امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 شهريور 1392 - 07:26

اینترنت مخابرات گران شد/عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات شد، براری معاون حقوقی و مجلس وزارت ارتباطات

اتحادجنوب: طی احکامی جداگانه از سوی وزیر ارتباطات علی اصغر عمیدیان به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مرتضی براری به عنوان معاون حقوقی ، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،در متن حکم عمیدیان آمده است:

جناب آقای مهندس علی اصغر عمیدیان

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان ، جنابعالی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کارخود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید. ضمنا از خدمات جنابعالی در سمت معاونت حقوقی، امور دولت و مجلس تقدیر و تشکر بعمل می آید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

گفتنی است مهندس عمیدیان پیش از این در سمتهای رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت،مدیرعامل مرکز سنجش از دور ایران، معاون برنامه ریزی استانداری استان قم، مجری کارت هوشمند فعالیت داشته است.

همچنین دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات محمد علی فرقانی در طول تصدی سمت رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تقدیر و تشکر کرده است.

در متن حکم واعظی برای براری هم آمده است:

جناب آقای دکتر مرتضی براری

با عنایت به تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت معاون حقوقی ، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

گفتنی است دکتر براری پیش از این در سمتهای رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام وزیر در امور فناوری و بین الملل ، رئیس مجتمع دانشگاهی و فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی مالک اشتر، عضو شورای عالی پژوهشی صا ایران، نایب رئیس و دبیر کمیته پدافند غیر عامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت داشته است.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات علی اصغر عمیدیان در طول تصدی سمت معاونت حقوقی، امور دولت و مجلس تقدیر و تشکر کرده است.

ارائه خدمات IP-Media با دریافت پروانه امکان‌پذیر است

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد‌: ارائه خدمات IP-Media نیازمند دریافت مجوز از کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لطف‌اله سبوحی گفت: براساس بند "ز" ماده 3 قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صدور مجوز تاسیس و بهره‌برداری ارائه‌ی خدمات پستی، مخابراتی و فناوری اطلاعات از وظایف این وزارتخانه است که براساس ماده 6 اساسنامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به این سازمان محول شده است.بر همین اساس هرگونه فعالیت اپراتوری به منظور ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به کاربران نهائی از جمله خدمات IP-Media نیازمند دریافت مجوز از رگولاتوری است.وی افزود: خدمات آی پی مدیا از طریق شبکه‌های ارتباطی به کاربران نهائی ارائه شده و از جمله خدمات تعاملی است و با خدمات پخش همگانی که از وظایف سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی است کاملاً متفاوت بوده و اپراتور یا ارائه‌کننده خدمات آی پی مدیا درصورت تمایل به ارائه پخش همگانی تلویزیونی و یا رادیوئی از این طریق، باید با سازمان صدا و سیما نیز هماهنگی لازم را انجام دهد.سبوحی درباره تعرفه ارائه این خدمات گفت: هرگونه تعرفه خدمات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برسد و بر همین اساس دریافت هرگونه مبلغی بابت خدمات آی پی مدیا بدون تصویب کمیسیون فاقد وجاهت قانونی بوده و غیرمجاز است.وی تاکید کرد: تاکنون مجوزی برای ارائه خدمات IP-Media از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی صادر نشده و به زودی کلیات، شرایط و ضوابط فعالیت و ارائه این خدمات، برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه می‌شود.

مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره تعرفه سیم کارت دایمی

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 166 خود در تاریخ 30 خرداد 92 تعرفه سیم کارت دایمی همراه اول با تضمین شرکت ارتباطات را بررسی و آن را تصویب کرده است.به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعات سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت مخابرات ایران می تواند بر اساس موافقتنامه پروانه حداکثر مبلغ سیصد و شصت هزار ریال به عنوان تضمین پرداخت از متقاضیان خرید سیم کارت دایمی علاوه بر تعرفه اتصال که همان مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال مندرج در موافقتنامه است، دریافت کند.

