امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 28 شهريور 1392 - 15:24

بيش از يك سال است كه گاها برخي از دوستان قلم بدست به حسب احساس تكليف ياخدايي نكرده  به سفارش برخي افراد، رنج تركيب كلمات را به جان مي خرند وبه اصطلاح نقدي برنماينده دشتستان مي نگارند تا تذكري داده باشند يا شايد مقصود ديگري را تامين كنند.

نقد يا بهانه هايي براي تخريب/پاسخی به نقد نماینده دشتستان

بيش از يك سال است كه گاها برخي از دوستان قلم بدست به حسب احساس تكليف ياخدايي نكرده  به سفارش برخي افراد، رنج تركيب كلمات را به جان مي خرند وبه اصطلاح نقدي برنماينده دشتستان مي نگارند تا تذكري داده باشند يا شايد مقصود ديگري را تامين كنند.

بنا نبوده وبنا هم نيست كه به تك تك موارد مطروحه جزئاً وتفصيلا پاسخ داده شود كه  البته تمام موارد منتقدين محترم بدقت مورد بررسي قرار ميگيرد وآنجايي كه اشكالي وارد بوده  سعي دراصلاح نموده ايم و آنجايي هم كه بي انصافي روا داشته شده درگذشته ايم وطلب رحمت نموده ايم .

اما بنا به دلايلي مجالي اندك فراهم شد تا درپاسخ به اين مقاله آخرين، مواردي جهت تنوير افكار مردم عزير نگاشته شود.

مرز بين نقد منصفانه وتخريب بسيار حساس و درعين حال براي اهل انصاف قابل تشخيص است.

اگر زماني كه قلم بدست مي گيريم به ياد بياوريم كه خداوند متعال به تقدس آنچه قلم مي نويسد سوگند ياد نموده است قطعا با تامل بيشتري خواهيم نگاشت خصوصا آنكه اين نگاشتن له يا عليه فردي مشخص وشناخته شده در بين مردم باشد كه يقينا مسئوليت آن دوچندان مي شود.

 

 "لِلهِ عَزَّ و جَلَّ فی بِلَادِهِ خَمسٌ حُرَم ؛ حُرمَةٌ رَسولِ اللهِ و حُرمَةُ آلِ الرَّسولِ و حُرمَةُ کِتابِ اللهِ عَزَّ و جَلَّ و حُرمَةُ کَعبَةِ اللهِ و حُرمَةُ المُؤمِنِ

 

مملکت خداوند بزرگ را پنج حریم است: حریم پیامبر (صلی الله علیه و آله) و حریم آل پیامبر و حریم کتاب خدای بزرگ و حریم کعبه الهی و حریم مؤمن "

مع الأسف همه ميدانيم كه بوده اند و هستند قلم هايي كه حريم هاي الهي را نيز رعايت نمي كنند.

ابتدائا به برخي ايرادات ضمني  مطرح شده كه البته در اكثر نوشته هايي از اين دست مشاهده مي شود پرداخته وسپس توضيحاتي درخصوص جلسه راي اعتماد وزرا و مخالفت جناب آقاي موسوي نژاد با دكتر طيب نيا وزيرپیشنهادی اقتصاد ودارايي را بيان خواهم كرد.

اگر بنا بر بهانه گرفتن براي تخريب باشد هر فعلي را مي توان وارونه جلوه داد و به اصطلاح همواره نيمه خالي ليوان را ديد. مضافا شايسته به نظر ميرسد كه منتقد مواردي را كه اطلاع كافي ندارد سوال يا بيان كند تا منصفانه باشد نه اينكه با اصطلاحات كنايه آميز تحليل ونتيجه گيري وقضاوت نمايد كه در اين صورت ديگر نقد نيست.

