کد خبر: 175742 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 15 اسفند 1401 - 11:11
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر تاکید کرد:
فعالیت در فضای مجازی با هدف جهادتبیین

اتحادخبر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه، فضای مجازی توسط دشمن به عنوان ابزاری برای ناامید کردن مردم استفاده می‌شود، فعالیت گسترده در فضای مجازی با هدف جهادتبیین را مورد تاکید قرار داد.

 

اتحادخبر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه، فضای مجازی توسط دشمن به عنوان ابزاری برای ناامید کردن مردم استفاده می‌شود، فعالیت گسترده در فضای مجازی با هدف جهادتبیین را مورد تاکید قرار داد.

فعالیت در فضای مجازی با هدف جهادتبیین

به گزارش ایسنا؛ حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده یکشنبه چهاردهم اسفند در دومین گردهمایی فعالان فضای مجازی سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز، تاکید کرد: امروز نیازمند تلاش مضاعف و جهاد حداکثری بسیجیان دلسوز و توانمند در فضای مجازی برای مقابله با تهدیدات دشمنان هستیم.

او گفت: نظام دینی و توحیدی در طول تاریخ  همیشه جانب حقانیت قرار داشته است؛ باید مطمئن باشیم که تا وقتی براساس خدامحوری و خداباوری حرکت کنیم، نصرت الهی شامل حالمان خواهد شد و هیچ بن‌بستی بر سرراه چنین جامعه‌ای قرار ندارد.

محمودی‌زاده با اشاره به اینکه سنگ بنای نظام دینی، ولایت محوری است، گفت: در جوامعی که بین مردم و حاکم دینی ارتباطی نباشد، آن جامعه رو به انحطاط می‌رود، از طرفی اگر امام امت باشد ولی امت نباشد، آن امام اقتدار ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس متذکر شد اگر در یک جامعه مردم پشت سرحاکم دینی حرکت کنند، خطری آن اجتماع را تهدید نمی‌کند.

محمودی‌زاده ضمن اشاره به اینکه دشمن با همه توان در فضای مجازی حضور داشته و اهداف پلید خود را دنبال می‌کند، گفت: راه مقابله با دشمنان، جهاد تبیین در عرصه فضای مجازی با اتکا به تلاش جوانان دلسوز و انقلابی و افسران جنگ نرم است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز نیز هدف از دومین گردهمایی فعالان عرصه فضای مجازی را قدردانی از فعالان این عرصه در محدوده شمال‌غرب شیراز ذکر کرد.

سرهنگ غلامعلی احمدی‌جابری گفت: گردان سایبری در سطح حوزه‌ها و پایگاه بسیج با هدف تولید محتوا در بستر مجازی و در راستای تبیین مسائل و خنثی کردن توطئه بدخواهان فعالیت می‌کند.

او از برگزاری کلاس سواد رسانه در مدارس و محلات، راه‌اندازی  کارگاه آموزشی سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه و تبلت و ... خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ نفر از سربازان و بسیجیان در این قالب آموزش دیده و گواهی مهارت دریافت کرده‌اند.

احمدی‌جابری گفت: ایجاد شبکه فراگیر عملیات سایبری، برگزاری نشست‌های بصیرتی برخط با هدف جهادتبیین، برگزاری مسابقات فرهنگی و بصیرتی در فضای مجازی،  تولید محتوای ارزشی و انقلابی توسط مرکز فضای مجازی ناحیه و ... از جمله فعالیت‌های اجرایی شده است.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/175742