امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1392 - 07:09

فـال روزانه 1392/06/14


فال روزانه متولدین فروردین
   

آیا زمان آن رسیده که روش حادتری را برای حل یک مسئله بیابید؟ تا وقتیکه حاد به معنای مخرب نباشد، اشکالی ندارد. ولی حواستان را جمع کنید. اول خوب به همه چیز فکر کنید. در مورد هر ایده ای با دوست معتمد خود مشورت کنید. زمان یک تعطیلات درست و حسابی برای شما رسیده است. حداقل شما فرصت تجربه کردن یک همراهی و دوستی واقعی و پرشور و عشق را دارید که بسیار خوشایند و دلپذیر است. نگذارید این فرصت از دستتان برود. امروز در فضای کاری شما حالت آزاردهنده ای وجود دارد و برایتان سخت است که مفید و مؤثر واقع شوید. قدم بعدی شما در این مسیر زیاد مشخص و واضح نیست. کاری که نباید اصلاً در این موقعیت انجام دهید، واکنش افراطی است. بلکه باید بی طرف و خنثی بمانید و داده هایی جمع آوری کنید. 

           

    

     فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

امروز برای آزاد کردن احساسات خود باید از خلاقیت تان بهره بگیرید. این ابزار خیلی برایتان مفید است و اصلاً تصورش را نمی کنید. خلاقیت بخش بزرگی از شما را تشکیل می دهد و حتی به اندازه ارتباطات مهم است. عواطف و احساسات شما به آن ربط دارد و همه اینها بهم وصل هستند. اگر جلوی یکی از آنها را سد کنید، باید روی آنهای دیگر تمرکز کنید. از طریق خلاقیت خودتان را نشان دهید و با نزدیکان خود حرف بزنید. غرایزتان به شما می گویند که رویاپردازی کنید و رویاهای بزرگی ببینید، ولی هنوز چیزی شما را عقب نگه داشته است. شاید شما زیادی تلاش می کنید تا به دیگران کمک کنید و رشد و پیشرفت مالی خود را نادیده می گیرید. توجه بیشتری به خودتان معطوف کنید.

                                             

 

     

 فال روزانه متولدین خرداد

 

امروز با مخالفت فردی روبرو می شوید. شاید این مخالفت از سوی فردی مافوق شما باشد، یا از سوی یکی از والدین یا معلمتان باشد. گوش دادن بسیار مهم است، ولی اگر موضوع زندگی شخصی شماست، این به کسی غیر از خودتان مربوط نمی شود. هر کاری بکنید، بالاخره یک نفر پیدا می شود که با شما مخالف باشد! عشقتان چیزی در ذهن دارد که به زودی آن را کشف می کنید و در واقع نقشه خوبی هم هست. ولی مستلزم تعهد از سوی شماست. این کیفیت رابطه شما را به امتحان می گذارد. اگر آماده چنین چیزی هستید تنها کاری که باید بکنید این است که بله را بگویید. به ندای دلتان گوش دهید. روز خوبی برای شماست تا از لیدر خود تبعیت کنید. اگر سعی کنید برای خودتان کار کنید، یا با طرز فکر منحصر به فرد خود پیش بروید، حمایت و کمک زیادی دریافت نمی کنید. به مافوق خود گوش کنید و کمک و حمایت اطرافیان را بدست آورید.

                                                   

 

  فال روزانه متولدین تیر

 

تنها بودن برای همه انسان ها مهم و ضروری است، ولی بدانید که گوشه گیری زیاد خوب نیست. تحت چنین شرایطی همه چیز بدتر می شود. باید شروع به حل مسئله و مشکل خود نمایید و قبل از هر چیز ببینید که چه چیزی شما را ناراحت کرده است. امروز نسبت به یک فرد احساس کشش زیادی می کنید. به نحوی مجذوب شده اید که اصلاً قابل توصیف نیست و این فرد را زیاد خوب نمی شناسید. حسی مانند آهنربا وجود دارد که شما را بهم نزدیکتر می کند. امروز برای شما اعتماد به نفس و جسارت زیادی می آورد که در چند روز گذشته آن را تجربه نکرده بودید. بالاخره حس می کنید دوباره خودتان شده اید. از این قضیه به نفع خود استفاده کنید و اشتباهات اخیر خود را جبران کنید.

