کد خبر: 175569 ، سرويس: یادداشت
تاريخ انتشار: 11 اسفند 1401 - 11:12
سخنی با طالبان وطنی

اتحاد خبر-عبدالرسول عمادی: می دانیم که اقدامات همقطاران شما در افغانستان در ممانعت از تحصیل دختران، خیالات خام و مشاعر ناقص شما را تحریک‌کرده است تا به آزار دختران ما بپردازید.. اگر چه شما کلا بیهوده هستید ولی من‌کاری بیهوده تر از آنچه در ایران با الهام از همتایان افغان شروع کرده اید سراغ ندارم. ملانصرالدین الدین به این رفتار شما با بهت و حیرت می نگرد...

عبدالرسول عمادی:

می دانیم که اقدامات همقطاران شما در افغانستان در ممانعت از تحصیل دختران، خیالات خام و مشاعر ناقص شما را تحریک‌کرده است تا به آزار دختران ما بپردازید، با این خیال که کم کم ایران هم افغانستان شود و آنگاه پاکستان و جاهای دیگر و کم‌کم بساط تحصیل دختران در تمام کره زمین‌جمع بشود و بعد هم‌ مدارس پسرانه جمع شود و کلا این رشد و توسعه علمی و تکنولوژیک از جهان برچیده شود و دوباره ادم‌ها به کسوت جهالت درآیند و مقهور خرافات بشوند اما به نظر می رسد چند صد سالی دیر رسیده اید.
پس از انقلاب علمی و تفوق منطق اکتشاف علمی بر اوهام پروری دیگر نمی شود به دوران ماقبل علم برگشت.
اسلاف شما در همین ایران خودمان خیلی تلاش کردند تا مدرسه تاسیس نشود اما شد و هر چه سر و دست امثال رشدیه را شکستید بالاخره مدرسه راه افتاد و فراگیر شد و الان برای جمع کردن مدرسه و تحصیل دیگر خیلی دیر است.
بله شما به قدر وسع خودتان تلاش خواهید کرد و خود را مامور به انجام وظیفه تان می دانید و امید دارید که اگر در ده تا مدرسه هراس افکنی کنید اخبار تلاش های مدرسه سوزتان منتشر شود و بتوانید به مرور فضای تحصیل را ناامن کنید اما این کارتان محکوم به شکست است حتی اگر در سکوت و مماشات متولیان امور هم انجام شود.
مردم اگر شده خودشان کار حراست از کلاس های درس را بر عهده بگیرند هم‌جلوی شما را خواهند گرفت.
مدرسه مدیر و مسئول دارد و بالاتر از آن اداره و حراست و اداره کل و وزارت خانه دارد و بالاتر از آنها هم‌متولیانی هست که باید حافظ امنیت‌ تحصیل فرزندان‌میهن باشند، اما اگر هیچ یک از این ها هم نباشند خودمان تقسیم کار می کنیم و از مدرسه حفاظت می کنیم و جلوی رفتارهای ایذایی شما گرگ‌های ادم‌خوار را می گیریم.
خیلی دیر آمده اید خیلی دیر. قرن ها عقب هستید. امروز مدرسه سنتی ترین رسانه آموزشی در جامعه ماست در شرایط و اوضاعی که چشمه های اطلاعات و دانش از زمین و آسمان می جوشد نه مدرسه تعطیل بردار است و نه با فرض تعطیلی مدرسه آموزش و رشد و توسعه متوقف می شود.
 آموزش دانش و مهارت منحصر به فضای کلاس های درس مدارس نیست تا با مسموم کردن فضای چهار کلاس از صدها هزار کلاس درس بتوانید جلوی تحصیل را سد کنید.
اگر چه شما کلا بیهوده هستید ولی من‌کاری بیهوده تر از آنچه در ایران با الهام از همتایان افغان شروع کرده اید سراغ ندارم. ملانصرالدین الدین به این رفتار شما با بهت و حیرت می نگرد.

@haftjoosh

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/175569