کد خبر: 175000 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 اسفند 1401 - 03:19
باحضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر صورت گرفت؛
تقدیر از معاون بازنشسته اداره ثبت اسناد و املاک دشتستان/ تصاویر

اتحاد خبر: طی ‫مراسمی با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از امیر هوشنگ کرمپور معاون اداره ثبت اسناد شهرستان دشتستان که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل شدند تقدیر شد. مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند معاون بازنشسته اداره شهرستان دشتستان امیر هوشنگ کرم پور گفت:...

اتحاد خبرـ خدیجه جوکار: طی ‫مراسمی با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از امیر هوشنگ کرمپور معاون اداره ثبت اسناد شهرستان دشتستان که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل شدند تقدیر شد.

به گزارش اتحاد خبر، در این آیین که شامگاه یکشنبه 30 بهمن 1401 در سالن اجتماعات اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دشتستان برگزار شد علاوه بر محمدرضا بزرگمهر مدیر کل، سه تن از معاونین اداره کل، مسئول حفاظت اطلاعات اداره کل، باقرپور رییس ثبت اسناد املاک دشتستان، سعادتی رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان بوشهر، محمد چهاب دار رییس ثبت اسناد شهرستان گناوه، ترجمان رییس اسبق اداره ثبت و اسناد شهرستان دشتی و کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دشتستان حضور داشتند.


 مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند معاون بازنشسته اداره شهرستان دشتستان امیر هوشنگ کرم پور گفت: رسیدن به مقام و درجه بازنشستگی سعادتی است که نصیب انسان می شود و آرزو می کنم که همه همکاران با سلامتی و موفقیت به این مرتبه برسند.

محمدرضا بزرگ مهر در ادامه افزود: آقای کرمپور  بسیار منظم، دقیق، در کمال سلامت و صداقت و با روی خوش و گشاده در مجموعه اداره ثبت اسناد خدمت نمود و وظیفه سازمانی خود را به درستی به انجام رساند و امیدوارم مجموعه بتواند از تجربیات و مشاوره های ایشان بهره مند گردد.
وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این جلسه قدردانی از زحمات سی و یک ساله همکار زحمت کشی است که با تعهد و تخصص ایفای نقش کردند.
مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: پست سازمانی آقای کرمپور  بسیار حساس بود و در این جایگاه وی اشراف و تسلط کامل بر قوانین و آیین نامه ها را داشت تا حق کسی ضایع نشود.

رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دشتستان نیز در این مراسم گفت: دشتستان به خاطر بزرگ منشی مردمانش بزرگ است نه به وسعت جغرافیایی اش؛ و آقای کرم پور از جمله مردان بزرگ این شهرستان است.

باقرپور در ادامه گفت: آقای کرمپور انسان بزرگ و چهره همیشه خندانش و مردم داری اش برای همه ما الگو و نمونه یک مدیر موفق است و در استان نقش استادی برای همه کارکنان اداره ثبت اسناد را دارد و افتخار می‌کنیم که سمت شادگردی ایشان را داشتیم و همیشه در قلب مردم دشتستان جا دارد.

‫سپس امیر هوشنگ کرمپور معاون بازنشسته اداره ثبت اسناد و املاک دشتستان با تشکر از برگزاری این مراسم گفت: ۳۱سال به عنوان سرباز خدمتگزار، افتخار خدمت در این مجموعه را داشتم و سعی کردم در دوره خدمتم کسی را از خودم نرنجانم، امانت دار بیت المال باشم و در ارتباط مستقیم با مسئول بالادست خودم، کارها را قانونی و به نحو احسن انجام دهم.‬

‫وی ادامه داد: در طی این سی و یک سال علیرغم پیشنهاد جهت گرفتن پست های بالاتر در سازمان،  ماندن در دشتستان و خدمت به مردم این خطه را افتخاری بزرگ برای خود میدانستم. ‬

‫در ادامه تعدادی از همکاران و مدیران اداره ثبت استان و شهرستان به بیان گوشه هایی از خاطراتشان پرداختند.‬
‫ ‬
‫این مراسم با اهدای لوح سپاس و یادبود به آقای کرمپور و عکس یادگاری به پایان رسید.‬



‬گفتنی ست مرتضی قاسمی به عنوان معاون اداره اسناد و املاک شهرستان دشتستان  منصوب گردیده است.

 











































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/175000