کد خبر: 176160 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 اسفند 1401 - 08:18
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:
مسئولان باید با مدیریت جهادی برای حل مشکلات مردم بکوشند

اتحادخبر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با مدیریت جهادی برای حل مسائل به خوبی بکوشند.

 

اتحادخبر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با مدیریت جهادی برای حل مسائل به خوبی بکوشند.

مسئولان باید با مدیریت جهادی برای حل مشکلات مردم بکوشند

به گزارش مهر، عبدالکریم جمیری جمعه شب در یادواره ۳۱ شهید بخش انگالی شهرستان بوشهر، شهدا را مظهر عزت و سربلندی ایران اسلامی خواند و اظهار داشت: هر چه اقتدار و عزت در این دنیا زیر سایه نظام اسلامی داریم به برکت خون شهداست. امروز ما در عالم سربلندیم و اینکه در برابر قدرت‌های بزرگ راست قامت ایستاده ایم، این موارد از برکت خون شهداست.

وی افزود: اگر این نظام با رهبری حکیم فرزانه انقلاب اسوه استقلال، آزادگی، پیشرفت، تعالی دینی، مبارزه با ظلم و به زانو درآوردن استکبار جهانی است، نشأت گرفته از خون شهداست.

جمیری ذکر یاد شهدا را وظیفه عمومی دانست و بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا و ذکر یاد شهدا از وظایف ماست، نه برای شهدا بلکه برای خودمان، این ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم، شهدا آنقدر مقام عالی دارند و غرق در نعمات الهی هستند که هیچ نیازی به ما ندارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم یادآور شد: ما برای شهدا چه کرده ایم و چه می‌کنیم؟ شهدا برای خود چیزی نخواستند اما خواسته‌هایی داشتند. وصیت نامه شهدا پیش روی ماست که حاکمیت ارزش‌های الهی تا رسیدن به تمدن اسلامی را پایه گذاری کردند و به ما سپرده اند.

وی تصریح کرد: مردم به طور عام و مسئولان به طور خاص مسئولیت سنگینی به عهده دارند. از شهدا زیاد گفته ایم، اما از اینکه چه کنیم تا در مسیر شهدا باشیم باید حرف بزنیم. اگر شهدا وصیت کرده اند به اطاعت از ولی فقیه، رعایت حجاب، عدالت، رسیدگی به امور پابرهنگان، ماچقدر به این وصایا عمل کرده ایم؟

جمیری وظیفه مدیران کشور را نسبت به وصایای شهدا سنگین عنوان کرد و بیان داشت: اندکی به خود بنگریم. چه کرده‌ایم؟ مسئولیت ما سنگین است. مسئولیت کسانی که نظام اسلامی که برخواسته از ایمان مردم و جان شهداست را مدیریت می‌کنند سنگین است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم برنامه ریزی دقیق به همراه مدیریت جهادی را راه رسیدن به آرمان‌های شهدا دانست و افزود: باید مراقب باشیم به مسائل اساسی مردم بپردازیم و با برنامه ریزی آنها را حل کنیم.

وی تاکید کرد: باید مسئولان با مدیریت جهادی برای حل مسائل به خوبی بکوشند و از مردم عزیز حمایت کنند. مردم نیز با درک شرایط به تعالی نظام جمهوری اسلامی یاری رسانند.

جمیری شکست دشمن را حتمی دانست و بیان داشت: هیچ وقت خواب دشمنان برای شکست نظام برآورده نخواهد شد. این نظام سربلندتر از همیشه با پیشرفت در عرصه‌های مختلف دشمن را مأیوس خواهد کرد.

وی افزود: ایران سربلند، استکبار جهانی را به ذلت کشانده است و با سربلندی هر چه تمام برای پیشرفت و آبادانی و کرامت مردم گام‌های بلندتری برخواهد داشت. آن روز با حضور شما مردم دیر نیست.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/176160