اينكه رأي آوري آقاي موسوي نژاد را متأثر از فضاي سياسي و جو امنيتي و نزديكي به احمدي نژاد بدانيم نوعي بي انصافي و ناديده گرفتن شعور وتشخيص مردم درانتخاب فرد مورد نظرشان است. بله قطعا فضاي عمومي كشور در آستانه هرانتخاباتي سياسي مي شود واين چيز غيرعادي نيست اما مردم مثل همه انتخابات هاي ديگر پس ازانقلاب آزادانه وبا هوشياري انتخاب كردند مشهود بود كه هزينه هاي تبليغاتي آقاي موسوي نژاد يك چندم هزينه هاي ساير كانديدهاي مدعي نيز نبود ودر اواخر مخصوصا در نطق هاي تبليغاتي آقاي موسوي نژاد انتقادهاي جدي نسبت به اطرافيان آقاي احمدي نژاد داشتند كه مستندات آن موجود است، درنتيجه  اين ادعا كه بواسطه احمدي نژاد وارد مجلس شده اند منطقي نيست. و البته منكر اين موضوع نيستيم كه ايشان و جريان عدالتخواهي دشتستان ازحاميان دكتر احمدي نژاد بوده اند اما در اواخر دوره دوم به لحاظ خطا هايي كه رخ داد ازمنتقدان جدي ايشان نيز بوده اند.

اين براي يك فرد خواه نماينده يا غير آن يك نقطه قوت است كه همواره بر اصول خود استوار باشد و شفاف و به دور از محافظه كاري و دوپهلو گويي مواضعش را ابراز كند. مردم موسوي نژاد را با اين ويژگي ها شناختند و به وي اقبال كردند. موضع گيري هاي ايشان در خصوص انتخابات رياست جمهوري و كابينه نيز از اين امر مستثني نيست.

حاميان آقاي روحاني در مجلس انگشت شمار بودند حتي برخي اصلاح طلبان مجلس نيز گزينه ايي غير از روحاني داشتند اما امروز مي بينيم كه برخي افراد خود را صاحب رأي روحاني ميدانند. اين نوعي نفاق است. خود آقاي دكتر روحاني نيز اين را ميداند و به آن اشاره كرده اند. به جرات ميگويم موسوي نژاد هرگز چنين روحيه اي ندارد.

 عدم حضور فعال وتأثير گذار نمايندگان در مجلس همواره از موارد گلايه مردم استان بوده است. حجت الاسلام والمسلمين موسوي نژاد در اكثر جلسات مجلس و كميسيون حضوري فعال داشته و در قريب به تمام جلسات مجلس در موافقت يا مخالفت با طرح ها ولوايح اظهارنظر ميكنند. گاها تا شش بار در يك جلسه تريبون مجلس در اختيار ايشان قرار گرفته و با نام نماينده مردم دشتستان نطق ميكنند كه اخبار، فيلم ها و صوت آن هم در سايت مجلس هم در مشروح مذاكرات و هم در وب سايت شخصي ايشان قابل دسترسي و استناد است.

اين بي انصافي است كه اين نطق ها و ساعت ها كار كارشناسي كه در عقبه اين سخنان وجود دارد ناديده گرفته شود.

قطعا هيچ عقل سليمي نمي پذيرد كه  اظهار نظر در حوزه هاي مختلف اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و غيره آنهم در مورد كلمه به كلمه قوانين جزئي آن بدون بررسي و مطالعه و استفاده از نظرات كارشناسي بوده و سخنان در اين خصوص خلق الساعه باشد.

البته ما در مجموعه دفتر شهرستان و تهران مطابق با تأكيد نماينده محترم همواره تلاش نموده ايم كه ازنظر كارشناسي افراد صاحب نظر در حوزه هاي گوناگون استفاده كنيم و با كمال ميل از ساير افرادي كه ابراز علاقه مندي به همكاري و ارائه مشاوره داشته باشند فارغ از گرايش سياسي استقبال مي كنيم و هرگز موردي نبوده است كه تمايل به همكاري داشته باشد و از وي استقبال نشده باشد.

