کد خبر: 178396 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 ارديبهشت 1402 - 09:00
نگرخواهی اتحاد خبر/ بررسی یکسال عملکرد بنافی فرماندار دشتستان (5)
نمره قابل قبول در جریان اعتراضات/ ضعف در چینش بعضی مدیران ادارات

اتحاد خبر: سی و یکم اردیبهشت ماه 1401 با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، احمد بنافی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان معارفه و رسماً آغاز به کار کرد. اکنون در یکمین سالروز این انتصاب، اتحاد خبر نظر برخی فعالان عرصه های مختلف دشتستان را جویا شده است. ستار فتحی از فعالان ورزشی و اجتماعی شهرستان دشتستان:...

اتحاد خبر: سی و یکم اردیبهشت ماه 1401 با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، دکتر احمد بنافی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان معارفه و رسماً آغاز به کار کرد. اکنون در یکمین سالروز این انتصاب، اتحاد خبر عملکرد ایشان را به نگرخواهی گذاشته و نظر برخی فعالان عرصه های مختلف دشتستان را با سه سئوال زیر جویا شده است:


۱. عملکرد یکساله فرماندار دشتستان را چگونه ارزیابی می‌کنید و نقاط ضعف و قوت ایشان از نظر شما چیست؟
۲. در حوزه صنفی که فعالیت دارید انتظارات شما را برآورده نموده است؟
۳. از نظر شما مهمترین اولویت های فرماندار در سال دوم مسئولیتش چه مواردی باید باشد؟


ستار فتحی از فعالان ورزشی و اجتماعی شهرستان دشتستان:


۱_در مبحث عملکرد، در دو حیطه 

الف) راه حل های ممکن در شرایط خاص و بحران‌های احتمالی می باشد. که بجز اعتراضات سراسری اخیر مورد بسیار حادی نداشتیم، می توان گفت نمره قابل قبولی در جریان اعتراضات گرفت.
ب) در چینش بعضی مدیران ادارات نمی توان نمره قبولی را داد. ( از بعضی ادارات مثل اداره ورزش و جوانان انتظارات بیشتری می رود)


۲_ در مبحث بازار روز و بازار هفتگی، وضعیت آرامستان برازجان. (البته هرسه مورد فوق نقش شهرداری به نوعی برجسته تر می باشد که انتظار می رود زودتر این وضعیت بهبود یابد) نخیلات بخش مرکزی، دهستان زیارت اصلا وضعیت خوبی ندارند و شاید تا چهار پنج سال آینده، شاهد منطقه ای وسیع شوره زار باشیم و کشاورزان زیادی متضرر خواهند شد.


۳_در سال دوم‌ فعالیت شاید مهمترین انتظار بحث انتخابات است ایجاد فضای رقابتی سالم و یک سان برای همه گروه‌های دلسوز اجتماعی  است که علاوه بر مشارکت بالای مردم ازبین کاندیدا های مجلس  بتوان کارآمدترین و شایسته ترین را انتخاب و راهی مجلس نمود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/178396