امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 17 ارديبهشت 1402 - 12:27
مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری بوشهر:

اتحادخبر: مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهرگفت: مدیران در بین مردم حضور داشته باشند و اجازه ندهند دشمن از غفلت ما سوء استفاده کند.

اتحادخبر: مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهرگفت: مدیران در بین مردم حضور داشته باشند و اجازه ندهند دشمن از غفلت ما سوء استفاده کند.

مدیران در بین مردم حضور داشته باشند/ تقویت وحدت در استان بوشهر

به گزارش مهر، سعید حیدری صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با دستور کار تکریم و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان اظهار داشت: در دهه پنجم عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی، شاهد رشد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد و مؤلفه‌های ملی، منطقه‌ای و بین المللی هستیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: به برکت انسجام حاکمیتی در جمهوری اسلامی و تأثیرگذاری آن تحت زعامت و رهبری رهبر فرزانه انقلاب در تقابل با جبهه استکبار جهانی قرار گرفته‌ایم و لذا برای مهار قدرت جمهوری اسلامی ایران راهبردی را تحت عنوان «جنگ ترکیبی» در پیش گرفته‌اند.

وی بیان کرد: جنگ ترکیبی عبارت از یک راهبرد دفاعی آمیخته به جنگ سیاسی، کلاسیک، نامنظم، مجازی، خبررسانی جعلی، دیپلماسی، جنگ دادگاهی، مداخله در انتخابات کشور، برهم زدن بافت جمعیتی، مهاجرپذیری، یورش فرهنگی، ایجاد تضاد دینی و تمامی روش‌هایی که می‌تواند به طور همزمان یا به تناوب یک کشور را به عنوان هدف درگیر و آن را ناتوان و ناکارآمد کند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: دشمنان برای مهار قدرت انقلاب اسلامی بر نقطه هویت انقلاب اسلامی تکیه کردند و به این نتیجه رسیدند تا از این انقلاب هویت زدایی نکنند نمی‌توانند سطحی موردنظر خود برای مهار انقلاب اسلامی را در نظر بگیرند.

حیدری با اشاره به رویکردهای دشمنان در اجرای هویت زدایی از انقلاب اسلامی گفت: اگر تحلیل ما بر این است که حرکت‌ها و حوادث و رخدادهای سال گذشته در سطح کشور صرفاً مبتنی بر فوت مرحومه امینی بود این یک تحلیل اشتباه است.

وی اضافه کرد: دشمن در اجرای هویت زدایی در گام اول تلاش می‌کند تا در جامعه شبهه افکنی کند یعنی واقعه‌ای در کشور اتفاق افتاده را مورد واکاوی قرار می‌دهد و از چند منظر مانند جنسیت، قومیت، مذهب تجزیه و تحلیل و بر اساس آنها شبهه افکنی می‌کند و بر همین مبنا محتواهایی تولید و انتشار این محتواها را برای شبهه افکنی در پیش می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر یادآور شد: در اینجا نظام تلاش می‌کند تا این واقعه را از جهات مختلف بررسی و به جامعه پاسخ درستی بدهد اما دشمن به قدری موضوعات مختلف را با تکیه بر شکاف‌های ایجاد کرده طرح می‌کند تا فضای تردید در صداقت، اعتماد، موفقیت و امید مردم ایجاد کند و مردم را بی تفاوت کند.

وی گفت: در گام بعد تلاش می‌کنند این مسائل را برجسته کنند و به همین منظور حرکت می‌کنند تا نفرت را در جامعه پراکنده و تشدید کند در امر هویت زدایی به همین طریق حرکت می‌کند تا نافرمانی‌ها را در سطوح فردی در قالب چالش‌ها گسترده کند و نافرمانی‌های فردی را از خانواده تا حکومت در همه سطوح دنبال می‌کند.

مدیران در بین مردم حضور داشته باشند/ تقویت وحدت در استان بوشهر

دشمن به دنبال ایجاد تقابل امنیتی سیاسی و هرج و مرج در کشور

حیدری اضافه کرد: در حوادث اخیر دشمن به دنبال اختلافات قومیت گرایی و گسترش نافرمانی در جامعه در قالب چالش‌ها بود تا در آخر یک تقابل امنیتی و سیاسی ایجاد کند و مردم را در مقابل هم قرار دهد و اقتدار سیاسی و امنیتی کشور را خدشه کنند و در نهایت به سمت هرج و مرج اجتماعی حرکت کنند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: دشمنان برای هویت زایی در مسیری حرکت می‌کنند که زیرساخت ارتباطی را با تک تک افرادی که در جامعه هدف هستند ایجاد کنند و لذا گام اول توسعه اینترنت است و لذا اگر اینترنت بستری محدود می‌شود، اینترنت فراگیر و گسترده را در سراسر دنیا فراگیر می‌کنند تا با فرد فرد جامعه ارتباط رفته و پیام‌های خود را به افراد منتقل کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: برنامه دشمن در گام بعد تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی غربی و شبکه سازی از طریق اراذل و اوباش حتی از مهدکودک‌ها و مدارس و تولید هیجان از طریق مختلف مانند تولید بازی‌های اینترنتی و هدایت خشونت به سمت طرفداران نظام و حاکمیت و معرفی لیدرهای داخلی است.

تصویرسازی منفی دشمن علیه نظام اسلامی

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: دشمنان با یک تصویر سازی منفی علیه جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و تردید در بین مردم هستند.

