کد خبر: 176293 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1402 - 10:25
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بوشهر:
همه ظرفیت‌ها برای اقامت مسافران نوروزی در استان بوشهر پای کار است

اتحاد خبر : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها برای اقامت مسافران نوروزی در استان بوشهر پای کار است.اسماعیل سجادی منش با اشاره به تمهیدات لازم برای حضور گردشگران در استان بوشهر اظهار داشت: ۶ هزار و ۵۰۰ تخت اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان خانه‌های مبله آماده‌سازی شده است...

 

اتحاد خبر : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها برای اقامت مسافران نوروزی در استان بوشهر پای کار است.

اسماعیل سجادی منش با اشاره به تمهیدات لازم برای حضور گردشگران در استان بوشهر اظهار داشت: ۶ هزار و ۵۰۰ تخت اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان خانه‌های مبله آماده‌سازی شده است.

همه ظرفیت‌ها برای اقامت مسافران نوروزی در استان بوشهر پای کار است وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مجوز خانه مبله سخت است در سامانه درگاه ملی مجوزها خیلی از موارد برداشته شده و بنا است که نظارت و شناسایی شوند.

سجادی منش با بیان اینکه وضعیت مواد غذایی انبارها وضعیت خوبی دارد افزود: گشت‌های تنظیم بازار تشدید و تقویت‌شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر تأکید کرد: در خصوص مراکز اقامتی و تأمین ارزاق و با گران‌فروشی در مراکز اقامتی و ارزاق مقابله می‌کنیم.

استفاده از ظرفیت ماه رمضان در نوروز

سجادی منش با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی با عنوان نوروز گاه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است افزود: از ظرفیت ماه رمضان در نوروز گاه‌ها استفاده می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه مجوز اقامتگاه موقت برای دانشگاه آزاد در عالی شهر گرفته شده گفت: به دانشگاه‌های آزاد استان مجوز داده‌ایم از خوابگاه‌ها و امکاناتی که دارند در اختیار مسافران بگذارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر تأکید کرد: هتل‌ها با توجه به مجوز وزارتخانه ۲ بار ارتقا نرخ در سال جاری داشته‌اند و امروز دیگر ارتقای نرخی نداشته و هرگونه افزایش نرخ خلاف قانون است. / مهر

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/176293