امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 18 شهريور 1392 - 07:16

فال دوشنبه 18 شهریور 1392

فال روزانه متولدین فروردین

تمایل ناگهانی به استقلال و جدا شدن از محدودیت های شغلی، زندگی راکد در خانه یا رابطه ای که دیگر جواب نمی دهد، امروز برایتان وسوسه بر انگیز می شود. شما ایده های تکان دهنده ای برای تغییر شغل، نقل مکان یا یافتن شریکی جدید دارید. این ایده ها عملی تر از آنچه به نظر می رسند هستند، ولی امروز روز تصمیم گیری است. چند روز صبر کنید و سپس دوباره ایده هایتان را بررسی کنید. در حال حاضر شما مسائلی که با نزدیک ترین و عزیزترین فرد زندگی تان داشتید را حل کرده اید، ولی هنوز تا حدودی هنوز از هم احساس دوری می کنید. شما هنوز در یک مورد عقب نشینی می کنید و از مسئله اجتناب می کنید. تا وقتی که به خودتان اجازه بررسی این موضوع را بدهید، رابطه شما در حال تعلیق است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

یک نامه، ایمیل یا تماس تلفنی گرم و صمیمی از سوی یکی از عزیزان شما که در جای دوری زندگی می کند، امروز شما را خوشحال می کند. این برای شما خوشایند است است، ولی ناامیدی های ناشی از جدایی باعث می شود که به سفر و دیدار با این شخص فکر کنید. این احتمالاً ایده خوبی است، ولی قولی ندهید. چند روز صبر کنید و ببینید که آیا این کار عملی است یا خیر. آیا از خودتان می پرسید که چرا حیات عشقی شما حس بد و ناجوری دارد؟ شاید بخاطر رفتار خاصی است که شما دارید و به همین دلیل این رابطه معلق شده است. چیزی مربوط به گذشته شما را می ترساند و نمی گذارد که رابطه خود را بهتر کنید. باید تعمق و تفکر بیشتری داشته باشید تا به دیدگاه صحیحی برسید. این حتماً ارزشش را دارد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز فردی به شما نزدیک می شود تا به شما پیشنهاد فرصتی را بدهد که می تواند درآمد شما افزایش دهد و آنقدر خوب است که واقعی به نظر نمی رسد. مردم خیلی چیزها می گویند، ولی شما باید قبل از هر وعده و وعیدی، به واقعیات دقت کنید. شاید آن طور که به نظر می رسد نباشد. امروز روز خوبی برای انجام انواع سرمایه گذاری ها نیست. چند روز صبر کنید و دوباره این ایده را از نظر بگذرانید و ببینید که آیا عملی است یا خیر. امروز شما افکار جامع و کاملی دارید. نمی توانید دقیقاً انگشت روی چیز خاصی بگذارید، ولی ایده ای از آن دارید. رابطه فعلی شما به نقطه ای رسیده است که ممکن است به چیزی قویتر و عمیق تر و متعهدانه تر تبدیل شود. مشکل همینجاست، شما شک دارید. قبل از هر تصمیمی این موضوع را خوب بررسی کنید.

فال روزانه متولدین تیر

موقعیت شما هرچه باشد، امروز ممکن است با فرد هیجان انگیزی ملاقات کنید که جذابیت رمانتیک فراوانی برای شما دارد. این می تواند خوشایند باشد و دلیلی ندارد که شما از مصاحبت با او لذت نبرید، ولی باید کمی احتیاط کنید. قبل از هر تصمیمی و هر تعهدی، اول او را خوب بشناسید. همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. امروز برایتان راحت تر است که سکوت کنید و چیزی نگویید که اغراق آمیز باشد و احتمال وقوعش نباشد. عشق شما تا حدودی از کل این مسئله ترس دارد و باید چیزهای بشنود که برایش جالب و خوب و رمانتیک است. شاید شما دو نفر بتوانید در این مورد به توافق برسید و گفتگویی را آغاز کنید. این موجب ییشرفت در رابطه شما می شود.

