کد خبر: 176300 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 فروردين 1402 - 10:52
نماینده دشتستان:
وضعیت راه‌های روستایی دشتستان بهبود یابد

اتحادخبر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود با تلاش مسئولان وضعیت راه‌های روستایی دشتستان بهبود یابد. ابراهیم رضایی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و تقویت راه‌ها یکی از موضوعات مهم و مطالبات مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتستان است.

وی با اشاره به بازدید از مسیر راه...

اتحادخبر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود با تلاش مسئولان وضعیت راه‌های روستایی دشتستان بهبود یابد.

وضعیت راه‌های روستایی دشتستان بهبود یابد

به گزارش مهر، ابراهیم رضایی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و تقویت راه‌ها یکی از موضوعات مهم و مطالبات مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتستان است.

وی با اشاره به بازدید از مسیر راه دسترسی روستاهای عطیبه، چاه‌زنگی، سمیعا و چهل‌زرعی در شهرستان دشتستان بیان کرد: مردم متقاضی تعریض این مسیر هستند که کار لازمی است و با جدیت پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین به همراه مدیران صمت و منابع طبیعی استان به روستای محمد جمالی و شهر شبانکاره رفتیم و از نزدیک وضعیت فعالیت معادن در این منطقه را بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه مردم از این وضعیت خیلی شاکی بودند، ادامه داد: احساس کردم که فریادرسی نداشته‌اند و سال‌ها عوارض فعالیت مخرب معادن را تحمل کرده‌اند، در جلسه جمع‌بندی تصمیمات خوبی اخذ شد.

رضایی بیان کرد: بعد از جلسه از اراضی تحت کشت در منطقه شبانکاره و اطراف روستای عطیبه بازدید کردیم، کشاورزان نسبت به اجرای الگوی کشت و عوارض سنگین بر صادرات صیفی‌جات نگران بودند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با همه توان پیگیری می‌کنیم و از حقوق کشاورزان این منطقه دفاع خواهیم کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/176300