را بسیار جذاب می یابید و دوست دارید بحث شما ادامه یابد. اعتماد به نفس شما امروز بالا است و این رابطه شما با دیگران را آسانتر از همیشه می کند. زمان خوبی برای تماس گرفتن با افرادی است که خیلی وقت است با آنها حرف نزده اید. این روابط برای پیشرفت های آتی مهم هستند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روز محشری است و شما با استفاده از تیزهوشی و زیرکی خود کارهای زیادی انجام می دهید. اطلاعات با سرعت زیادی فرار می کنند. آنچه با شما هماهنگی دارد بگیرید و بقیه را دور بریزید. هرچه اطلاعات شما بیشتر باشد، مجهزتر خواهید شد و تصمیمات مهمتر و بهتری خواهید گرفت. هر اطلاعاتی که لازم دارید در نظر بگیرید. امروز دانش کلید حیات عشقی شماست. امروز می توانید اسرار کارهای فرد خاصی را کشف کنید. شما مدتهاست منتظر چنین فردی با چنین ویژگی هایی بودید. رابطه شما به زیبایی ادامه می یابد، اگر، به هم کمک کنید و برای هم زندگی کنید. تردد و بی تصمیمی افراد امروز شما را عقب نگه می دارد. شما منتظر شنیدن خبری از سوی فردی هستید تا قدم بزرگی بردارید. نگران نباشید. صبر کنید تا اطلاعات لازم به دستتان برسد و سپس پیشروی کنید.

فال روزانه متولدین آبان

جنبه انسان دوست شما می خواهد بیرون برود و کارهای خوب انجام دهد. حالت پیش فرض شما این است که به دیگران اهمیت می دهید. این خوب است ولی نباید نیروی حیاتی اصلی خود را تحلیل ببرید. باید توصیه کنید و از ماجرا دور شوید. شما مسئولیت کارهای دیگران را ندارید. اطلاعات بدهید، ولی تصمیم نهایی را به خودشان واگذار کنید. امروز شما در مورد حیات عشقی خود ماجراجو تر شده اید. زمان هایی هست که شما ترجیح می دهید با کسی معاشرت نکنید ولی پیدا کردن دوستان بیشتر و بزرگتر کردن دایره دوستان و ملاقات با افراد جدید به نفعتان است. شما دوست دارید ارتباط خود را با افرادی که برایتان جذابیت دارند حفظ کنید. امروز بجای کار کردن رویاپردازی می کنید و این اشکالی ندارد. واقعیت این است که شما در رویاهای خود جواب های بیشتری در مقایسه با واقعیت می یابید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما در اوج چرخه عاطفی ماهانه خود هستید. امکان دارد که مانند آتشفشانی فوران کنید. از نشان دادن احساسات خود خجالت نکشید. ویژگی های زنانه و مردانه شما بهم ربط می یابند و خودشان را با هماهنگی با هم نشان می دهند. راه های ارتباطی را باز کنید. افرادی با طبیعت های کاملاً نامشابه اغلب کاملاً مجذوب هم می شوند و این امروز صحت دارد. اگر در یک مهمانی یا مناسبت اجتماعی شرکت می کنید، شاید کسی را ملاقات کنید که احساس می کنید احساسی آنی به او یافته اید. چیزی در مورد شما دو نفر هست که متفاوت است و در عین حال بهم شبیه است. از آن لذت ببرید. امروز برایتان سخت است که روی کار موجود تمرکز کنید. ذهنتان پراکنده است. به خودتان فشار نیاورید که کار بزرگی را تمام کنید یا ناامید شوید.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز شانه خالی می کنید تا از تعهد و مسئولیتی خودداری کنید. به کسی جواب سربالا ندهید. قوی باشید و نظر خود را مطرح کنید حتی اگر کسی ناراحت بشود. کار شما این است که از احساسات و عواطف خود دفاع کنید. دیگران هم از عواطف خود دفاع می کنند. اگر لازم شد تهاجمی برخورد کنید. سلامت شما به روراست بودن با خودتان بستگی دارد. امروز باید یک کلاس آموزشی یا دوره درسی را بگذرانید که برای شما فرصت های خوبی در آینده می آورد. این باعث می شود که افراد همفکری را ملاقات کنید که علایق مشترکی با شما دارند. هر چیزی که شما را شیفته می کند، کسی که شما با او ملاقات می کنید می خواهد ماجرای خود را با شما در میان بگذارد و شما دو نفر خیلی صمیمی می شوید. امروز فرصت های جدیدی سر راهتان قرار می گیرند. چشم به راه فاز جدیدی برای رشد باشید. با آنکه این فرصت هنوز زیاد بزرگ نیست، ولی پتانسیل رشد کردن و تبدیل شدن به چیزی بزرگتر و پرفایده تر در آینده را دارد. چشم هایتان را باز نگه دارید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز به ندای باد گوش دهید زیرا جواب شما درست از روبرو می رسد. با افرادی که مدتی است از آنها خبری نگرفته اید تماس بگیرید. امروز در موقعیت های غیرمنتظره می توانید بسیار مفید واقع شوید. هرچه کمتر برنامه ریزی کنید، بیشتر موفق می شوید. بداهه پرداز باشید. شما مطمئن نیستید که آیا باید به احساسات خود در مورد فرد خاصی و نگرش او به شما اعتماد کنید یا خیر. امروز موقعیت شما دو نفر هر لحظه تغییر می کند و از همیشه گیج تر هستید و نمی دانید چه کنید. باید به او بگویید که چقدر این موقعیت برای شما دشوار است. امروز وظیفه مهمی بر گردنتان است که باید آن را تمام کنید. به جزئیات گیر ندهید. اولین واکنش شما این است که تظاهر کنید کارهای مهمی برای انجام دادن دارید. قبل از هر چیز به اولویت های خود نظری بیندازید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز کسی برای نیازهای شما کاری نمی کند، پس بلند شوید و کارهایتان را خودتان انجام دهید. دیگران زیاد توجهی نشان نمی دهند و فایده و سودی برای شما ندارند. غیبت ها و زمزمه های زیادی در جریان است و شنیده می شود و شاید وسوسه شوید به غیبت کنندگان بپیوندید. با این رفتار ناپسند همراه نشوید. این فقط شما را از دوستان تان دور می کند و بین شما فاصله می اندازد. شما تا حدودی نسبت به احساسات و عواطف خود مبهم هستید. نسبت به فرد خاصی احساس گرمی زیادی می کنید و با این حال مطمئن نیستید که آیا می توانید کاملاً به او اعتماد کنید و تعهدتان را عمیق و محکم کنید یا خیر. زیرا او از احساسات خود مطمئن نیست. شما باید به ندای دلتان گوش دهید و بر اساس آن عمل کنید. امروز در محل کارتان جزئیات را با دقت بیشتری انجام دهید. شاید بخواهید با بی دقتی و حواس پرتی کارها را تمام کنید. ولی مهم است که تمام جزئیات و خرده کاری ها را تمام کنید و اطرافیان خود را تحت تأثیر قرار دهید. /ج

روزگار نو



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جسد چوپان گمشده در روستای شول گناوه پیدا شد
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...