گفتنی است کارگروه های تخصصی ومشاوره ای متعددی از ابتدای دوره نهم مجلس در دفتر نماینده دشتستان تشکیل شده که با عضویت نخبگان، کارشناسان وافرادی ازصنوف مختلف همواره مشاوره و مساعدت های خوبی به پیشبرد امور داشته اند. با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده، ارتقای سطح کیفی و استفاده بیشتر از ظرفیت های این کارگروه ها مدنظر است.

موارد متعدد ديگري از عملكردهاي ويژه ايشان نیز در مجلس وجود دارد كه مجال پرداختن به آن فراهم نيست.

در خصوص جلسات رأي اعتماد به وزرا ومخالفت نماينده دشتستان با وزير اقتصاد و دارايي مواردي وجود دارد كه جهت روشن تر شدن موضوع و رفع ابهام از ذهن عزيزان بيان مي كنم.

 اولاً اين اولين مرتبه بود كه يك نماينده از استان بوشهر درجلسه راي اعتماد وزرا نطق ميكرد واين امر موجب خرسندي مردم گرديد ثانيا درجلسات مجلس شوراي اسلامي  اطلاعاتي به دست نمايندگان ميرسد كه آنان هم شرعا و هم قانونا موظف اند به نتيجه اي كه رسيده اند عمل كنند و الا مديون مي شوند.

 در خصوص آقاي دكتر طيب نيا نيز اطلاعاتي در اختيار آقاي موسوي نژاد قرار داشت كه ايشان به اخلاقي ترين شكل و در قالب سوالاتي منطقي آنان را مطرح كردند . از آنجايي كه مشروح مذاكرات راي اعتماد ثبت مي شود و به عنوان يك سند قابل استناد است، مطرح كردن اين سوالات كليدي از ديد تخصصي مي تواند در آينده، بسيار پراهميت و پر كاربرد باشد. از آن جمله مي توان به جايگاه و استقلال وزارت اقتصاد و شفافيت عملكرد اقتصادي دولت و سياست هاي انحصاري در نظام پولي كشور و مسائلي كه ارتباط مستقيم با نحوه تحقق اصل 48 قانون اساسي دارند و تاثير بسزايي در رفع محروميت از مناطق محروم كشور را داراست با توجه به اينكه عدم تبعيض و رفع محروميت همواره در اولويت هاي آقاي موسوي نژاد قرار داشته است اشاره كرد.

پس از پايان نطق آقاي موسوي نژاد آقاي نوبخت و آقاي طيب نيا و برخي از رجل اقتصادي مجلس از جمله آقاي مصباحی مقدم از آقاي موسوي نژاد بخاطر اين رفتار اخلاقيشان و خصوصا آقاي طيب نيا بخاطر سولات آقاي موسوي نژاد كه فرصت پرداختن به برخي موضوعات را برايشان فراهم نموده بود بسيار تشكر كردند.

مضافا اگر قرار تنها بر صحبت كردن بود، وزرايي وجود داشت كه مخالفي نداشتند و گرفتن وقت براي صحبت در مخالفت آنان آسان و قطعي بود.

در مخالفت با يك وزير نطق كردن هرگز به معناي دشمني و قطع رابطه هميشگي بين ايشان و نماينده نيست بلكه اكثر اوقات نتيجه عكس اين را دارد و موجب اهميت بيشتر وزير مربوطه به آن حوزه انتخابيه مي شود.

مشخص نيست چه دليل موجه و لازمي براي برخي وجود دارد كه سعي در حاشيه سازي براي اين اقدام نماينده دشتستان دارند.

هم اكنون اكثر وزرا و معاونانشان هنگام مطرح شدن طرح يا لايحه اي در مجلس نظر آقاي موسوي نژاد را مي خواهند چون ميدانند نماينده دشتستان در مجلس اهل اظهار نظر و نطق است و اين براي دشتستان و استان نقطه قوتي است كه بايد تقويت شود.

