امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1401 - 07:39

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱.۱۲.۲۰

 

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱.۱۲.۲۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. ایده‌های بکری در سر دارید، اما در سال‌های زندگیتان فرصتی برای اجرای این ایده‌ها پیدا نکرده‌اید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید ورق بر می‌گردد و شرایطی مهیا می‌شود تا به ایده‌ای خود را اجرا کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و این سال را با دستاوردهای چشمگیری ادامه دهید.. اسفند و فروردین سال آینده را با تلاش و کوشش به پایان برسانید و لحظه‌ای دست از کار نکشید  با فرا رسیدن خرداد، زمان مناسبی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید در کنار دوستان و آشنایان خوش بگذرانید. مشکلی بزرگ در اَمرداد سال آینده راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد با تجربه کمک بگیرید. سایه همای سعادت در مهر سال آینده روی سرتان میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول اوضاع مالیتان را ثبات بیشتری بخشید. آبان ماه سالی که از راه می‌رسد با عشقی قدیمی روبه‌رو خواهید شد. از جان و دل پذیرای این عشق باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. در ماه دی سال آینده اتفاق جدیدی در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق زمینه دستیابی شما به موفقیت‌های بیشتر را فراهم خواهد کرد. دوستان و آشنایان در بهمن سال آینده حسابی شما را تحویل می‌گیرند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و شما نیز در اولین فرصت محبت اطرافیان را جبران کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش مضاعفی به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای کار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های دیگر عمر شما تبدیل شود.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۰ اسفند برای متولدین فروردین

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهنتان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند.  با فردی با هوش و ذکاوت برخورد می‌کنید، از این فرد برای دستیابی به هدف‌هایتان کمک بگیرید.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۰ اسفند برای متولدین اردیبهشت

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید.    روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و از عشق بی‌پایان همسر یا عشق ‌زندگیتان بهره خواهید برد. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. مدتی است که روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع خوبی ندارید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط در چند روز آینده تغییر می‌کند. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما اجازه ندهید این وضعیت شما را از سلامت خودتان غافل کند.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 20 اسفند برای متولدین خرداد

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبه‌رو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دستتان خواهد داد.  مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید.   یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواستان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند.  کار مهمی در پیش رو دارید، اما تمایلی برای انجام این کار نشان نمی‌دهید و دائم آن را به آینده موکول می‌کنید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید. مطمئن باشید انجام این کار برای شما فایده‌های بی‌شماری به دنبال خواهد داشت.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

 فال روزانه ۲۰ اسفند برای متولدین تیر

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید.  امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز در تب عشق ایشان می‌سوزید.  موقعیتی برای پیشرفت سر راه شما قرار می‌گیرد. این موقعیت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

 فال روزانه ۲۰ اسفند برای متولدین مرداد

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل حسابی ناراحت و نگران می‌شوید، اما اصلاً اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند چرا که گذر زمان این مشکل را به مرور حل خواهد کرد. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جانتان شعله‌ور بماند. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید.  با حضور در فعالیت‌ها و دورهمی‌های دوستانه، سلامت روحی خود را تضمین کنید.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۰ اسفند برای متولدین شهریور

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. آرزویی که مدت‌هاست به آن فکر می‌کنید امروز برآورده می‌شود. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. به خودتان قول داده‌اید که امروز سری به رستورانی شیک و اعیانی بزنید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، اما روز خوبی را برای صرف غذا در بیرون از منزل انتخاب نکرده‌اید و بهتر است این برنامه را به آینده موکول نمایید.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۰ اسفند برای متولدین مهر

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول کنید.  فکر و خیال عاشقی را از سر بیرون کنید چرا که امروز اصلا زمان مناسبی برای عشق و عاشقی نیست. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شده و از ایشان دلخور هستید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلخوری که از ایشان به دل گرفته‌اید را به باد فراموشی بسپارید. در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید.

فال روزانه ۲۰ اسفند برای متولدین آبان

 دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شماست و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. حوصله کار کردن ندارید و خسته و کوفته هستید. اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه، انرژی لازم را پیدا کنید.  یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید. به دنبال شغل و حرفه جدیدی می‌گردید و از شرایط کاری خود ناراضی هستید، این وضعیت را به هر دشواری که شده تحمل کنید و با فراگیری مهارت‌های جدید، برای آغاز شغل جدید آماده شوید. مدتی است که دست از تلاش‌و‌کوشش کشیده‌اید و مانند سابق زحمت نمی‌کشید، این شرایط نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه زمینه افسردگیتان را هم فراهم کرده است. روحیه خود را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید رمز موفقیت شما در تلاش‌‌‌وکوشش قرار دارد.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 20 اسفند برای متولدین آذر

اجازه ندهید گرفتاری‌ها کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگیتان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق ‌زندگیتان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.  اشتباهی مرتکب شده‌اید و امروز اطرافیان به اشتباه شما پی می‌برند و برای انجام این اشتباه بازخواست می‌شوید. مسئولیت این اشتباه را به عهده بگیرید و به اطرافیان ثابت نمایید که در آینده هرگز چنین اشتباهی تکرار نخواهد شد. یکی از اطرافیان با زبان بی‌زبانی سعی دارد تا محبت شما را به خود جلب کند. این فرد را از محبت خود محروم نکنید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۰ اسفند برای متولدین دی

با یکی از دوستان قدیمی که دلتان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگیهایتان را خاتمه دهید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید.  کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیندازید. عشق زندگیتان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۰ اسفند برای متولدین بهمن

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکیتان نشده ‌است. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و به‌زودی سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل ‌توجهی را به جیب خواهید زد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید محبت و صفای اهل منزل از بین برود. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز از در ناسازگاری وارد می‌شود و مشاجره‌ای میان شما در می‌‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری شما را فراهم کند و در اولین فرصت زمینه صلح و آشتی را برقرار کنید.  فکر بکری در سر دارید، اما این فکر را جدی نگرفته‌اید و به آن توجهی نمی‌کنید. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. ایده‌ای که در ذهن دارید را اجرا کنید و مطمئن باشید دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت.

فال روزانه شنبه 20 اسفند 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۲۰ اسفند برای متولدین اسفند

بیش‌ازحد نگران سلامتی خود هستید و وسواس زیادی در حفظ سلامتیتان پیدا کرده‌اید. این وضعیت نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه توانایی‌هایتان را به لحاظ فکری و ذهنی کاهش می‌دهد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و وسواس زیادی برای سلامتی خود نداشته باشید.  امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید. تصمیم مهمی در پیش دارید اما اطرافیان در این تصمیم دخالت می‌کنند، اما به صلاح شما نیست که اجازه بدهید اطرافیان به جای شما تصمیم‌گیری کنند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و مهربانی می‌کند. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد.  رویاپردازی را کنار بگذارید وبه جای فکر به خیال و رویا، واقعیت‌های زندگی را در نظر داشته باشید. به خاطر داشته باشید که زندگی با کسی تعارف ندارد و از همین امروز فکری به حال آینده بردارید.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...