امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 03 شهريور 1392 - 07:56

فـال روزانه  1392/06/03

فال روزانه متولدین فروردین

   

 

 

 

 

  

 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

   

  

 

 

 

 

فعالیت های گروهی روی پروژه هایی که با دوستانتان روی آنها کار می کنید، امروز برایتان الهام بخش است. اشتیاق شما هم مثل انرژی تان زیاد است، بنابراین می خواهید قدرت خود را به سمت اهدافی که دارید هدایت کنید. امروز شما شجاعت تمرکز روزی مسائلی که دیگران حتی امتحان هم نمی کنند دارید. با احتیاط پیش بروید. امروز شما در بیان نارضایتی خود از جنبه خاصی از رابطه تان احساس خوبی دارید. شما احساسات واقعی خود را نشان نمی دادید و نمی خواستید موقعیت حساسی که بین شماست را بدتر کنید. شریک زندگی تان اعتراض خاموش شما را می شنود، پس بهتر است که آن را بلند بگویید. بدین ترتیب پیشرفت سازنده ای می کنید. امروز راحت تر از همیشه در محل کار ارتباط برقرار می کنید. این روند عالی در چند هفته آینده ادامه می یابد، پس از این زمان بهره ببرید. توانایی های درونی شما امروز خیلی بالا هستند.
 

     

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

        فال روزانه متولدین اردیبهشت

تمایل شما به استقلال باعث می شود که اعضای خانواده شما هم به فکر بیفتند. دیگران دوست دارند در پروژه های خودشان پول بیشتری دربیاورند. این روزها خانه شما شلوغ است. پس اگر یکی مجبور شد به جای دیگری برود و روزش را جای دیگری بگذارند تعجب نکنید. موقعیت بین شما و عشقتان امروز کمی مشکل دار می شود. شما با بحث کردن و بگو مگو درباره اشتباهات همدیگر همه چیز را بدتر می کنید. یا اینکه درباره علت این مشکل با هم حرف می زنید تا عمق آن را بیابید. امروز یک روند دوهفته ای آغاز می شود که تأثیر ژرفی بر توانایی ارتباطات شما در محل کار دارد. گذشته از اینها شما در می یابید که ارتباط مؤثر با دیگران از اعتماد و در نظر گرفتن نیازهای دیگران سرچشمه می گیرد.

 
 
                                       

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

     

       فال روزانه متولدین خرداد

درک مستقیم قوی در مورد نحوه درآمدزایی بیشتر، امروز در کل روز برایتان رخ می دهد. بعضی از این ایده ها شاید ناممکن به نظر برسند. به احتمالات توجه کنید. شاید احتمالات زیاد هم بعید نباشند. امروز قطعاً روزی است که شما منافع خود را پیش می برید. شما انرژی و انگیزه شگفتی آفریدن را دارید. از امروز بهره ببرید. امروز عشق کمی پیچیده می شود. اگر سعی می کردید که مشکلات اخیر در رابطه خود را حل کنید، امروز متوجه می شوید که با بیان احساساتتان، چه مثبت چه منفی، است که می توانید مسیر درست را پیدا کنید. باید در درجه اول قبول کنید که شما آزرده و عصبانی شده اید. انرژی امروز کائنات تأثیر بسزایی روی روند عمومی ارتباطات شما در دو هفته آینده دارد. در این مدت، روابط کمی بین شما و همکارانتان دچار تنش می شود. این تنش را با ملاحظه بیشتر از بین ببرید.

                                                   

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

    

         فال روزانه متولدین تیر
 
امروز ذهنتان خیلی درگیر است. ایده هایی در مورد پروژه های جدید به سرتان می زند. از همیشه بیشتر شجاعت و انگیزه دارید. برای دست یافتن به چیزهای ناممکن تلاش فراوانی می کنید. دوستان یا گروه ها نقش مهمی در تلاش شما دارند. با احتیاط پیش بروید. نگذارید فرصت های از دست بروند. ایده و فکر خیلی خوبی که داشتید که شامل عشقتان هم می شود، مورد انتقاد شدید قرار می گیرد. شما نتیجه را از یک زاویه می بینید و او هم از زاویه دیگری نگاه می کند و همین مشکل ساز شده است. اگر می خواهید واقعاً سازنده باشید باید قدم به قدم به توافق برسید. امروز بیش از همیشه احساساتی هستید. باید به این قضیه عادت کنید. این روند در چند هفته آینده ادامه می یابد و در هر جنبه کار شما نفوذ می کند. با خودتان و دیگران خوب باشید. به نگرانی های اطرافیانتان اهمیت بدهید.