در پايان اميدوارم دوستان با نقد منصفانه و ارائه  مشاوره هاي كارشناسي و دعاي خير ما درخدمت به مردم ياري نمايند.

چه زیباست که با اتحاد وهمدلی درکنار نقد وبررسی صحیح، به تبیین و تشریح خدمات وفعالیت های متعدد وموثر نماینده محترم مردم شریف دشتستان بپردازیم که البته بسیاری از رسانه های وزین این رسالت خطیرخود را انجام می دهند و ازآنها تقدیر می کنیم.

و آخردعوانا الحمدلله رب العالمين./ص

غلامرضا جمالي

مسئول دفترتهران حجت الاسلام والمسلمين موسوي نژاد،

نماينده مردم شريف دشتستان در مجلس شوراي اسلامي



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/07/04 - 14:39
0
0
آقای موسوی نژاد تمامی رفتارهای که داشته نوعی تلاش برای نشان دادن خود بوده در صورتیکه این کار را به هر روشی انجام دادن صحیح نیست
1392/07/04 - 11:44
0
0
اقای موسوی نژاد چرا گذشته را فراموش میکنید؟
شما احمدی نژادی بودید و کسی تردید ندارد حالا که فضا عوض شده خواهشا شما عوض نشید.
.............................
1392/07/02 - 07:33
0
0
اقای جمالی مردم برای اقای نماینده ارا جمع کردند شما شدیید محافظ نماینده شما داریید می در دفتر تهران خوابیده ایید........................................................................
1392/07/02 - 03:54
0
0
آقای جمالی مواظب باش با اینگونه جانب داری شرمنده مردم نشوی
آقای جمالی لطفا این مطالب رابه عرض جناب سیدبرسانید. آقای موسوی نژاد نماینده محترم مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی سلام.خواهشمند است درمقابل مشکلاتی که بعضی ازمسولان شهربرازجان بوجود می آورند بیتفاوت نباشید.10 سال پیش اعضای شورای اسلامی شهربرازجان میدانی بنام میدان شهیدمیرزامحمدخان برازجانی نامگذاری کرده اند به تازگی اعضای شورای اسلامی شهربرازجان اقدام به تغیر نام میدان این شهید مبارز نموده است. باتوجه به اینکه درشهربرازجان میادین زیادی وجود داردونام هیچ یک ازمیدانها تغیرنکرده است. به چه دلیل نام میدان شهید میرزامحمدخان برازجانی که 10 سال قبل بنام ایشان نامگذاری شده است باید تغیر کند. لطفا از مسولین درمورد این اقدام توضیح بخواهید وهمانطورکه اطلاع دارید بعد ازگذشت یکماه ازبرداشتن تندیس این شهیدمبارز هنوز اعتراضات مردمی درنشریات ادامه دارد و باز مجددا این اقدام میخواهد صورت بگیرد. چرا این اقدامات سلیقه ای صورت میگیرد و ازمسولان رسما دلیل بخواهید باتوجه به اینکه رهبر معظم تاکید به اتحاد و همبستگی دارند این مسولان باعث ناراحتی مردم میشوند. درنظام مقدس جمهوری اسلامی خوشبختانه هرکس مبارزات وخدماتی داشته است ازاو تجلیل وقدردانی شده است مگرمبارزات وخدمات میرزامحمدخان برازجانی ازکدامیک ازمبارزان استان بوشهر کمتراست. ایشان دردوجناح مبارزه داشته است یکی درزمانی که انگلیسیها بوشهر رااشغال کرده بودند باقشون انگلیس درنبرد بوده است ودیگراینکه درزمان رضاشاه بانیروهای رضاشاهی درمبارزه بوده است ودارای خدمات زیادی درشهربرازجان بوده است.اگرتاریخ مبارزان ضد استعمارانگلیس که در10 جلد نوشته شده است مطالعه شود صحت این مطالب تایید خواهد شد.واسلام




