کد خبر: 178366 ، سرويس: مقاله
تاريخ انتشار: 29 ارديبهشت 1402 - 19:00
نگرخواهی اتحاد خبر/ بررسی یکسال عملکرد بنافی فرماندار دشتستان (1)
در حوزه ورزش انتظار بیشتری از فرماندار می رفت/ معاونان فرماندار را قوی ندیدم

اتحاد خبر: سی و یکم اردیبهشت ماه 1401 با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، احمد بنافی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان معارفه و رسماً آغاز به کار کرد. اکنون در یکیمن سالروز این انتصاب، اتحاد خبر نظر برخی فعالان عرصه های مختلف دشتستان را جویا شده است. عبدالرسول استادزاده فعال اجتماعی و پیشکسوت ورزش دشتستان:...

اتحاد خبر: سی و یکم اردیبهشت ماه 1401 با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، دکتر احمد بنافی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان معارفه و رسماً آغاز به کار کرد. اکنون در یکیمن سالروز این انتصاب، اتحاد خبر عملکرد ایشان را به نگراخواهی گذاشته و نظر برخی فعالان عرصه های مختلف دشتستان را با سه سئوال زیر جویا شده است:


۱. عملکرد یکساله فرماندار دشتستان را چگونه ارزیابی می‌کنید و نقاط ضعف و قوت ایشان از نظر شما چیست؟
۲. در حوزه صنفی که فعالیت دارید انتظارات شما را برآورده نموده است؟
۳. از نظر شما مهمترین اولویت های فرماندار در سال دوم مسئولیتش چه مواردی باید باشد؟

 

 

عبدالرسول استاد زاده فعال اجتماعی و پیشکسوت ورزش دشتستان:

 

1.ضمن احترام به جایگاه شخصیتی حقیقی و حقوقی جناب فرماندار عزیز
من شخصا اعتقاد دارم اگر مدیری تغییر کرد حالا در هر حوزه و هر قسمتی باید نسبت به مدیر قبلی حالا هرکه میخاد باشد با هر جناح و طیفی عملکردش قوی تر نشان داده شود.

دکتر بنافی فوق العاده است در بیان کردن مطالب در پشت تریبون. خداییش وی بسیار قوی تحلیل و تفسیر میکند. سوادش معرکه هست در امورات سیاسی. در رسانه ایی کردن و اطلاع رسانی بیلان کار به مردم عالی کار شده توسط حوزه روابط عمومی ایشان.

اما عملکردشون را قوی ندیدم. من بشخصه انتظار بیشتری داشتم از دکتر بنافی فرماندار مهربان و خوش اخلاقمون. معاوناش را قوی ندیدم. مجموعا در اطاق نشستنه و بیشتر حرف بود تا عمل. مثلا ایشان قول دادند که درحوزه ورزش زمین چمن خشک شده و رها شده برق برازجان را چمن کنند. حالا چه مصنوعی چه طبیعی؟ تا الان خبری نیست.
اوضاع بازار روز و سد معبر موجود بیشتر توسط دستفروشان افاغنه را تا الان هیچ فرمانداری حل نکرده.
کنترل بازار توسط دستفروشان افغانی ها در بازار و تمام صنوف داد مردم رابلند کرده. درسطح شهر و شهرستان سوار بر موتورشدن افغانی ها در تقاطع ها و موقع رانندگی مردم را دلنگران کرده. در حوزه امنیت مردم از دستشون عاصی شده اند.
در حوزه شهری نتوانستند با موفقیت یکبار برای همیشه نسبت به جمع آوری متکدیان پاکستانی در تقاطع های سطح‌ شهر اقدام کنند.حتی تعدادشون  بیشتر هم شدند.
باور کنید روزانه شخصا خودم‌ باموتور سکلیتم گشت زنی میکنم واین متکدیان را موقتا از آن محلها دور میکنم.
نقطه مثبت وی پاک دستی، اصیل بودن ایشان همراه با  اخلاق خوش  و مهربان بودنشون هست.

 

 

2. در حوزه ورزش انتظار می‌رفت نسبت به تامین روشنایی نور استادیوم اقداماتی آنی و جدی تری صورت پذیرد. بعنوان یک ورزشکار پیشکسوت انتظار داشتیم جلسات  وملاقاتهای بیشتری با ورزشکاران ،مربیان،پیشکسوتان ورزش داشته باشد. حداقل از محل کار ومنزلشون تا استادیوم که راهی کوتاه هست قدم زنان و یکبار یهویی بیاد تو استادیوم و حداقل فقط بیاد پای درددل ورزشکاران بشیند.
می تونست تشریف بیاره در فینال جام رمضان فوتسال و از نزدیک تلاش دلسوزان ورزش و کمبود ها را رویت میکرد.


3.حاج احمد بنافی را خیلی دوست دارم . به ایشون پیشنهاد میدم در طول روز سرزده  در اوایل وقت اداری صبح  به ادارات شلوغ و پر ارباب رجوع سر بزند و پای حرف های مردم بشینه.
بحث ورودی  ازسمت  دالکی به برازجان هست با آن پیچ خطرناک. با اصلاح طرحی جدید یا اینکه بااحداث میدان یا دور برگردان های به ورودی شهر شخصیت بهتری داد. ورودی قشنگی نداریم خاص ازسمت دالکی و ازسمت اهرم در تقاطع شاهزاده ابراهیم و بنداروز.


بحث اشتغال وبیکاری را باجدیت وتوان بیشتری واسه جوانان این شهرستان را پیگیری کند.
نظارت بیشتری داشته باشد بر مدیران اداراتی که ممکن است بعضا اقدام به بکارگیری نیروهای جدیدی در سطح اداره خودشان  کرده باشند.
بحث بکارگیری ورزشکاران نخبه را در دستور کارش قرار بدهد.
نظارت بیشتری بر مبلمان شهرها و روستا ها داشته باشد با‌ راه اندازی اطاق فکر و جذب مشاوران اقدام نماید.  از مشاوران قوی در هر حوزه جهت نظارت بر کارهای عمرانی درشهر ها و حتی روستاها استفاده کند.
جسارتم راببخشید. ولی من بالشخصه توقع بیشتری دارم از فرماندار و معاونانش.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/178366