تبصره

دارنده پروانه می تواند در صورت درخواست مشترک و توافق وی مبلغی را به عنوان هزینه رومینگ بین الملل در زمانی که مشترک متقاضی استفاده از خدمات رومینگ باشد، دریافت کند و پس از مراجعت و تسویه حساب الباقی سپرده خود را دریافت کند.تاکید می شود دریافت مبلغ مذکور کاملآً اختیاری بوده و دارنده پروانه نباید تحت هیچ شرایطی از جمله در زمان تقاضای دریافت سیم کارت و یا حین اشتراک وی را مجبور به پرداخت مبلغ تضمین خدمات رومینگ کند.


اتصال نخستین گروه کاربران خانگی به شبکه ملی اطلاعات/ پهنای باند ۲ مگ برای ۴۰۰هزار خانوار

معاون وزیر ارتباطات گفت: پس از اعلام بی‌اشکال بودن ارائه پهنای باند ۲مگابیت بر ثانیه به کاربران خانگی، اتصال نخستین گروه از کاربران خانگی به شبکه ملی اطلاعات آغاز شد و برای ۴۰۰هزار خانوار اینترنت از اینترانت جدا می‌شود. علی حکیم جوادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مراحل اجرایی شدن جداسازی اینترنت از اینترانت اظهار داشت: این کار به دو بخش دستگاه‌های دولتی و کاربران خانگی تقسیم شده است. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در زمینه جداسازی اینترنت از اینترانت کاربران خانگی، نیز در سال گذشته پایلوت این کار با همکاری شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت و شرکت مخابرات ایران اجرا شد و کاملا موفقیت‌آمیز و انجام‌شدنی بود. رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: بنابراین با توجه به نتیجه این آزمایش که نشان داد این کار برای کاربران خانگی کاملا قابل تحقق است و نیز تصویب آیین‌نامه مربوطه در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، آمادگی لازم برای جداسازی اینترنت از اینترانت کاربران خانگی در هر زمان ایجاد شد. وی خاطر نشان کرد: برای این کار باید مجوز پهنای باند ۲مگابیت بر ثانیه را اخذ می‌کردیم که با جداسازی اینترنت از اینترانت، پهنای باند اینترانت ۲مگ به کاربران ارائه شود. حکیم جوادی گفت: با توجه به اینکه مجوز افزایش پهنای باند باید از سوی شورای عالی فضای مجازی صادر شود، حدود یک سال پیش درخواست افزایش پهنای باند به ۲مگابیت بر ثانیه را به این شورا ارائه‌ کرده بودیم تا به محض دریافت مجوز، بلافاصله اینترنت از اینترانت کاربران خانگی جدا شود. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: این کار موجب افزایش سرعت دسترسی به سایت‌های داخلی و در نتیجه رونق گرفتن سایت‌های ایرانی خواهد شد که در نهایت توسعه دیتاسنترهای (مرکز داده) را نیز در پی دارد. رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: اکنون پس از صحبت دبیر شورای عالی فضای مجازی که گفتند با ارائه سرعت‌های بالا در پهنای باند داخلی مشکلی ندارند، کار را آغاز کردیم. وی گفت: کار از یک ماه پیش آغاز شد. جلساتی را با اپراتورها و PAPها برگزار کردیم. در این جلسات به زمان‌بندی برای انجام کار رسیدیم و قرار شد طبق زمان‌بندی و مرحله به مرحله مراحل اتصال به شبکه ملی اطلاعات انجام شود. حکیم جوادی افزود: در مرحله نخست اقدامات لازم برای اتصال ۴۰۰هزار خانوار در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات و جداسازی اینترنت از اینترانت آغاز شده است.