وی ادامه داد: در حوزه تصویرسازی باید تلاش شود تا به نحو مقتضی حق نظام ادا شود و حقایق بیان و برای مردم تبیین شود.

وی تاکید کرد: پس از آنکه با هوشیاری و حضور مردم و رهبری مدبرانه و حکیمانه و درایت امام خامنه ای نقشه دشمن در خیابان به ثمر ننشست، تلاش کردند جنگ اقتصادی را دامن بزنند و سپس درصدد افزایش فشارهای بین المللی بر مردم و جمهوری اسلامی ایران هستند.

حیدری بیان داشت: غربی‌ها بر علیه سپاه که در حوزه خدمت رسانی و محرومیت زدایی و سازندگی پیشرو است بیانیه و قطعنامه می‌نویسد و القابی را به این نهاد مقدس نسبت می‌دهد در حالی که خودشان پناهگاه افرادی هستند که دستشان به خون بیش از ۱۷ هزار زن و کودک ایرانی و انسان بیگناه آغشته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز با تداوم جنگ اقتصادی درصدد هستند که نگذارند جمهوری اسلامی ایران در وضعیت پایدار و باثبات قرار بگیرد.

وی بیان کرد: آخرین مرحله‌ای که دشمنان دنبال کردند بحث عفاف و حجاب است، در حالی که به صراحت اعلام می‌کنم جامعه ما نسبت به گذشته هم متدین‌تر و هم عفیف‌تر است.

حیدری ادامه داد: در حالی که دشمنان در همین ماه رمضان اذعان می‌کردند جامعه ایران به اعتقادات دینی پایبند نیست تصاویر مخابره شده از نماز عید فطر از مردان و زنان با ایمان و عفیف باور و پایبندی مردم ایران اسلامی به الزامات و باورهای دینی را دیدیم.

وی بیان کرد: هرگاه در فرهنگ شهادت طلبی مردم ایران تردید کردید، تشییع جنازه سردار دل‌ها را ببینید و هر گاه در پای بندی مردم به انقلاب تردید داشتید راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان را بررسی کنید.

حیدری گفت: تمام تلاش و عزم دشمن برای حذف و سانسور اینگونه تصاویر است و اگر ما خدای ناخواسته به این امر کمک و اینها را اعلام نکنیم به خون شهدا خیانت کرده‌ایم.

مدیران در بین مردم حضور داشته باشند/ تقویت وحدت در استان بوشهر

مدیران نسبت به جهاد تبیین اهتمام ویژه داشته باشند

وی بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: امروز تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب وظیفه همه است و مسئولان باید به عنوان وظیفه اصلی و شرعی نسبت به تبین دستاوردها ی نظام و انقلاب اهتمام ورزیم و بی تفاوت نباشند.

وی گفت: اگر در جایی نظام را متهم کردند باید موضع بگیرید و این مواضع باید نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب که خون‌های زیادی پای آن ریخته شده شفاف باشد و تردید نکنید.

وی یادآور شد: تمام عزم و تلاش دولت سیزدهم بر کار کردن است و اما بهره‌برداری آن را کسان دیگری می‌کنند که از ناکارآمدی دولت صحبت می‌کنند و علی رغم تلاش دشمنان برای نادیده گرفتن خدمات دولت انتظار داریم مدیران نسبت به جهاد تبیین اهتمام ویژه داشته باشند.

حیدری اضافه کرد: دولت مردمی افتخار می‌کند که خادم مردم است و هر آنچه بین مردم و مسئولان حائل ایجاد می‌کند باید برداشته باشد لذا مدیران در بین مردم حضور داشته باشند و اجازه ندهند دشمن از غفلت ما سو استفاده کند.

وی بیان کرد: به عنوان یکی از راهبردهای دولت سیزدهم در بحث مردمی بودن است و باید مسئولان در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند که نمایان باشد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: مسئولان در بحث اولویت بندی کلان مسائل زیست بوم خود را احصا و دنبال کنند ولی نباید از مسائل خرد مردم نیز غافل شد.

وی تصریح کرد: موضوعات کوچک که با کمترین کار و هزینه انجام می‌شود در جهت رفع مشکلات مردم در امید افزایی مؤثر است و باید توجه شود.

مدیران در بین مردم حضور داشته باشند/ تقویت وحدت در استان بوشهر

حفظ وحدت و همدلی

وی با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و همدلی یادآور شد: وحدت به عنوان رمز اساسی در آهنگ توسعه و پیشرفت است و استاندار بوشهر نیز بر این امر تاکید فراوانی دارند و در هر جلسه‌ای حضور یافتند از وحدت و یک صدایی صحبت می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: آهنگ توسعه و پیشرفت در جایی که اختلاف وجود داشته باشد، آهنگی کند است یا وجود ندارد و لذا باید با حفظ وحدت و همدلی برای پیشرفت کشور و شهر خود گام برداریم.

وی اضافه کرد: اگر قرار است که شهرستان به سمت توسعه و تعالی و پیشرفت گام بردارد باید وحدت داشته باشد و وحدتت تمام مسئولان به عنوان رمز اساسی ی در کنار باید وجود داشته باشد.

در پایان این نشست از زحمات خدیجه دشتی بخشدار مرکزی سابق گناوه تقدیر و مهدی عباسی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی معرفی شد.

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • تیم های برتر والیبال ساحلی جام رمًضان دیر مشخص شدند
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 3 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 3 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 20 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...