کد خبر: 178747 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 04 خرداد 1402 - 09:34
مهدی‌پور: هواداران استقلال باید به ما افتخار کنند!

اتحادخبر: هافبک استقلال می‌گوید دوست داشته در فینال بازی کند اما ناراحت است که این بازی را از دست داد.

 

اتحادخبر: هافبک استقلال می‌گوید دوست داشته در فینال بازی کند اما ناراحت است که این بازی را از دست داد.

مهدی‌پور: هواداران استقلال باید به ما افتخار کنند!

به گزارش ایسنا، مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از برتری تیمش برابر نساجی و صعود به فینال جام حذفی گفت: بازی خوبی بود و عملکرد بی‌نظیری داشتیم. چه در حمله و چه در دفاع ایده‌آل بودیم. به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم و امیدوارم فردا هر تیمی که صعود کرد، بتوانیم چنین عملکردی مقابل آن‌ها نیز داشته باشیم و بتوانیم جام را تقدیم هواداران کنیم.

ناراحتی برای از دست دادن فینال

وی ادامه داد: ناراحتم که در فینال غایب هستم و نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. آن صحنه قطعا کارت زرد داشته و فینال را از دست دادم اما امیدوارم سایر بازیکنان بتوانند جام را برای هواداران به ارمغان بیاورند.

هافبک استقلال درباره شرایط مالی تیمش توضیح داد: شرایط مالی ما مشخص است. ما ۷ ماه است که پولی نگرفتیم. شرایط ما خیلی سخت بود. هر تیمی که جای استقلال بود، از هم پاشیده بود و به اینجا نمی‌رسید. هواداران ما باید به این تیم افتخار کنند زیرا بازیکنان و کادر فنی ۷ ماه است پول نگرفته‌اند و به این شکل پای کار مانده‌اند تا دل هواداران را شاد کنند. این مدت به ما خیلی سخت گذشت.

مهدی پور دربار شرایط خودش عنوان کرد: به جز هفته‌هایی که مصدوم بودم، فصل خوبی بود و در این سه، چهار بازی آخر شرایط ایده‌آلی داشتم و حیف شد که نمی‌توانم فینال را بازی کنم. شرایط بازی طوری پیش رفت که این اتفاق رخ نداد. من فصل بعد با استقلال قرارداد دارم و در خدمت تیم هستم.

رضا میرزایی، بوگاتی استقلال

او درباره مصدومیت رضا میرزایی که منجر به پارگی رباط صلیبی او شد گفت: رضا سال اولش در استقلال بود و با این که کمتر بازی کرد، بوگاتی استقلال شده و عملکرد خوبی داشت و امیدوارم زودتر به میادین بازگردد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/178747