کد خبر: 178645 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 02 خرداد 1402 - 09:30
لو رفتن تصویر گوشی جدید گوگل/ عکس

 اتحادخبر: ویدئویی درون‌سازمانی از گوگل به بیرون‌ درز کرده است که قابلیت جدید سنجش دمای بدن را در گوشی پیکسل ۸ پرو به‌خوبی به‌نمایش می‌گذارد.

 

 اتحادخبر: ویدئویی درون‌سازمانی از گوگل به بیرون‌ درز کرده است که قابلیت جدید سنجش دمای بدن را در گوشی پیکسل ۸ پرو به‌خوبی به‌نمایش می‌گذارد.

 

لو رفتن تصویر گوشی جدید گوگل/ عکس

زومیت نوشت: گوگل در حفظ محرمانگی و ممانعت از افشای اطلاعات گوشی‌های سری پیکسل همیشه ناامیدکننده عمل کرده است. همواره نمونه‌های اولیه‌ی ابزارهای ساخته‌شده‌ی گوگل پیش از رونمایی رسمی آن‌ها را شاهد هستیم. گوگل همه‌ساله در رویداد ماه اکتبر سخت‌افزارهای جدید خود را رونمایی می‌کند.

فاش‌شدن اطلاعات محصولات پیش از رونمایی رسمی باعث شده است تا گوگل به‌خوبی بتواند پرچم‌داران جدیدش را پیش از معرفی بر سر زبان‌ها بیندازد. اهالی مانتین‌ویو اخیراً دو گوشی Pixel 7a و Pixel Fold و نیز تبلت پیکسل را در رویداد Google I/O رونمایی کرده‌اند؛ اما هنوز اطلاعات رسمی پیکسل 8 را منتشر نکرده است.

به‌نقل از سایت اندرویدپلیس، تلفن هوشمند Pixel 8 Pro به‌صورت غیررسمی در ویدئویی نمایان شده است که در آن فردی در حال به‌نمایش‌گذاشتن قابلیت شناسایی دمای بدن است که به‌تازگی در این سری جای‌گذاری شده است.

همچنین، براساس گزارش ورج طراحی این تلفن با رندرهای منتشرشده قبلی آن بسیار تطابق دارد که شامل دوربین سه‌گانه محصورشده در پوششی از شیشه و فلز است و از قرار معلوم، طراحی بدون حاشیه را در این سری شاهد خواهیم بود.

لو رفتن تصویر گوشی جدید گوگل/ عکس

در این ویدئو، شخصی گوشی پیکسل ۸ پرو را در نزدیکی پیشانی خود قرار می‌دهد و دمای بدن وی با دقت مثال‌زدنی اندازه گرفته می‌شود. به‌نظر می‌رسد حسگری در زیر فلش دوربین این سری جای‌گذاری شده است که وظیفه‌ی اندازه‌گیری دمای بدن را برعهده دارد. برای سنجش دما نباید از شیشه‌های محافظ نمایشگر استفاده کرد.

گوگل به‌دنبال افزودن کاربردهای خاص و اختصاصی به گوشی‌های پیکسل خود است و این موضوع می‌تواند بسیار جذاب باشد. پیش‌ازاین نیز این شرکت قابلیت رادار را در پیکسل ۴ خود ارائه کرده بود.

در سال‌های اخیر، گوگل سیاست محافظه‌کارانه‌ای را برای پرچم‌داران پیکسل در پیش گرفته بود و سال‌به‌سال گوشی‌های این خانواده فقط دستخوش ارتقا در بخش تراشه و دوربین و اضافه‌شدن بعضی ویژگی‌های هوش مصنوعی بودند.

به‌نظر می‌رسد سری پیکسل 8 شامل پیکسل 8 و نسخه Pro در ماه اکتبر (مهرماه) معرفی شوند. ناگفته نماند که احتمالاً نسل دوم ساعت هوشمند پیکسل واچ نیز همزمان با پیکسل‌های جدید رونمایی خواهد شد.

انتظار داریم در گوشی‌های سری پیکسل ۸ استفاده از تراشه‌ی Tensor G3 گوگل به‌همراه امکانات جذاب و جدید نرم‌افزاری را شاهد باشیم. متأسفانه ویدئو یادشده در این مطلب از یوتیوب پاک شده که این کار باتوجه‌به درخواست گوگل و به‌منظور رعایت حق کپی‌رایت انجام شده است.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/178645