کد خبر: 178440 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 ارديبهشت 1402 - 17:00
نگرخواهی اتحاد خبر/ بررسی یکسال عملکرد بنافی فرماندار دشتستان (6)
تغییرات چشمگیری نداشته ایم و مشکلات همچنان باقیست/ مهمترین اولویت باید تغییر مدیران ضعیف و بازمانده از دولت قبل باشد

اتحاد خبر: سی و یکم اردیبهشت ماه 1401 با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، احمد بنافی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان معارفه و رسماً آغاز به کار کرد. اکنون در یکمین سالروز این انتصاب، اتحاد خبر نظر برخی فعالان عرصه های مختلف دشتستان را جویا شده است. اسماعیل ضیاء دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان دشتستان: ...

اتحاد خبر: سی و یکم اردیبهشت ماه 1401 با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، دکتر احمد بنافی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان معارفه و رسماً آغاز به کار کرد. اکنون در یکمین سالروز این انتصاب، اتحاد خبر عملکرد ایشان را به نگرخواهی گذاشته و نظر برخی فعالان عرصه های مختلف دشتستان را با سه سئوال زیر جویا شده است:


۱. عملکرد یکساله فرماندار دشتستان را چگونه ارزیابی می‌کنید و نقاط ضعف و قوت ایشان از نظر شما چیست؟
۲. در حوزه صنفی که فعالیت دارید انتظارات شما را برآورده نموده است؟
۳. از نظر شما مهمترین اولویت های فرماندار در سال دوم مسئولیتش چه مواردی باید باشد؟

 

اسماعیل ضیاء دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان دشتستان:

 

با عرض سلام و تحیات و آرزوی صحت و سلامتی برای عموم مردم شریف شهرستان دشتستان و همچنین خدمتگزاران به نظام و انقلاب اسلامی.
اینجانب دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان دشتستان و دبیر اجرایی ستاد انتخابات ریاست جمهوری در شورای وحدت استان بوشهر پیرو سوالاتی که از منبع خبری و رسانه ی مذکور شده با رعایت انصاف و احترام و واقعیت امر اعلام می‌کنم:


1_ با توجه که بنده از حامیان دولت بوده و هستیم و بنده در جلسه معارفه جناب آقای دکتر بنافی فرماندار محترم شهرستان دشتستان حضور داشتم، سخنان آتشین و طوفانی این بزرگوار در جهت تغییر و تحول دشتستان انتظارات ما را خیلی بالا برد و ایشان فرمود که تمامی امکانات و تمامی نیروها را بسیج خواهیم کرد جهت آبادانی دشتستان اما امروز شاهدیم که تغییرات چشمگیری نداشته ایم و کمبودها و مشکلات همچنان باقیست، تحول در راه ها و جاده ها  انتظار بوده و هر روز شاهد تصادفات و مرگ و میر، مسیر سعدآباد به برازجان و دالکی به کنارتخته، روستاهای اطراف، مسیر وحدتیه به بخش شبانکاره و سعدآباد، حتی بخش ارم و راکد بودن مسیر کمر بندی آبپخش به شبانکاره با وجود و صرف هزینه های سنگین دولتی از بیت المال.
و در زمینه بهداشت و درمان کمبود امکانات شدید در بیمارستان های برازجان بخصوص در بخش تخصصی و کمبود پزشک متخصص.
در زمینه ورزش و جوانان نظیر سالن سنگ نوردی نونهالان و نوجوانان از فضای خنک و کولر بی بهره هستند چرا که کولر و سیستم خنک کننده معیوب میباشد_ و مورد دیگر  بیش از 7 ماه از شروع پروژه آبیاری نوین دشت شبانکاره که یک اقدام بجا و عظیم بود می گذرد اما روند کار بسیار کند است.

اما نقاط قوت، این بزرگوار توجه خاص به روستاها و نقاط محروم دارد علیرغم که تلاش های زیادی دارند و در مبحث آبشیرین کن سعدآباد و بعضی نقاط قدم های بسیار مثبتی داشحند، در مبحث ساخت مسکن های دولتی جهت رفع مشکلات نیازمندان مسکن اقدامات چشمگیری داشتند و نقطه قوت بیشتر این بزرگوار شخصیتی فرا جناحی و چهره ی ملی که به دور از حاشیه بوده و هست و هدفش بیشتر خدمت است.


2_ در حوزه صنفی اینجانب که بسته بندی خرما میباشد ایشان بارها دلسوزی خود و پیگیری های خود را جهت رفع مشکلات فعالان خرما و بهبود صنعت خرما انجام داده اند که عرض تشکر دارم از جناب فرماندار و از نماینده مردم جناب دکتر رضایی و استاندار محترم جناب دکتر محمدی زاده انتظار حمایت بیشتر را از جناب آقای دکتر بنافی فرماندار محترم شهرستان دشتستان تقاضا داریم در جهت پیشرفت و توسعه بیشتر شهرستان دشتستان که بیش از 600 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.


 3_ مهمترین اولویت ایشان باید تغییر مدیران ضعیف با عملکرد پایین که موج نارضایتی را هر روز بیشتر می‌کنند، تغییر بعضی از مسئولین که همچنان از دولت قبل مسئولیت ها را عهده دار هستند و یا مدیران قبل به جایی وصل هستند که یا زور و توان فرماندار محترم و نیروهای انقلاب جهت تغیرشان کافی نیست یا ما اشتباه به گوشمان رسیده از جناب آقای رئیسی، رئیس جمهور محترم که فرمود تغییرات در جهت اهداف و انتظارات دولت به نفع مردم باید انجام گیرد، لذا انتظار می رود مدیران قوی و کارآمد مسئولیت ها را عهده دار شوند جهت پیشرفت، توسعه و آبادانی بیشتر.

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/178440