کد خبر: 178763 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 04 خرداد 1402 - 10:51
به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر؛
میز خدمت ویژه خانواده شهداء و ایثارگران فارس برگزار شد

اتحادخبر: همزمان با سوم خردادماه ۱۴۰۲ میز خدمت ویژه خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران با حضور مدیران ‌کل زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتمای در فارس برگزار شد.

 

 

اتحادخبر: همزمان با سوم خردادماه ۱۴۰۲ میز خدمت ویژه خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران با حضور مدیران ‌کل زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتمای در فارس برگزار شد.

میز خدمت ویژه خانواده شهداء و ایثارگران فارس برگزار شد

 

به گزارش ایسنا؛ میز خدمت ویژه خانواده شهداء،جانبازان و ایثارگران در محل اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی فارس برگزار و طی هماهنگی قبلی با حضور مدیران کل یا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این استان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به درخواست‌های بیش از ۷۰ نفر رسیدگی شد.

مدیران و معاونین ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، آموزش فنی و حرفه‌ای، تامین اجتماعی، درمان تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، صندوق بازنشستگی کشوری و بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و مدیران بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران در این میز خدمت حاضر و پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات خانواده شهداء و ایثارگران این استان بودند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی فارس در حاشیه این آیین گفت: همزمان با سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و در پی برگزاری سلسله میزهای خدمت این اداره کل، این بار میز خدمت مشترک دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد شهید و امور ایثارگران میزبان جامعه ایثارگران فارس بود.

وحید خداپرست افزود: مدیران ۱۰ دستگاه اجرایی و بانک‌های زیرمجموعه در این آیین حضور یافته و خدمات جامعی که نیاز به پیگیری در چند ارگان و دستگاه داشت بصورت یکپارچه و بدون واسطه در یک محل با مدیران مربوطه مطرح و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.

او ادامه داد: این میز خدمت به صورت مشترک و در راستای تسریع در پیگیری مسایل و مشکلات و ارائه خدمات مطلوبتر به خانواده شهدا و ایثارگران برپا شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس افزود: در تلاشیم این نوع میزهای خدمت یکپارچه در مراحل مختلف و مناسبت‌های خاص برای جوامع هدف مشخص برپا شود تا مردم و اقشار مختلف بتوانند در یک محل با تعدادی مشخص از مدیران‌کل و ارشد استانی مرتبط دیدار و در راستای حل مشکلات و مطالبات با آنها بدون واسطه دیدار و گفت و گو کنند.

خداپرست گفت: اغلب مراجعین در این میز خدمت متقاضیان اشتغال و دریافت تسهیلات و خدمات درمانی بودند که پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات مراجعین توسط مدیران مربوطه صادر شد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/178763