کد خبر: 175113 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1401 - 18:15
فرماندار در جلسه شورای اداری مطرح کرد؛
بیش از هزار میلیارد تومان در حوزه آب دشتستان کار در حال انجام است/ افتتاح کارخانه بزرگ تولید مواد آرایشی و بهداشتی در سفر رییس جمهور

اتحادخبر: جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، امام جمعه و مسئولین ادارات شهرستان روز سه شنبه دوم اسفند ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. فرماندار دشتستان در این نشست گفت: ما در دهه فجر امسال بیش از 10هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح یا عملیات اجرایی آن را آغاز  کردیم...

اتحادخبر-زینب رنج کش: جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار و با  حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، امام جمعه شهر برازجان و مسئولین ادارات شهرستان روز سه شنبه دوم اسفند ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: آمیختگی سه حوزه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی یک دهه فجر فوق العاده ای را رقم زد.
احمد بنافی افزود: ما در دهه فجر امسال بیش از 10هزار میلیارد تومان پروژه یا افتتاح کردیم یا عملیات اجرایی آن را آغاز  کردیم و این یعنی تقریبا ده برابر سال گذشته و سال 1399 بود.

 


رئیس شورای اداری شهرستان دشتستان با تاکید بر انجام کارهای بزرگ در حوزه اقتصادی عنوان کرد: تقریبا 8هزار میلیارد تومان یک پروژه پتروشیمی را که با تلاش همه ی شما مسئولین در استان بوشهر و نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان داشتیم و یک کارخانه بزرگ تولید مواد آرایشی و بهداشتی که در غرب آسیا بی نظیر است؛ این کارخانه بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار اولیه  و ارزش افزوده آن امروز بیش از 600 میلیارد تومان است که در جریان سفر رئیس جمهور به استان افتتاح خواهد شد. این کارخانه در شهرک صنعتی برازجان قرار دارد.


بنافی با بیان اینکه در همه حوزه ها مثل تئاتر، ورزش و... دشتستان بی نظیر است بر روی گروه های سرود شهرستان تاکید کرد و افزود: گروه سرود 450 نفره ای که قرار است در سفر رئیس جمهور به شهرستان اجرا داشته باشند کارشان بی نظیر است.

 

 

فرماندار دشتستان افزود: بیش از هزار میلیارد تومان در حوزه آب شهرستان دشتستان کار در حال انجام است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه نیز در خصوص نماندن قدرت برای مسئولین بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران ما خادم مردم هستیم، حرف احمدی نژاد درست بود ما شانیتی جز نوکری و خدمت گذاری نداریم.

 


حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی با تاکید بر حمایت از تولید کنندگان افزود: برخی از مدیران با کمال پررویی می گویند مدیر از خارج بیاوریم؛ هنوز فکر می کنند زمان مشروطه است که این حرف ها را می زنند.
وی افزود: یکی از آسیب های ریاست، ریاست طلبی و تکبر است که فوق العاده خطر ناک است و دیگر آسیب هم پذیرش هدیه است.


امام جمعه شهر برازجان نیز با تشکر از مردم بخاطر حماسه آفرینی آن ها در 22بهمن ماه اظهار کرد: مردم با شرکت در این راهپیمایی قلب امام زمان (عج) و نائب او را شاد کردند.

 


حجت الاسلام حسن مصلح افزود: ما باید قدر شناس این مردم باشیم که در این وضعیت سخت معیشتی سنگ تمام گذاشتند و این بار مسئولیت ما مسئولین را نیز بیشتر می کند و ما باید خادم این مردم شریف باشیم.
مصلح با تشکر از روسای ادارات بابت همکاری در دهه فجر با مدیریت فرمانداری و ستاد دهه فجر افزود: همه دستگاه ها فعالیت خوبی انجام دادند به خصوص  شهرداری برازجان که در آذین بندی شهر بسیار خوب عمل کردند.
وی با گلایه از مسئولین  درخصوص  دیدار مردم دشتستان با رئیس جمهور که در این سفر محقق نمی شود نیز بیان کرد: مسئولین تدبیری بیندیشند تا این دیدار محقق شود؛ مسئولین از این فرصت استفاده کنند، پروژه های مهمی که در انتظار و ناتمام مانده خواسته شود تا تامین اعتبار شود مثل سد دالکی و به ویژه بیمارستان 17 شهریور برازجان، پروژه های بزرگی که در دستور کار است که کند هم پیش می رود ما باید از این سفر استفاده کنیم تا بودجه مورد نظر را دریافت کنیم.


به گزارش خبرنگار اتحادخبر؛ در این جلسه با تاکید بر اجرای مصوبات جلسه قبل شورای اداری، در خصوص پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه ها توسط شهرداران شهرهای شهرستان تاکید شد قبل از پایان سال آن را بپردازند.






































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/175113