 

                 

 

 فال روزانه متولدین مرداد

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

  


تمایل به تمام کردن پروژه های شخصی مهم باعث می شود که شما انرژی زیادی برای تمرکز روی آنها بگذارید. باید قبل از تمام کردن آنها، چند کار کوچک انجام دهید. انرژی شما زیاد است و دوست دارید ورزش کنید یا به باشگاه بروید. به خودتان فشار بیاورید، ولی نه بیش از حد. نابرده رنج گنج میسر نمی شود. امروز در مکالمه مهمی که با عشقتان دارید، ایرادهایی صورت می گیرد. متوجه می شوید که برداشت شما از بعضی از جنبه های رابطه تان، بیشتر به آن لطمه می زند تا اینکه آن را درمان کند. این مشاجره کوچک باعث می شود که شما رابطه خود را از دید دیگری ببینید. امروز شروع تازه ای در ارتباط شما با دیگران وجود دارد. در دو هفته آینده مسائل را با افراد به نحوی صادقانه و واقع گرایانه حل کنید. مسائل ظاهری را کنار بگذارید تا به مسائل اصلی و عمق آنها پی ببرید.

                       فال روزانه متولدین شهریور

کسالت شما باعث می شود که به فکر بهبود سلامتی تان بیفتید. امروزی انرژی زیادی دارید. شاید به باشگاه بروید و ورزش کنید. شاید هم بخواهید در منزل یا محل کارتان تغییراتی صورت دهید. قبل از هر اقدامی خوب درباره اش فکر کنید. شما نمی توانید همه چیز را درجه nام خوب کنید و این برای شریک زندگی تان هم صادق است. امروز شما بیش از همیشه انتقاد می کنید و واقعاً موجب آزار او می شوید. اگر می خواهید امروز روز خوب و آرامی برایتان باشد، بهتر است نقایص و ایرادهای طرفتان را بپذیرید و حتی آنها را دوست داشته باشید. در دو هفته آینده باید یادتان باشد که همانقدر که حرف می زنید خوب گوش بدهید. در محل کار گوش شنوایی داشته باشید. نگرانی های دیگران را بشنوید. این بیش از آنچه فکر می کنید مهم است.          

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

    

   

    فال روزانه متولدین مهر

 

 

 

 

  

  

 

  

 

 

 

 

شور عشق و رمانس شما را تشویق به رفتن سر قرار با فردی می کند و برایتان مهم نیست چه موانعی سر راهتان باشد. حواستان به چیزهایی که طرفتان می خواهد باشد. اهدافی که شما با همکارانتان دنبال می کنید برایتان قدم بزرگی است و شما و شریکتان احساس نیرومندی و انگیزه می کنید. با احتیاط جلو بروید. شما امشب سر قرار مشکل ارتباطی دارید. شما همیشه خیلی خوب با افراد کنار می آیید، ولی امشب رسیدن به توافق در مورد مسئله خاصی برایتان سخت می شود. یکی از شما روی جزئیات و دیگری روی کلیت قضیه تمرکز کرده است. بهبود مهارت های ارتباطی در دو هفته آینده بسیار مهم می شود. شما متوجه می شوید که می توانید بطور عمیق تری با افراد ارتباط برقرار کنید و این مسیر شما را برای روابط بهتر و درک بیشتر هموار می کند. از این فرصت استفاده عاقلانه ای بکنید.

       

 

 

 

  

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

  

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فال روزانه متولدین آبان

شما روی پروژه هایی کار می کردید که در چند هفته گذشته به شما احساس خوبی می دادند. به خصوص پروژه هایی که به یافتن استقلال در کارتان کمک می کنند. در این روند، شما مهارت های تازه ای پیدا کرده اید و برای استفاده از آنها اعتماد به نفس کافی دارید. امروز نیروی درونی و اراده شما این روند را کامل می کند و شما به اهدافی که می خواهید می رسید. شما امروز ناراحت هستید و دلیلش را نمی دانید. زمان خوب و خوشی پیش روی شماست، ولی اگر با روحیه بدی آغاز کنید، آرامش یافتن برایتان سخت می شود. اگر شما و عشقتان دارید کار خاصی انجام می دهید، یا آن را کنسل کنید یا سعی کنید تمامش کنید. روند تازه ای آغاز می شود که برای چند هفته آینده ادامه می یابد. این روند در ارتباط بین شما و افراد در محل کارتان مشکل ایجاد می کند. کلید غلبه بر آن این است که جسور و سمج باشید.

