کد خبر: 175703 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 اسفند 1401 - 08:23
فرماندار بوشهر:
مسمومیت دانش آموزان بوشهری شایعه است

اتحادخبر: فرماندار بوشهر گفت: مسمومیت دانش آموزان بوشهری شایعه است و واقعیت ندارد.

 

اتحادخبر: فرماندار بوشهر گفت: مسمومیت دانش آموزان بوشهری شایعه است و واقعیت ندارد.

مسمومیت دانش آموزان بوشهری شایعه است

به گزارش مهر؛ صالح رحیمی  اظهار داشت: در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در بوشهر مطرح شده است که واقعیت ندارد.

وی با اشاره به اینکه گزارشی از مسمومیت دانش‌آموزان در بوشهر اعلام نشده است، اضافه کرد: برخی با ایجاد این شایعات دنبال ایجاد ترس در بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستند.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه همه دانش‌آموزان در سلامت کامل هستند، ادامه داد: به آموزش و پرورش اعلام کرده‌ایم که در صورت مشاهده هر موردی، پیگیری‌های لازم با سرعت انجام شود.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر منتشر شده مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان برخی از مدارس بوشهر، کذب و دور از واقعیت است.

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر آمده است: فرایند فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در همه مدارس شهرستان، به روال عادی در جریان است. حفظ سلامت روانی و جسمی دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم، خط قرمز دستگاه تعلیم و تربیت است.

در ادامه آمده است: از اولیای گرامی به عدم توجه به شایعات؛ اطمینان داشته باشند که در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، آموزش و پرورش موضوع را تا حصول نتیجه، بررسی و اطلاع رسانی می‌کند.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/175703