 

 فال روزانه متولدین مرداد

 

  

امروز اگر حواستان نباشد، غول حسادت شما را شکست می دهد. بسیاری از موقعیت هایی که موجب چنین حسی می شوند، از عدم امنیت می آیند. اگر در شغل، رابطه، یا خانواده خود امنیت ندارید و از سوی فرد دیگری احساس تهدید می کنید، زمان آن رسیده که نگاهی به دلایل خود بیندازید. دنبال راه حل بگردید. اثر فراوان اهمیت دادن و تعهد عاشقانه داشتن در روابط را کسی نمی تواند انکار کند. شما به مرحله ای رسیده اید که حس می کنید می خواهید رابطه خود را دائمی و عمیق تر کنید. با اعتماد به نفس و شادی جلو بروید. امروز ذهن شما باز است و درست به هدف می زنید. ولی حواستان باشد که کسی در محل کار از شما سوءاستفاده نکند. فردی هست که می داند ایده ها و افکار شما خوب هستند، و به احتمال زیاد می خواهد ایده های شما را بدزدد. گارد خود را بگیرید.

                   

 

فال روزانه متولدین شهریور

 

امروز در مورد ظاهر خود نگرانی دارید. این چیز خوبی نیست و تقریباً همیشه منفی و بد محسوب می شود. بجای آنکه خودتان را دیوانه کنید، راهی برای پذیرفتن آنچه هستید بیابید. چه این موضوع درباره وزن تان باشد، چه چیزهای دیگر، اگر نتوانید آنچه هستید را بپذیرید، همیشه یک چیزی در ظاهر خود می یابید که از آن ناراحت باشید. امروز می توانید با خریدن چیزی زیبا برای خانه تقدیر خود را از شریک زندگی تان نشان دهید. به او هدیه ای خاص و زیبا بدهید. یک اثر هنری، یک تابلوی نقاشی، مجسمه یا هر چیزی که متعلق به کشور دیگری باشد بخرید. این نه تنها او را خوشحال می کند، بلکه به شما هم حس خوبی می دهد. امروز نقش رهبر و پیشگام را بپذیرید. شما در موقعیت بسیار خوبی برای این نقش هستید. روابط خوبی با دیگران در محل کار دارید و در روابط موفق بوده اید. حالا زمان استفاده از آنها به نفع خود است.

           

 

  فال روزانه متولدین مهر

 

مسائل معنوی امروز خیلی ذهنتان را درگیر می کنند. شما تمایل دارید که به مطالعات متافیزیکی و مدیتیشن هم بپردازید، ولی مسئولیت های کاری یا خانوادگی با تحقق بخشیدن به آن تمایلات تداخل می کنند. نگذارید این شما را ناامید کند. در عوض روی کارهای عادی تمرکز کنید و آنها را تمام کنید. بعداً می توانید به مسائل جالب و هیجان انگیز بپردازید. امروز از احساسات خود نسبت به فردی که او را دوست می پنداشتید تعجب می کنید. بعد از گفتگویی که هر دو در یک مهمانی اجتماعی داشتید حالا مسائل شفافیت بیشتری می یابند. شما متوجه می شوید که زیر نقابی که او اغلب می زند، در واقع یک دل رئوف و مهربان است و این برای شما بسیار خوشایند است. اطلاعات غیرمنتظره ای امروز از سوی یکی از همکارانتان دریافت می کنید. به این اطلاعات جالب توجه داشته باشید.

       

 

 

فال روزانه متولدین آبان

 

یکی از دوستان شما امروز کمی اندوهگین به نظر می رسد و به نظر می رسد نمی خواهد در موردش با شما حرف بزند. او را مجبور به این کار نکنید. این احتمالاً به شرایط دوست شما مربوط می شود نه شما. بهتر است که به پیگیری اهدافتان ادامه دهید. نه تنها می توانید علایق خود را پیش ببرید بلکه این به دوست شما نیز الهام می دهد و او را به حال و هوای همیشگی اش برمی گرداند. امروز رابطه شما تغییر غافلگیر کننده ای می کند. با آنکه از خودتان می پرسید آیا رابطه شما امیدی دارد و می توانید او را بهتر بشناسید یا خیر، ولی دیگری نیازی به گمانه زنی نیست. شما با یک صحبت یک ویژگی او را درک می کنید که قبلاً پنهان بوده است. متوجه می شوید که شما دو نفر می توانید زمان های لذتبخش بیشتری با هم داشته باشید. امروز مراقب پولتان باشید. حواستان باشد که آن را برای چه خرج می کنید، به خصوص در محل کار. بجای هر روز بیرون رفتن و بیرون غذا خوردن، پول هایتان را جمع کنید.