 


مکالمه ایرانسلی حجاج دقیقه‌ای ۵۹۹ تومان/پیامک ۲۴۹ تومان

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل که عازم سفر حج هستند از امروز می‌توانند با انتخاب شبکه موبایلی (Mobily) در عربستان از تعرفه ۵۹۹ تومانی مکالمات و تعرفه ۲۴۹ تومانی پیامک بهره‌مند شوند.
به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل از صبح روز دوشنبه ۲۵شهریور و تا زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج به کشور، با استفاده از سیم‌کارت ایرانسل و انتخاب شبکه تلفن همراه «موبایلی (Mobily)» از طریق بخش تنظیمات شبکه گوشی تلفن همراه خود در کشور عربستان، می‌توانند از تعرفه ۵۹۹ تومانی به ازای هر دقیقه تماس ورودی یا خروجی به هر مقصدی در داخل ایران و تعرفه ۲۴۹ تومانی به ازای ارسال هر پیام کوتاه به هر نقطه از دنیا، به عنوان ارزان‌ترین تعرفه خدمات ارتباطی حجاج ایرانی برخوردار شوند. به این ترتیب، مشترکین ایرانسل در کشور عربستان با انتخاب شبکه تلفن همراه موبایلی در طی موسم حج ابراهیمی امسال، می‌توانند از این تعرفه‌ها بهره‌مند شوند. ضمن آنکه امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه نیز برای حجاج مشترک ایرانسل با انتخاب شبکه تلفن همراه موبایلی عربستان به صورت کاملا رایگان و نامحدود فراهم شده است. روشن کردن، فعال‌سازی سیم‌کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مشترکین ایرانسل در بر ندارد. براساس این گزارش، کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا، لازم است برای اطمینان از فعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل برروی سیم‌کارت خود، حداقل بیست و چهار ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری #1*111* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنند. مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز، برای فعال سازی خدمات رومینگ، می‌بایست با شماره ۷۰۰ تماس بگیرند. همچنین حجاج در صورت نیاز می‌توانند پس از فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل، با «مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل» به شماره ۷۱۱ یا ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ و همچنین نشانی پست الکترونیک haj@mtnirancell.ir تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند. بنا براعلام، شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل حجاج علاوه بر کارت شارژ، از طریق روش‌هایی مختلفی از جمله شارژ اینترنتی از طریق وب‌سایت بانک‌های طرف قرارداد، خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وب‌سایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir و کنترل حساب اینترنتی، شارژ مستقیم با تلفن همراه از طریق نشانی charge.irancell.ir، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط از سوی اقوام و آشنایان حجاج و از داخل ایران یا عربستان ممکن است. علاوه بر این، ایرانسل با ارائه یک سرویس جدید این امکان را برای کلیه مشترکین سیم‌کارتهای اعتباری خود فراهم کرده تا با دریافت رمز دوم کارت‌های عضو شبکه شتاب خود و با شماره‌گیری کد دستوری #7*، در هر لحظه و هر کجا شارژ مورد نظر خود را به قیمت واقعی و بسیار آسان از طریق گوشی تلفن همراه خود خریداری کنند. بنابر اعلام، استفاده از شارژ شگفت انگیز، در حالت رومینگ امکان‌پذیر نیست.

 

مقایسه تعرفه‌های دو اپراتور تلفن همراه کشور برای حجاج/مکالمات ایرانسل ۱۳ درصد ارزان‌تر از همراه اول