1392/07/01 - 08:13
0
0
دوست عزیز کدام کینه - اتحاد جنوب با اینکه با تفکرات من بسیجی ممکن است نزدیک نباشد ولی همه نظرات را را درج می کند البته اگر توهین ها را چاپ نکند دست بوسش هستیم که اکثر اوقات حریم افراد را نگه می دارند سپاس ویژه بر مسئولان اتحاد جنوب
1392/06/31 - 16:20
0
0
سلام و درودخدا بر سید نستوه وخستگی ناپدیر.واقعا متاسفم که امروز بعضی از غرض ورزان کینه توز در جهت تخریب سید جای وظایف نمایندگی را به جای وظایف رییس جمهور عوض میکنند. شما میگید از رییس جمهور که کارش کار اجرایی و معیشت مردم هست انتظار معجزه نداریم بعد تو رسانه های خودتون انتظار معجزه از نماینده دارید متاسفم ازاین فریب کاری های شما متاسفم از این اخلاق زشت اقای صابری. عصبانیت و کینه از سید از صورت شما میبارد ولی سر در زیر برف کرد ه اید. حالا خواهید دید انتخابات مردم را چند دوره هست که شما کاندیداهاتون را در انتخابات مجلس اوردید و چنان از مردم سیلی خوردید که هنوز که هنوز از درد خوابتان نمیبرد واین باعث عصبانیته شماست.
پاسخ: اتحاد جنوب گرچه به برخی عملکرد جناب موسوی نژاد نقد دارد ولی برای ایشان احترام قایل است. ضمن اینکه در کار رسانه ای مثل اتحاد جنوب کینه معنا ندارد. اگر کینه بود فکر می کنید چرا این یادداشت در حمایت از موسوی نژاد روی سایت اتحادجنوب کار شده؟ چرا نظراتی مثل نظر شما در حمایت از سید روی سایت اتحاد فعال می شود؟
پس کینه ای در کار نیست و صرفاً بر حسب وظیفه نقدها و نظرات مردم منعکس می گردد. موفق باشید.
1392/06/31 - 14:51
0
0
اقای جمالی و دیگر دوستان سلام روی سخنم با اقای جمالی و تیم کاری ایشان .....جناب اقای جمالی نماینده مجلس با رویکرد احمدی نژادی اومد تو انتخابات ولی در اخر موضع ایشان را دیدیم نماینده مجلس باید خودش بیایید و توضیح دهد که غیر از سفرهای که به بعضی از روستاهای کوچک و جه بسا بزرگ داشته اند غیر از اینکه مشکلاتها را نوشته اند چه کاری برای دوستان روستایی کرده اند این مطالبی که میگویم حاضرم در صورت خواستن و ثابت کردن بیایم و اثبات کنم اقای نماینده فصل خرما تمام شد چه کاری انجام گرفت قیمت تضمینی به کجا رسید سخنان چند روز گذشته برادرانمان در خانه کشاورز ابپخش را به کجا انتقال دادید اقای جمالی چرا بعداز ان جلسه نیامدی و دفاع کنی اومدی از نماینده دفاع کنی مردم دشتستان خودشان انسانهای بزرگی هستن میتوانند تشخیص دهند جمالی عزیز وضعیت پول ما برای طرح مسکن 99 ساله .....................چه شد.بگووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو با عرض معذرت از دوستان و عزیزانم
1392/06/31 - 10:58
0
0
همه ما می دانیم آقای پورفاطمی انسان مردمی و کاری هست و شکی درش نیست و آقای پورفاطمی انتخاب مردم است و این را مردم آن منطقه نشان دادند . امیدوارم سید ما هم به چنین جایگاهی برسه و بتونه کارهای اساسی این شهر رو راست و ریست کنه! منم هنوز نسبت به برداشتن مجسمه ناراحتم امیدوارم مجسمه به جای قبلیش برگرده و این از اون کاراست که فقط سید می تونه این کار رو بکنه. آخه عقل سلیم می گه جای یک شخصیت تاریخی کار بنای تاریخی است چون تناسب داره. به امید تغییرات اساسی در دولت امید(تغییر استاندار.فرماندار و ...)