 

 

 

فال روزانه متولدین آذر

 

امروز توانایی ها و استعدادهای شما برای رسیدن به اهداف فعلی تان هرچه باشند، امروز با مانع روبرو می شوند. این می تواند شما را عصبانی کنید، ولی سعی کنید در این دام نیفتید. اگر انگیزه ای ندارید، روی چیز دیگری تمرکز کنید و فعالیتی انجام دهید که قبلاً امتحان نکرده بودید. این باعث می شود که مهارت های شما دوباره به کمکتان بیایند تا کارتان را انجام دهید. گاهی رویدادی که موجب شروع یک رابطه جدید می شود خیلی ناگهانی رخ می دهد و هشدار نمی دهد. امروز در کار روزانه شما چنین اتفاقی می افتد. یک جلسه ساده کاری شاید فرصتی بشود که شما در آن چیز خاصی را در میان بگذارید. شاید با فردی با دوستی شروع کنید و این دوستی تبدیل به رابطه ای دائمی شود. امروز اگر به جزئیات خاصی که نیاز به دقت و وسواس دارد توجه نکنید پشیمان می شوید.

 

 

فال روزانه متولدین دی

 

امروز احساس می کنید خلاقیت هنری و ایده های خوب شما در مورد پروژه های جدید به اوج خود رسیده اند. ولی مسئولیت های دیگر شما نمی گذارند که این پروژه ها را آغاز کنید. در عین حال، ذهن شما آنقدر بر آنها متمرکز است که کارهای دیگرتان بیشتر از همیشه طول می کشد تا تمام شوند. ایده هایتان را یادداشت کنید تا از یادتان نروند و سپس روی وظایف فعلی تان تمرکز کنید. آنها را تمام کنکید و سپس چیزهایی که می خواهید را پیگیری کنید. امروز فرصت دارید که با یکی از دوستان قدیمی تان آشنا شوید. با آنکه آن موقع مشکلاتی با هم داشتید، احتمالاً دلیلش این بوده که هر دوی شما آن موقع در مورد رابطه بی تجربه بودید. حالا درک عمیق تری از خود دارید و دوست دارید دوباره به هم فرصت بدهید. فقط مطمئن شوید که این همان چیزی است که می خواهید. امروز در محل کار بعضی افراد از شما ایراد می گیرند و انتقاد می کنند.

 

 

فال روزانه متولدین بهمن

 

شاید بین شما و اعضای خانه مشاجراتی پیش بیاید و کم انرژی بودن شما را اذیت کند. امروز روز خوبی برای ورزش کردن است. پیاده روی کنید، دوچرخه سواری کنید یا به باشگاه بروید. این عصبانیت شما را خاموش می کند و انرژی جسمانی بیشتری برایتان می سازد. یک جلسه غیرعادی امروز زندگی شما را زیر و رو می کند. قطعاً امروز فرصتی عالی برای بیرون رفتن و اجتماعی شدن در مکان هایی خواهید داشت که تابحال نرفته اید. نوع افرادی که ملاقات می کنید به روی شما درهایی به سوی فرصت های جدید می گشایند و یک فرد خاص از ملاقات با شما بسیار خوشوقت خواهد شد. امروز یادداشت های دقیقی بردارید. اگر در جلسه ای با رئیس یا همکاران هستید، نترسید و یک کاغذ و قلم بردارید و با دقت نکات مهم را یادداشت کنید. جزئیات بسیاری مورد بحث قرار می گیرد که نمی خواهید فراموش کنید. آنها را بنویسید.

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

 

امروز شاید منتظر نامه یا تماسی از سوی دوست صمیمی یا عشقتان باشید. تأخیر در آن باعث می شود که احساس غم و اندوه نمایید. نگذارید این موضوع روزتان را خراب کند. ارتباط شما برقرار خواهد شد و اگر امروز نشود، ظرف چند روز آینده این اتفاق می افتد. در این حین، زمان خوبی در اختیار دارید تا کارهای دلخواهتان را انجام دهید. در این زمان خلاقیت به خرج دهید. حتی می توانید به دوست دیگری زنگ بزنید. یک جلسه خاص امروز در محل کار تبدیل به چیز جالبی می شود که تصورش را هم نمی کردید. فرد موردنظر خیلی منحصر بفرد است و قطعاً کاریزماتیک هم هست. شما مسلماً می خواهید راهی برای آشنایی بیشتر با او پیدا کنید. شما در موقعیتی عالی هستید تا ریسک کنید. اگر تابحال به شروع کسب و کار خودتان فکر کرده بودید، حالا بهترین زمان برای شروع آن است.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 17 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 21 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...