 

 

 

فال روزانه متولدین آذر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز آرزوی آزاد بودن می کنید. پروژه هایی که شامل شراکت می شود شما را خیلی به جلو می رانند، زیرا از اینکه کارها انجام می شوند انگیزه می گیرید. شرکای شما از شما الهام می گیرند و همه شما شجاعت لازم برای انجام ناممکن ها را می یابید. شجاعت را با حماقت اشتباه نگیرید. در موقعیت های دشوار، همیشه باید احتیاط پیشه کرد. امشب سر قرار، بحث داغی پیش می آید و دیگر شب رمانتیکی نخواهد بود. شما در این بحث بهترین و بدترین جنبه های اخلاقی تان را نشان می دهید. دقت کنید که چه می گویید. امروز شروع یک چرخه دوهفته ای است که به احتمال زیاد به نفع شماست. تفکر شما در راستای تفکر آنهایی است که ارتباط کاری با شما دارند. این مسیر شما را به سمت پیشرفت های شگفت انگیز هموار می کند.

 

 

 

فال روزانه متولدین دی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز اراده شما می تواند موجب پیشرفت کارتان و امور مالی شود. اگر در مورد این فکر می کردید که خودتان وارد عمل شوید، امروز روز شروع است. باید تحقیقات عمیقی انجام دهید. نیاز شما به مستقل شدن در کار بسیار بالاست و شجاعت رفتن به دنبال آنچه می خواهید را دارید. احتیاط و دوراندیشی را فراموش نکنید. نگذارید فرصت های امروز از دستتان بروند. هر کاری می کنید، سعی کنید با عشقتان در مورد جزئیاتی زیاد اهمیت ندارند وارد بحث نشوید. امروز روی چیزی تمرکز می کنید که عاقبت آن زیاد مهم نیست. بهتر است کار مثبتی انجام دهید و روی آن تمرکز کنید. شما توانایی انجام این کار را دارید. رفتار شوخ و صمیمی و گاهی خشن و دور شما برای چند هفته آینده روش ارتباطی خوبی نیست. باید با احساسات مردم در تماس باشید. باید درک کنید که اینها از کجا نشأت می گیرند.

 

 

فال روزانه متولدین بهمن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز باید انرژی فراوان خود را به سمت رسیدن به هدفی هدایت کنید که برایتان معنای زیادی دارد. شجاعت و اراده شما زیاد است و توانایی دست یافتن به چیزهای زیادی را دارید. اگر به پروژه هایی فکر می کردید که دیگران آنها را غیرممکن می دانند، امروز روز عمل است. با احتیاط پیش بروید. امروز این حقیقت روشن می شود که شما و عشقتان از دیدگاه های متفاوتی به یک مسئله می نگرید. درباره آن آنقدر بحث می کنید که خسته شوید و در نهایت باید با دیدگاه یکدیگر کنار بیایید. یکی از شما از دریچه بزرگتری به موضوع می نگرد و دیگری روی جزئیات تمرکز می کند. در مورد این موضوع به توافق نظر برسید تا همه چیز درست شود. در دو هفته آینده ارتباط با دیگران در محل کار برایتان به اوج می رسد. افرادی هم هستند که آشکارا با دیدگاه شما مخالفت می کنند. زمان خوبی برای شماست تا درک خود را نشان دهید.

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز نیروی درونی و شهود شما باعث می شود که در مورد قبول کردن شغلی غیرعادی فکر کنید. تمایل شما به استقلال یافتن امروز بسیار زیاد است. شاید به تنها کار کردن فکر کنید، یا دوست باشید در حوزه هنر یا خدمات کار کنید. شما امروز قدرت شگفتی آفرینی را دارید. اهل عمل باشید و با احتیاط پیش بروید و به ندای دلتان گوش کنید. در مورد رابطه شخصی تان باید بگوییم دچار مشکل می شوید. مسئله خاصی مطرح می شود و شما متوجه می شوید که انتخابی ندارید. حل کردن این مشکل زمان می برد، ولی بعد از حل شدنش، همه چیز خیلی خوب می شود. برای چند هفته آینده باید بیشتر دقت کنید که چه کلماتی بکار می برید. دیگران بیش از همیشه حساس هستند و در نتیجه ممکن است به راحتی آزرده خاطر شوند. این موضوع را در همه گفتگوهایتان به یاد داشته باشید.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر منصوب شد
  • نگاهی به مهم ترین سیستم های پدافند ایران (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: افسری حدود 18 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 22 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...