کد خبر: 176413 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 فروردين 1402 - 11:00
معاون راهداری بوشهر:
۵۰۰ نفر در راهدارخانه‌های استان بوشهر اسکان یافتند

اتحادخبر: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی از امکانات راهدارخانه های استان بوشهر برای اقامت استفاده کردند.

 

اتحادخبر: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی از امکانات راهدارخانه های استان بوشهر برای اقامت استفاده کردند.

۵۰۰ نفر در راهدارخانه‌های استان بوشهر اسکان یافتند

به گزارش مهر، سید طالب لواسانی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۱۲۰ خانواده و مجموعاً ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی در راهدارخانه‌های استان اقامت و از امکانات موجود استفاده کرده‌اند.

وی افزود: این مسافران عمدتاً به‌دلیل نقص فنی خودرو یا نبود جا از راهدارخانه‌ها استفاده کرده‌اند و با رفع نقص خودرو یا پیدا کردن جای مناسب، راهدارخانه‌ها را ترک کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: در این مدت راهدارخانه‌های گناوه، دیلم، بوشهر، جم و تنگستان بیشترین اسکان مسافران نوروزی را داشته‌اند.

لواسانی با بیان اینکه درب راهدارخانه‌های استان به روی مردم و مسافران باز است و راهداران همواره در کنار مردم هستند، بیان داشت: در طرح نوروزی که از ۲۴ اسفند و همزمان با سراسر کشور در استان شروع شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، همه ۱۶ راهدارخانه استان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به مردم هستند و چنانچه مسافران نوروزی نیاز پیدا کردند می‌توانند از امکانات راهدارخانه‌ها استفاده کنند.

لواسانی همچنین با اشاره به اینکه مرخصی همه راهداران استان لغو و این نیروها با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند یادآور شد: در طرح راهداری نوروزی ۲۰۰ نیرو و ۱۷۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در قالب ۱۰ ایستگاه ثابت و ۳۰ اکیپ گشت سیار مشارکت دارند.

لواسانی تصریح کرد: همچنین سه ایستگاه پویش همراهان سفر در مجتمع‌های بین راهی منتخب استان فعال است که با برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، مذهبی و توزیع افطاری ساده تلاش دارد رانندگان را به استراحت در حین سفر ترغیب کند تا انشاالله نوروز کم حادثه‌ای در جاده‌ها پشت سر بگذاریم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: اگر رانندگان و مسافران در راه‌ها با مشکل مواجه شدند، می‌توانند با شماره ١۴١ تماس بگیرند، همچنین در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق این تلفن گویا از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/176413