کد خبر: 178367 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1402 - 21:00
نگرخواهی اتحاد خبر/ بررسی یکسال عملکرد بنافی فرماندار دشتستان (4)
ناکار آمدی بسیار محسوس بوده/ اولویت فرماندار ساماندهی و نظارت بر امور اصناف و بازار باشد

اتحاد خبر: سی و یکم اردیبهشت ماه 1401 با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، احمد بنافی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان معارفه و رسماً آغاز به کار کرد. اکنون در یکمین سالروز این انتصاب، اتحاد خبر نظر برخی فعالان عرصه های مختلف دشتستان را جویا شده است. حاج عوض صالحی فعال سیاسی و از هیئت داران مسجد قدس شهر برازجان:...

اتحاد خبر: سی و یکم اردیبهشت ماه 1401 با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، دکتر احمد بنافی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان معارفه و رسماً آغاز به کار کرد. اکنون در یکمین سالروز این انتصاب، اتحاد خبر عملکرد ایشان را به نگرخواهی گذاشته و نظر برخی فعالان عرصه های مختلف دشتستان را با سه سئوال زیر جویا شده است:


۱. عملکرد یکساله فرماندار دشتستان را چگونه ارزیابی می‌کنید و نقاط ضعف و قوت ایشان از نظر شما چیست؟
۲. در حوزه صنفی که فعالیت دارید انتظارات شما را برآورده نموده است؟
۳. از نظر شما مهمترین اولویت های فرماندار در سال دوم مسئولیتش چه مواردی باید باشد؟

حاج عوض صالحی فعال سیاسی و از هیئت داران مسجد قدس شهر برازجان:

- عملکرد یکساله ایشان در حوزه مدیریت ارشد اجرائی شهرستان متاسفانه بدلیل عدم تجربه در امور اجرایی شهرستان، کم تجربی همکاران و معاونین، تغییرات محسوس در سایر ادارات چندان موفق نبوده و ناکار آمدی در این حوزه بسیار محسوس بوده. بویژه دخالتهای نابجا در امور صنفی، تعطیلی تعدادی از اتحادیه ها و عدم برگزاری بموقع انتخابات آنها و شائبه مهندسی انتخابات اتحادیه ها باعث عدم ثبات در این حوزه را شاهد بودیم.

امروز مهترین اولویت فرماندار ساماندهی و نظارت بر امور اصناف و بازار که رابطه مستقیم با معیشت مردم داره پیگیری پروژه های اقتصادی شهرستان و پیگیری جدی مصوبات سفر رئیس جمهور و  تزریق اعتبار به طرحهای عمرانی شهرستان می باشد.


البته فرماندار هیچ نقشی در انتخاب زیر مجموعه مدیریتی خودش نداشت و از قبل این تغییرات انجام شده بود.





لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/178367