کد خبر: 175999 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1401 - 08:39
ژاوی: هیچ وقت احساس نکردم که به لطف داوری به پیروزی رسیده‌ایم

اتحادخبر: سرمربی بارسلونا به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بیلبائو پرداخت و آنها را شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز دانست.

 

اتحادخبر: سرمربی بارسلونا به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بیلبائو پرداخت و آنها را شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز دانست.

ژاوی: هیچ وقت احساس نکردم که به لطف داوری به پیروزی رسیده‌ایم

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسا در هفته بیست‌وپنجم لیگا در سن‌مامس مهمان اتلتیک‌بیلبائو بود که این دیدار با توجه به حضور والورده، سرمربی سابق آبی‌-اناری‌ها روی نیمکت بیلبائو از حساسیت بالایی برخوردار بود. این دیدار جذاب در نهایت با پیروزی یک بر صفر بارسلونا به پایان رسید تا بارسای ژاوی همچنان با فرمول پیروزی‌های یک بر صفر به یکه‌تازی در لیگا ادامه دهد.

ژاوی در نشست خبری پایان بازی گفت: بازی‌کردن در سن‌مامس همواره سخت است و مهمان اذیت می‌شود. دوباره سناریو قبل برای ما تکرار شد؛ به طوری که ۷۵ دقیقه خوب بودیم و در دقایق پایانی اذیت شدیم اما خوشبختانه دروازه خود را بسته نگه داشتیم و در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم. فاصله ۹ امتیازی با رئال مادرید را حفظ کردیم و این بسیار خوشحال‌کننده است.

او ادامه داد: اختلاف ۹ امتیازی با رئال مادرید باعث می‌شود تا با اعتمادبه‌نفس بالایی ال‌کلاسیکو را آغاز کنیم. ما سه امتیاز مهم را کسب کردیم و باید بگویم که با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

ژاوی درباره گل جنجالی بیلبائو که داور آن را مردود اعلام کرد، گفت: کاملا واضح بود که بازیکن حریف توپ را با دست زد. ما به داوران اعتماد داریم و قبلا هم هرگز احساس نکردم که ما به کمک داوران به پیروزی رسیدیم. ما گل نخست را زدیم و چند فرصت بسیار خوب برای زدن گل دوم و سوم را هم داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. ما باید در بازی‌های بعدی بهتر شویم و با آرامش و صبر و حوصله بیشتری بازی کنیم.

ژاوی درباره عملکرد بالده گفت: او تنها ۱۸ سال سن دارد اما سابقه حضور در تیم ملی و جام جهانی را دارد. به نظرم بالده سورپرایز فصل جاری بوده است و می‌ تواند در آینده عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد.

سرمربی آبی‌-اناری‌ها در پایان گفت: از تیم بسیار راضی هستم و یک پیروزی ارزشمند دیگر را به دست آوردیم. ما از قهرمان فصل قبل لیگا و لیگ قهرمانان اروپا ۹ امتیاز پیش هستیم و این بسیار  خوشحال‌کننده است. در پایان درباره دی‌یانگ هم باید بگویم که او چند ماهی است که به بازیکنی غیر عادی برای ما تبدیل شده است. او از بهترین هافبک‌های جهان است و حضورش در بارسلونا کمک زیادی به تیم کرده است.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/175999