1392/06/31 - 09:50
0
0
سید شما بر اساس سیدی و احساسات مردم رای آورد ، من همیشه متاسفم که باید جای دکتر محمد مهدی جعفری چه کسانی رو بفرستیم مجلس ! کی می خوایم درست رای بدیم !
1392/06/31 - 09:48
0
0
راستی سید شما که سنگشو به سینه می زنید یه زمانی خیلی گیر به شرکت سیمان می داد حالا چرا ساکت شده ؟
چرا سید در مقابل فرماندار که تندیس مبارز جنوب را برداشت نایستاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم دلشان دردمند شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ خواهشا سید جان هرچه زودتر بادولت همکاری کنید.
1392/06/30 - 11:22
0
0
به نظر بنده که از دیار دشتستانم و زخم خورده پارتی بازی ها و کاغذ بازی هایی ام که متاسفانه رواج این موضوع جان مردمان کشورمان را به لب آورده است.
از ابتدا باید مردم فردی را انتخاب می کردند که واقعاً پرستیژ نماینده مجلس شدن را دارا می بود، آقای موسوی نژاد تخصصی در این زمینه نداشت و متاسفانه افرادی هم که دور ایشان بودن و هستن فقط صرف اینکه در نهادهای وابسته به ایشان بعنوان همکار و یا دوست ایشان بوده اند هم اکنون فعالیت میکنند که به هیچ وجه مشاور خوبی برای خود ایشان هم نیستند.
با مراجعه به دفاتر نمایندگان مجلس در تهران ، همگان به این نکته اذعان کرده و وخواهند کرد که فردی همچون آقای پورفاطمی دارای دفتریست همانند سایر دفاتر نمایندگان ولی هم در ظاهر و هم در باطن دفتر ایشان با سایرین و بخصوص سه نماینده استانمان متفاوت است.
آقای پورفاطمی که سال 14 نمایندگی ایشان است و در یک کلام سناتور بشمار میان، از همان سالهای اول نمایندگی خود متقاوت و کارایی خود را نشان داده اند. دفتر جناب پورفاطمی مشتاقانی و بهتر بگم دردمندانی از سایر استانهای کشور را هم پذیرا خواهد بود، چون ایشان برای انجام کاری با شخصی که مشکل دارد به سازمان مربوطه می روند و تا اخذ جواب لازم برنخواهد گشت.
اگه سه نماینده دیگر ما هم ویا نماینده های دیگر جاهای کشورمان هم اینگونه مردم دار و تخصصی بودند و یا کمبود تخصص خود را با اینگونه رفتارها پوشش میدادند مملکتی آباد تر و با رضایتمندی بیشتر مردم همراه بود.
جناب موسوی نژاد از تخصص لازم اصلاً برخوردار نیست، از چند برخورد بنده به این موضوع پی بردم ،حالا که ایشان نماینده شده از هر طریقی ، لااقل مشاوران تخصصی باید کنار خود بکاربگیره نه اینکه بازم از نفراتی استفاده کنه که صرف آشنایی و کار در ستاد انتخاباتی ایشان و جمع آوری رأی، بعنوان مسئول دفتر و یا مشاور در کنار ایشان باشند، جناب نماینده وقت آموختن نیست، وقت عمل به وعده هاست، وقتی در کمیسیون انرژی هستید دیگر دوست و آشنا مشاور خوب نخواهند بود، باید تخصصی صحبت داشته باشید، باید مردم نتیجه فعالیت ها را به عینه ببینند.
همه کارها در برگزاری جشن افطاری برای مستمندان و چند همایش خلاصه نمیشود، مردم دیگر هوشیار شه اند، همه متخصص.

