کد خبر: 175365 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 اسفند 1401 - 08:23
معاون جهاد کشاورزی بوشهرخبر داد:
توزیع ۷۰۰۰ تن کالای اساسی در استان بوشهر با قیمت مصوب

اتحادخبر: معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی بوشهر از توزیع بیش از هفت هزار تن کالای اساسی در استان با قیمت مصوب خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی بیش از چهار هزار و ۷۰۰ تن برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در ماه جاری در استان توزیع می‌شود. سید عبدالحسین موسوی‌فرد دوشنبه ۸ اسفند به برنامه ریزی در توزیع برنج در سه ماه فصل زمستان پرداخت و...

اتحادخبر: معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی بوشهر از توزیع بیش از هفت هزار تن کالای اساسی در استان با قیمت مصوب خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی بیش از چهار هزار و ۷۰۰ تن برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در ماه جاری در استان توزیع می‌شود.

 

توزیع ۷۰۰۰ تن کالای اساسی در استان بوشهر با قیمت مصوب

 

به گزارش ایسنا؛ سید عبدالحسین موسوی‌فرد دوشنبه ۸ اسفند به برنامه ریزی در توزیع برنج در سه ماه فصل زمستان پرداخت و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی ۹۰۰ تن برنج، ۲۲۲ تن گوشت منجمد و ۴۷۰ تن مرغ منجمد طی بهمن ماه توزیع شده است.

وی از توزیع ۲۲۳ تن شکر خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی برای اواخر اسفندماه و تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان ۲ هزار تن برنج با قیمت مصوب در استان توزیع می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی بوشهر با بیان اینکه برنج‌های یاد شده از هفته آینده به استان تخصیص داده و توزیع می‌شود گفت: ۲ هزار تن مرغ و ۵۰۰ تن گوشت منجمد سهمیه استان ویژه تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شده است.

موسوی‌فرد با بیان اینکه گوشت مرغ با قیمت ۵۳ هزار تومان و گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود گفت: برنج هندی هر بسته ۱۰ کیلویی ۳۵۰ هزار تومان و برنج تایلندی هم ۱۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی از توزیع بیش از ۷ هزار تن کالای اساسی در استان با قیمت مصوب خبر داد و ادامه داد: در ۹ ماه امسال امسال ۲۸۰۰ تن برنج، ۲ هزار تن شکر، ۲ هزار تن مرغ منجمد و ۲۷۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در استان بوشهر توزیع شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی بوشهر اضافه کرد: در سه ماه فصل زمستان به میزان ۹ ماه گذشته پیش‌بینی توزیع کالاهای اساسی در استان شده است و در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی بیش از چهار هزار و ۷۰۰ تن برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در ماه جاری در استان توزیع می‌شود.

موسوی‌فرد با اشاره به توزیع ۳۴ قلم کالاهای اساسی در فروشگاه‌های استان خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۳۴ قلم کالاهای اساسی توزیع می‌کنند و در این راستا این کالاها در مدت ۷۰ روز تا عید فطر ادامه دارد.

وی توزیع کالاهای اساسی یاد شده را با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد دانست و بیان کرد: در این راستا کارهای نظارتی برای توزیع ۳۴ قلم کالاهای اساسی مورد توجه ویژه قرار دارد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی بوشهر از راه‌اندازی گشت‌های نظارتی و بازرسی برای برخورد با متخلفان اقتصادی خبر داد و افزود: گشت‌های مشترک در همه نقاط استان فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند و با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع می‌شود.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/175365