ایرانسل با تعرفه ۵۹۹ تومانی مکالمات خود به حجاج بیت‌الله الحرام، ۱۳ درصد از هزینه‌های حجاج نسبت به همراه اول کاست. به گزارش تسنیم، همواره ایام حج علاوه بر شور و شوق افرادی که قرار است بعد از طی این مراسم عبادی به مقام حاجی و حاجیه بودن برسند، دغدغه‌هایی را نیز به همراه داشته است. نگرانی‌هایی از جمله اینکه اگر بخواهند با کشور خود در تماس باشند چه میزان باید هزینه بابت هر دقیقه مکالمه‌شان بپردازند و خدماتی که اپراتورهای کشورمان به آنان ارائه می‌دهند تا چه میزان به صرفه است که بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. در همین راستا و با توجه به اینکه دو روزی از شروع پرواز حجاج می‌گذرد، تعرفه‌های دو اپراتور همراه کشور را در قیاس با یکدیگر ارائه می‌دهیم.
همراه اول: شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد براساس طرح تخفیفی، تماس حجاج با سیم‌کارت‌های همراه اول به مقصد ایران و کشور عربستان و دریافت تماس دقیقه‌ای ۶۹۰ تومان و ارسال هر پیامک ۲۹۰ تومان هزینه خواهد داشت. این تخفیف همراه اول از ابتدای مهرماه امسال در نظر گرفته شده و تا پایان آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
ایرانسل: ایرانسل هم در این راستا اعلام کرده که مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند با تنظیم شبکه خود بر روی شبکه موبایلی (Mobily) عربستان، از تعرفه ۵۹۹ تومانی مکالمات و تعرفه ۲۴۹ تومانی پیامک بهره‌مند شوند.
مزیت‌ها: هر دو اپراتور کشور مزیت‌هایی را در تعرفه‌های خود لحاظ کرده‌اند که به عنوان مثال همراه اول دریافت رایگان پیامک و امکان انتقال شارژ آسان را در سرویس خود به حجاج گنجانده است و در مقابل ایرانسل هم امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه به صورت رایگان، شارژ مستقیم از وب‌سایت ایرانسل، دریافت شارژ از طریق کد دستوری، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط از سوی اقوام و آشنایان حجاج و از داخل ایران یا عربستان را ممکن کرده است. در ضمن روشن کردن و فعال‌سازی سیم‌کارت در هر دو اپراتور برای حجاج، هیچگونه هزینه‌ای را به دنبال ندارد. مزیت نهایی هم اینکه دریافت پیامک برای حجاج نیز در هر دو اپراتور رایگان است.
قیاس: ایرانسل با تعرفه‌ای پایین‌تر از همراه اول امکان مکالمه‌‌ای ۹۱ تومان ارزان‌تر از همراه اول را به ارمغان آورده است. پیامک ایرانسل هم با اختلاف ۴۱ تومانی، ارزان‌تر از همراه اول در نظر گرفته شده است. در مجموع مکالمات ایرانسل ۱۳درصد و پیامک‌های آن ۱۴درصد برای حجاج به صرفه‌تر از همراه اول است.

 

تغییر نرخ اشتراک اینترنت پرسرعت نامحدود مخابرات

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه و ضریب اشتراک اینترنت پرسرعت نامحدود مخابرات استان تهران را اعلام کرد. به گزارش مهر، شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: در راستای انجام مصوبه ۱۵۲ سازمان تنظیم و مقررات رادیویی کشور از اول مهرماه تعرفه اینترنت پرسرعت نامحدود برای مشترکان جدید مخابرات استان تهران تغییر می‌یابد. براین اساس با اجرای این مصوبه، ضریب اشتراک برای این دسته از مشترکان جدید از ۱ به ۱۰ به ۱ به ۸ تغییر می‌یابد. تعرفه جدید خدمات اینترنت پر سرعت مطابق جدول زیر اعلام شده است:

سرعت * تعرفه
 ۱۲۸ کیلوبیت برثانیه   ۱۲۵۰۰ تومان 
 ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه   ۱۵۰۰۰ تومان 
 ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه   ۲۴۰۰۰ تومان 
 ۱ مگابیت بر ثانیه   ۴۳۰۰۰ تومان 
 ۲ مگابیت بر ثانیه   ۷۴۰۰۰ تومان 


* بدون محدودیت حجمی با ضریب اشتراک یک به هشت


یک پدیده، دو دیدگاه: شبکه‌های اجتماعی پدیده مثبتی است / این شبکه‌ها باید فیلتر شوند