1392/06/30 - 08:56
0
0
کاش موسوی نژادزودترازاینهانماینده شده بود.تلاش وسعی وهمت موسوی نژادستودنی هست.انصافااین تخریب هاهیچ تاثیری برمحبوبیت سیدندارد.فقط کینه حسودان ودشمنان ایشان رابیشترمیکند
1392/06/29 - 10:27
0
0
مطالب خوبی بودموسوی نژادتنهانماینده ایست که بیش ازقابلیتهای نمایندگی برای کمک به محرومین استفاده کرده است.بارهاازبعضی نمایندهای دیگرشنیده ام که موسوی نژادانسان فعال وپرتلاشی هست .ایشان الحمدالله ادم مردمداریست این تخریبهاواقعاخیلی بی انصافیست
1392/06/29 - 06:55
0
0
موسوی نژاد آدم رک گویی است که تا حالا حرف های خود را مطرح نموده است اهل نفاق نیست صادق است ما باید همه با اتحاد خود به نماینده محترم جهت آبادانی دشتستان بزرگ پیشنهاد و راهکار بدهیم
1392/06/28 - 20:39
0
0
آقای جمالی/اجازه می خواهم بنام یک دشتستانی ازشمابخواهم اجازه بدهید مردمی که خودصاحب منطقه هستندبدون ممیزی جنابعالی حرف دلشان راآنچنان که می خواهندابرازدارند/مردم باهرنگاهی شخصیتی رابنام نماینده درمجلس دارندآیابزعم شمانمایندگان ازبام تاشام فقط قانون وضع می کنند،؟این چنین نیست،بهرروی مردم حق دارند خواسته های خودرا چه مستقیم وچه غیرمستقیم اظهارنمایندعدم توانایی یک نماینده دلیلی نمی شودتامردم دست ازمطالبات خودبردارنداما ازاینطرف مردم هم مسئول هستند.خواسته های مهم مردم در5آیتم قابل تعمیم وتعریف است دشتستانی هااگر به توسعه وپیشرفت جامعه خویش علاقمند هستند باید آنها را مکتوب کرده تقدیم وکیل خودنمایندتاوی بادست پرمبنی برخواسته مردم به مقامات ذیصلاح مراجعه وپیگیر آنهاباشد.تازمانیکه مردم یکدل ویکصدانماینده خودراپشتیبانی نکنندخواسته ها محقق نخواهد شد/بهر روی بنده معتقدم بایداجازه دادتاموکلان هرگونه که مایلند مشکلات شخصی وشهرستان رابدون لکنت زبان ویاباادبیاتی بدور ازتملق ابراز نمایند.آیادرخواست فراکسیون نخلداران یعنی برآورده شدن همه ی عقب ماندگیها،نداریهاوکمبودها؟لذاپیشرفت دشتستان بدون اصرار برآنچه می خواهندمحال است!
1392/06/28 - 18:37
0
0
آقای جمالی!لطفا یکباردیگرامابادقتی بیشتر وجدای از وظیفه ای که نسبت به سید داریدمطلب رابخوانیدومطمئن باشیددفاع بدموجب ریزش طرفداران سید،دست کم درمیان تحصیلکرده هاخواهدشد.نگاه شما به دشتستان بایدبدون حب وبغض وکلان باشد ،حالاسید نه شخصی دگر.آقای کیانی روی سخنش بیشترباانتخاب کنندکان بود زیرا اگر مردم درست محاسبه کرده وسنجیده عمل نمایند وشخصیتی باقابلیت های لازم را انتخاب نمایند احتمال رضایت اکثریت ممکن می شود آیا شما بایک انتخاب شایسته و قدر موافق نیستید؟.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...