فال روزانه متولدین مرداد

موقعیت های آزاردهنده و ناراحت کننده ای امروز پیش می آید که به شما استرس می دهند. تمایلی ناگهانی به فرار کردن می یابید. سعی کنید ناراحتی های خود را با فکر کردن به غذا و خوراکی بدتر نکنید. روی مسائل و کارهای در دست اقدام تمرکز کنید و آنها را تمام کنید. پیاده روی طولانی انجام دهید و ذهنتان را باز نگه دارید و یا به سینما بروید تا افکارتان کمی پراکنده شوند. امروز حس می کنید که تا حدودی خودتان را گم کرده اید. مسئله ای هست که اخیراً پیش آمده و شما در مورد آن و نسبت به باورهای خود صادق نبوده اید. شما تا حدودی خودتان را در این مورد دست کم گرفته اید. زمانی را به فکر کردن و بررسی کامل این موضوع اختصاص دهید.
فال روزانه متولدین شهریور

امروز مشکل در دستیابی به دیگران و ارتباط برقرار کردن با آنها شما را اذیت می کند. شاید ایمیل هایتان به مقصد نرسد و شما نتوانید تماسی تلفنی برقرار کنید. دیگر می خواهید دست از تلاش بردارید، ولی نباید تسلیم شوید. همینطور ادامه دهید. همینطور که منتظر هستید کار دیگری برای انجام دادن پیدا کنید. در نهایت شما تماس را برقرار می کنید. آنچه باید در مورد آن با دوستان صحبت کنید، ممکن است بیش از یک جنبه خشنودکننده باشد. ممکن است در مورد مشکلی دائماً نگرانی داشته باشید. امروز اگر راهی برای آرام شدن نیابید و این مسئله را کنار نگذارید ممکن است دل درد بگیرید. شما اشتباه می کنید و باید آن را مدتی فراموش کنید. جوابی که دنبالش هستید بالاخره در زمان درستی خودش را نشان می دهد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز آن دسته از افراد خانواده شما که ناراحت هستند کاری می کنند که شما فرار کنید و به کار پناه ببرید، به خصوص اینکه پروژه های خلاقانه زیادی در سر دارید. این بهترین کار است. این موقعیت دائمی نیست و شاید اعضای دیگر خانواده را باید راحت بگذارید تا خودشان مسائلشان را حل کنند. در این مدت کارتان به شما رضایت می دهد و حتی شاید پیشرفت هم بنمایید. حال و هوای امروز به کمی رعد احتیاج دارد. باید لبخند به لب داشته باشید و گفتگوهای شادی داشته باشید تا دیگران هم به شما پاسخ بدهند. این می تواند برای شما بسیار کسل کننده باشد و حوصله شما سر برود، به خصوص اگر موضوع به عزیزان شما مربوط باشد. ولی اگر بتوانید آنها را به حرف بیاورید و دلیل ناراحتی آنها را کشف کنید، این باعث می شود که فضای امروز عوض شود.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در مورد دستگاه های کامپیوتری انتظار شانس زیادی نداشته باشید، به خصوص وقتی نوبت به نوشتن یا ارتباط برقرار کردن با دیگران می رسند. خرابی هایی در دستگاه های الکترونیکی ممکن است روز شما را خراب کند. اگر می خواهید پیامی را به دوستتان برسانید، بهترین راه آن است که با آن فرد شخصاً دیدار کنید. تلاش های خلاقانه شما امروز به طریقی با مانع روبرو می شوند. امروز روزی عالی برای برگشتن به سیستم کاغذ و قلم است. انرژی امروز درست همان چیزی است که بدان نیاز دارید، به خصوص اگر حس می کنید حس انتقام به شما بازگشته است. شاید با نزدیک ترین فرد به خود حرف نزنید. وضعیت ارتباطی شما هر چه باشد، حرف زدن به حل مسائل کمک نمی کند. برای آنکه پیشرفت کنید، باید این یخ را بشکنید و گفتگوی معناداری را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین آذر

