کد خبر: 175973 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 21 اسفند 1401 - 11:38
فرماندار ویژه جهرم اعلام کرد؛
تولید سالانه ۱۰ هزار تن گوشت قرمز در جهرم

اتحادخبر: فرماندار ویژه جهرم گفت: سالیانه بیش از ۱۰ هزار تن گوشت قرمز و ۱۶۰ هزار تن شیر در شهرستان جهرم تولید می شود.

اتحادخبر: فرماندار ویژه جهرم گفت: سالیانه بیش از ۱۰ هزار تن گوشت قرمز و ۱۶۰ هزار تن شیر در شهرستان جهرم تولید می شود.

تولید سالانه ۱۰ هزار تن گوشت قرمز در جهرم

به گزارش  مهر، محمدحسن شعبانی صبح یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دامداران شهرستان جهرم با بیان اینکه ۵۱۰ هزار رأس دام سبک و سنگین در شهرستان جهرم وجود دارد، اظهار داشت: سالانه بیش از ۱۰ هزار تن گوشت قرمز و ۱۶۰ هزار تن شیر در شهرستان جهرم تولید می‌شود.

وی اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ واحد دامداری در جهرم فعال است، افزود: شهرستان جهرم یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی و دامداری است و از ظرفیت‌های قابل توجهی نیز برخوردار است که در صورت حل برخی مشکلات می‌تواند سهم قابل توجهی در تولید و رونق اقتصادی شهرستان، استان و حتی کشور داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم از همه دستگاه‌های و ادارات شهرستان جهرم خواست تا نهایت همکاری را با کشاورزان و دامداران به عنوان سربازان اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

شعبانی با بیان اینکه کشاورزان و دامداران سختکوش و با قدرت برای تأمین امنیت غذایی در میدان هستند، گفت: تلاش خواهیم کرد که با استفاده از ظرفیت نماینده مردم شریف شهرستان دغدغه و مشکلات افراد تولیدکننده را در سطح کشور و استان پیگیری و دنبال کنیم.

کمبود و گرانی علوفه و کاه، هزینه بالای حمل و نقل، اختصاص سوخت نفت و گاز مورد نیاز و تعیین قیمت شیر متناسب با هزینه‌ها از مهمترین مشکلات و خواسته‌های دامداران بود که مقرر شد از مراجع مربوطه پیگیری شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/175973