کد خبر: 178059 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 ارديبهشت 1402 - 19:28
اقدام شهردار برازجان در جلوگیری از هدر رفت بیت المال
با تدبیر شهردار برازجان، شهرداری برای اولین بار مجهز به جرثقیل ۱۰ تن شد

اتحادخبر:شهرداری ها بواسطه اقدامات عمرانی، زیباسازی و همچنین جابجایی مصالح و سازه های بزرگ مناسبتی، ماهانه میلیون ها تومان از بودجه و اعتبارات شهرداری را صرف هزینه و اجاره جرثقیل می نمایند.به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، بر همین اساس مدیریت شهری برازجان یکی از گلوگاه های هدر رفت هزینه و اعتبارات را در این بخش شناسایی ...

اتحادخبر:شهرداری ها بواسطه اقدامات عمرانی، زیباسازی و همچنین جابجایی مصالح و سازه های بزرگ مناسبتی، ماهانه میلیون ها تومان از بودجه و اعتبارات شهرداری را صرف هزینه و اجاره جرثقیل می نمایند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، بر همین اساس مدیریت شهری برازجان یکی از گلوگاه های هدر رفت هزینه و اعتبارات را در این بخش شناسایی و در جهت صرفه جویی لازم در هزینه کرد بیت المال، اقدام به تامین یکدستگاه جرثقیل ۱۰ تن نموده است.


 


گفتنی است در همین راستا یکدستگاه کامیون ۱۰ تن مستهلک که مدت ۳ سال  در پارکینگ رها شده بود را با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان اورهال و نوسازی نموده و با خریداری یک دستگاه جرثقیل با هزینه ای معادل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و نصب آن بر روی خودروی فوق با اضافه نمودن این دستگاه جدید به ناوگان خودرویی شهرداری، این سازمان خدمات رسان را  از این نیاز ضروری بهره مند نموده است.

شایان ذکر است قیمت یکدستگاه جرثقیل با مشخصات فوق درحال حاضر در حدود ۶ ملیارد تومان می باشد.




لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/178059