* شبکه‌های اجتماعی پدیده مثبتی است

قائم مقام شورای عالی اطلاع‌رسانی گفت: شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی در صورت رعایت خطوط قرمز پدیده‌ای مثبت است. سعید سالاریان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شبکه‌های اجتماعی ابزاری مناسب برای ایجاد زمینه ارتباطی افراد با یکدیگر و به ویژه دانشمندان در رده‌های علمی بالا در جهان است. وی اظهار داشت: البته در صورت بهره‌برداری نادرست، این پدیده می‌تواند ابزاری برای سوء استفاده دشمنان از کشور و انقلاب اسلامی شود. قائم مقام شورای عالی اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: شبکه‌های اجتماعی، مانند دیگر ابزارهای حوزه فناوری اطلاعات، مانند یک چاقوی لبه تیز عمل می‌کنند که با استفاده صحیح از آن می‌توان شاهد اتفاقات تازه‌ای در این حوزه بود. وی گفت: درصورت کنترل به هنگام و از همه جنبه‌ها می‌توان زمینه ای برای حضور جوانان به مثابه افسران جنگ نرم بهره برد که این افراد می‌توانند اتهاماتی که به اسلام و جمهوری اسلامی در فضای مجازی می‌زنند را پاسخ دهند و در غیر اینصورت فضاسازی رسانه‌ای علیه ایران دراین شبکه بی‌پاسخ خواهد ماند.

* فیس‌بوک توسط گروهی خاص و با اهداف وِیژه طراحی شده است؛ با فیلترینگ آن موافقیم

درعین حال چندی پیش مهدی اخوان بهابادی رییس مرکز ملی فضای مجازی نیز در باره عضویت در این نوع شبکه‌های اجتماعی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به صورت کلی باید شبکه‌های اجتماعی در نظام پالایش کشور بررسی و کار کارشناسی روی آن صورت گیرد که امیدواریم این امر به صورت عملیاتی درباره‌ آن انجام شود. ما با اصل فیلترینگ در کشور موافق بوده و آن را تأیید و از آن دفاع می‌کنیم چرا که در هیچ کشوری بدون اعمال سیاست‌های موردنظر، دسترسی عمومی به محتوای اینترنت صورت نمی‌گیرد. اخوان بهابادی گفت: اصل وجود شبکه‌های اجتماعی براساس نظر متخصصان امر مورد تایید قرار گرفته است اما باید به این نکته هم توجه داشت که هر یک از آن‌ها توسط گروهی خاص و با اهدافی ویژه طراحی شده‌اند. رییس مرکز ملی فضای مجازی عنوان کرد: به طور کلی درباره شبکه‌های اجتماعی و نظام پالایش کشور باید بررسی دقیقی صورت بگیرد و در شورای عالی فضای مجازی به صورت عملیاتی روی این موضوع بحث و تصمیم گیری شود.

بکارگیری سیستم عامل بومی در آزمون بورد تخصصی جراحی

سیستم عامل بومی «زمین» به عنوان سرور اصلی در آزمون بورد تخصصی جراحی کل کشور بکار گرفته شد. به گزارش مهر، برای نخستین بار در کشور راهکار مجازی سازی سیستم عامل زمین در آزمون بورد تخصصی جراحی کل کشور، به عنوان سرور اصلی به کار رفت. آزمون بورد دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور ۵۰۰ نفر از پزشکان متخصص کشور ۱۴ تا ۱۶ شهریور ماه جاری برگزار شد و سیستم عامل بومی «زمین» با فراهم کردن بستر مجازی‌سازی خود، نرم افزار آزمون و نرم افزارهای تخصصی شبکه را در قالب ماشین مجازی ارائه کرد. راهکار مجازی سازی زمین در این آزمون به عنوان سرور سیستم برگزاری آزمون الکترونیکی بورد به روش PMP و MiniPMP که مبتنی بر اپلاینس moodle توسعه یافته است، مورد استفاده قرار گرفت؛ همچنین سرویس‌های شبکه اختصاصی آزمون نیز با استفاده از راهکار مجازی‌سازی زمین برقرار شدند. این راهکار پس از طی مراحل توسعه ابتدایی و تست، هم اکنون با جدیت تمام پا به عرصه فناوری اطلاعات کشور گذاشته و به کارگیری آن در محیط‌های عملیاتی و با حساسیت بالا نظیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، موید این ادعاست. هم اکنون این محصول با نمونه محصولات مشابه خارجی که توسط شرکت‌های تولید کننده آن‌ها در کشور پشتیبانی نمی‌شوند، قابل رقابت است./ج



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 9 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 13 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...