اخبار ناراحت کننده ای در مورد امور مالی امروز به شما می رسد. این شامل امور مالی شخصی یا فاکتورهای اقتصادی می شود که بطور غیرمستقیم بر امور اقتصادی شما تأثیر می گذارد. هل نشوید. شاید همه چیز آنطور که به نظر می رسد نباشد. قبل از هر کاری خوب واقعیت ها را بررسی کنید. این موقعیت واقعی است، ولی بیشتر حاصل شایعات مطبوعاتی است. به هر چیزی که در مطبوعات می خوانید اعتماد نکنید. امروز ممکن است خودتان را در موقعیت دشواری در مورد رابطه نزدیک و شخصی خود بیابید. این در خانه مشکل ایجاد می کند زیرا بین شما دو نفر فاصله افتاده است. ارزشش را دارد که زمانی را به حل مسئله موجود اختصاص دهید و آن را حل و فصل کنید تا چیزهای خوب و مثبتی بین شما اتفاق بیفتد.

فال روزانه متولدین دی

تمایل زیادی به رمانس جدید دارید، دوست دارید رابطه رمانتیک خود را به درجه شاد و مثبتی برسانید. شما وسوسه می شوید که هر کاری انجام دهید تا به آن برسید. سعی کنید در آن غرق نشوید، امروز روز آن نیست. ممکن است مشکلاتی برایتان ایجاد کند. به سینما بروید و فیلمی رمانتیک تماشا کنید یا رمان زیبایی بخوانید. در این چند روز دنبال چیزهایی که می خواهید بگردید. تا آن موقع نتایج بهتری کسب می کنید. امروز باید رفتار سرد خود را کنار بگذارید و این کار را خودتان آگاهانه انجام دهید. اگر شما تمایل نداشته باشید هیچ کس نمی تواند شما را وادار به لبخندهای شیرین کند. امروز حس می کنید که شرایط به شما فشار می آورند و احساس می کنید محدودیت هایی وجود دارند که واقعاً نیازی به آنها نیست. حس می کنید بهتر است چند ساعتی تنها باشید و به خودتان اجازه بدهید که احساسات واقعی تان رو بیایند.

فال روزانه متولدین بهمن

فردی که خیلی به او علاقه دارید، امروز در موقعیت دشواری قرار می گیرد. نگذارید حساسیت شما به شما غلبه کند. اگر او از سر عصبانیت و ناامیدی حرفی زد به او سخت نگیرید. حس او را درک کنید و خودتان باشید و با او مهربان باشید. این رابطه شما را تقویت می کند و باعث می شود که احساس خوب و مثبتی داشته باشید. امروز مسئله ای مطرح می شود که مدتی است مانند نهری زیرزمینی در جریان است. وقتی به سر می رسد، شما واقعاً ناراحت و نگران می شوید و حتی می ترسید از اینکه مبادا اتفاق خاصی بیفتد. ساکت ماندن در زمانی که باید حرف بزنید چیزی را حل نمی کند. به تنهایی ها و گوشه گیری های خود پایان دهید و بقیه چیزها راحت و آسان خواهد شد. به زودی از اینکه واقعیت را گفتید خوشحال خواهید شد.

فال روزانه متولدین اسفند

یک ملاقات غیرمنتظره با دوستی باعث می شود که احساساتی قوی را از سوی دوستتان تجربه کنید. این شما را از تعادل می اندازد، پس مراقب و آماده باشید. آگاهی روانی بیشتر باعث می شود که افکار و احساسات دیگران را بطور قویتری برداشت کنید. این درک شما از فرد را افزایش می دهد، ولی مواظب باشید که این درک را آشکار و فاش نکنید. زیرا در حال حاضر برای دوست شما زیاده از حد است. امروز روزی عالی برای برگزاری دور همی یا مهمانی نیست، زیرا مردم در حال و هوای اجتماعی شدن نیستند. اگر دنبال رابطه خاصی هستید، سعی نکنید کسی را شاد کنید تا این اتفاق بیفتد، به خصوص اگر به او علاقه دارید، بلکه صبر کنید تا روحیه او عوض شود. بعد همه چیز به تدریج بهتر می شود و درست می شود.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 14 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...