امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1402 - 07:46

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۲.۰۲.۲۷

 

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۲.۰۲.۲۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. هدف‌های دقیقی برای زندگیتان مشخص نکرده‌اید. این شرایط باعث شده به رغم تلاش زیادی که می‌کنید، رسیدن به آرزوهای‌تان همانند ساحلی باشد که لحظه به لحظه از نظر دور می‌شود. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید هدف‌های خود را بازنگری کنید و به دنبال آرزوهای دست‌یافتنی باشید. مطمئن باشید این رویکرد به شما کمک می‌کند زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به آرزوهایتان برسید. در این سال بیشتر از همیشه به جزئیات توجه کنید و از شادی‌های معمولی و پیش‌پاافتاده بهانه‌ای برای سرگرمی و دلخوشی پیدا کنید. ماه‌های سال تولدتان را با آرامش و صبر ادامه دهید و در این ماه‌ها حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید. به اَمرداد که رسیدید کمی به خودتان استراحت دهید و در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح کنید. آبان امسال را به خودتان اختصاص دهید و در این ماه فرصتی را برای ارتقا مهارت‌های شخصی کنار بگذارید. مطمئن باشید زحمتی که می‌کشید بدون مزد و پاداش باقی نمی‌ماند و تلاش‌های شما به بار خواهد نشست. بهمن امسال را با احتیاط هرچه‌تمام‌تر بگذرانید؛ زیرا در این ماه خطری در کمین شما نشسته و باید بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. دوستان و آشنایان در ماه اسفند امسال انتظارهای زیادی از شما دارند. اجازه ندهید حجم توقع اطرافیان جلو پیشرفت شما را بگیرید و در کنار اینکه به فکر کمک به دیگران هستید، از کمک به خودتان غافل نشوید. فروردین سالی که از راه می‌رسد بهترین ماه سال تولدتان شما خواهد بود. در این ماه از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. این فرصت را به فال نیک بگیرید و قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید تا این سال به برگی درخشان در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

 به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید. در این روز پولی که انتظارش را ندارید روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به لطف این پول رونق بیشتری به زندگیتان بدهید. میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. زندگی را به اطرافیان سخت می‌‌گیرید و انتظارهای زیادی از دوستان و آشنایان دارید. این رویکرد را کنار بگذارید و مهربانی را با اطرافیان در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آید و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان بیندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دواست. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. فکری به حال سرووضعتان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.   فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

 بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید.   اطرافیان امروز حسابی هوای شما را دارند. محبت دوستان و آشنایان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف دوستان را جبران کنید. احتمال مشاجره شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرد وبه هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق زندگیتان امروز جام وجود شما را از عشق لبریز خواهید کرد و لحظه‌های محبت‌آمیزی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

امروز یکی از رفقای قدیمی رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. اجازه ندهید این رفتار رفاقت دیرینه شما را از بین ببرد و از خطای این دوست چشم‌پوشی کنید.   مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید.   عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگیتان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آید تا با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اطرافیان امروز برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. کمکی که آشنایان به شما می‌کنند را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت به فکر جبران لطف اطرافیان باشید.   قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. در غیر این صورت کاری انجام می‌دهید که پشیمانی زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان بیشتر از همیشه به شما توجه خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی محبت‌های بی‌پایان عشق زندگیتان باشید.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

 منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. مدتی است فکر پلیدی در سر دارید و می‌خواهید از راهی غیراخلاقی کسب درآمد کند. این فکر را امروز از سرتان بیرون کنید و عطای کارهای خلاف را به لقایش ببخشید. در عوض فکر خود را به انجام کارهای سودمند مشغول کنید و اجازه ندهید افکار پلید ذهن شما را مشغول کند. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌ زندگیتان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریکتان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد.   دغدغه‌های بی‌شماری دارید و ناراحت و مضطرب هستید. برای رفع این دغدغه‌ها با همسر یا عشق زندگیتان صحبت کنید و به آرامش برسید.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد.  شرایطی برای تغییر شغل و فراگیری مهارت‌های جدید انتظار شما را می‌کشد. به فکر شکار موقعیتها باشید و از فرصتهای جدید نهایت استفاده را ببرید.  بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. به محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان شک کرده‌اید و این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کرده است، قبل از اینکه اوضاع از چیزی که هست خراب‌تر شود، در اولین فرصت با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و دلایل رفتار شک‌برانگیز ایشان را جویا شوید.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق ممکن است در نگاه اول ناراحت‌کننده به‌نظر برسد، با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد.   سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.   شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. شک و تردید به همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید. اجازه ندهید این شک ریشه‌دار شود و با هم‌صحبتی با عشق ‌زندگیتان ریشه هرگونه شک و تردیدی را بسوزانید.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل نمایید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواستان به دخل‌و‌خرجتان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید.  روحیه مهربانی دارید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز از در محبت و صفا با شما وارد می‌شود و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

روحیه احساساتی هستید و تصمیم‌ شتاب‌زده‌ای می‌گیرید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، بر احساسات خود غلبه کنید. پولی روانه حساب بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. امید واهی را کنار بگذارید و به دنبال اتفاق‌های غیرواقع‌بینانه نباشید. در عوض زندگی را با رویکردی جدی و حساب‌شده در پیش بگیرید و اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و رویاهایتان ایجاد شود. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگیتان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. از شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای خود را گسترش دهید.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاحتان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید.  احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. مهره‌مار دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید. به لطف این روحیه دوستان بیشتری را دور خودتان جمع کنید و از ارتباط با آشنایان نهایت استفاده را ببرید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق زمینه سرخوردگی و افسردگیتان را فراهم کند. با فردی که سنگ ‌صبور شماست صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.  تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | فال امروز | Daily Omen

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید.   یکی از دوستان قدیمی که مدتی زیادی است خبری از وی ندارید سراغتان را می‌گیرد. دیدارها را با این دوست قدیمی تازه کنید و لحظه‌های شادی را پشت سر بگذارید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 8 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 12 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...