امروز: چهارشنبه 29 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 19 بهمن 1401 - 09:30

اتحادخبر:فال روزانه ۱۴۰۱.۱۱.۱۹

 

اتحادخبر:فال روزانه ۱۴۰۱.۱۱.۱۹

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان تلاشگری هستید و در میان اطرافیان کسی را سراغ ندارید که همانند شما زحمت بکشد. اما به رغم تلاش‌هایی که می‌کنید دستاورد چندانی در زندگی ندارید و این وضعیت زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید افسردگی به شما غلبه کند چرا که در سال تولدتان ورق بر می‌گردد و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. در ماه فروردین سال آینده به ندای قلب خود گوش دهید و به کاری مشغول شوید که مدت‌هاست انجام آن را به تعویض انداخته‌اید. اردیبهشت و خرداد سال آینده با کارهای زیادی روبه‌رو خواهید شد، از زیر بار این کارها شانه خالی نکنید و به اطرافیان ثابت نمایید که مرد میدان هستید. در تیر ماه سالی که از راه می‌رسد فرصتی برای کمک به دوستان و آشنایان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سخاوتمندی خود را به اطرافیان اثبات کنید. اَمرداد سال آینده زمان استراحت شماست و در این ماه شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی تفریح کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش این ماه را برای همیشه در ذهن خود و اطرافیان ماندگار کنید.آذر ماه سال آینده زمان بسیار حساسی برای شماست و در این ماه احتمال زیادی دارد که با مشکل مالی روبه‌رو شوید. برای اینکه دستتان پیش اطرافیان دراز نشود راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید و در این ماه ولخرجی را کنار بگذارید. دی ماه سالی که از راه می‌رسد به دستاوردی چشمگیر در کار و زندگی دست پیدا خواهید کرد. این دستاورد را به چراغ راهی برای موفقیت‌های آینده زندگی خود تبدیل کنید و سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به یکی از درخشان‌ترین سال‌ها در کارنامه زندگی‌تان بدل نمایید.

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹بهمن برای متولدین فروردین

امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. برنامه‌‌‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم‌ بگیرید که رازهای حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه‌‌داری در پیش بگیرید. وقت زیادی را به کار اختصاص ندهید و میان کار و زندگی تعادل برقرار نمایید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روحیه خود را حفظ کنید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹ بهمن برای متولدین اردیبهشت

برای حل مشکلی که با آن روبه‌رو هستید با اعضای خانواده مشورت کنید. روحیه سخاوتمندی دارید؛ اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. امروز بیشتر از همیشه دلتان هوای همسر یا عشق ‌زندگیتان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. از دروغ و ریا بدتان می‌آید و راه صداقت و درستکاری را در زندگی در پیش گرفته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان به دلیل راستگویی و صداقتی که دارید،‌ شما را به عنوان فرد امین و قابل‌اعتمادی می‌شناسند. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید.

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹بهمن برای متولدین خرداد

 احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. اهل منزل امروز برنامه‌ خاصی برایتان تدارک دیده‌اند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه قدردانتان هستند. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به اطرافیان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. تصمیم مهمی در پیش رو دارید. برای اتخاذ این تصمیم عجله نکنید و پس از مشورت با افراد باتجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. برنامه دارید تا فرصتی از روز را به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید، اما چنین فرصتی پیدا نمی‌کنید. امروز روی خوشی از همسر یا عشق ‌زندگیتان نخواهید دید. از رفتار ایشان دلخور نشوید، اجازه دهید عشق زندگیتان کمی با خودش خلوت کند. پس از مدتی دوباره رفتاری محبت‌آمیز با شما در پیش خواهد گرفت.

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹بهمن برای متولدین تیر

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید.   فشارهای زیادی را تحمل می‌کنید و اعصابتان حسابی به هم ریخته است. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، کمی از فشارهای روحی خود بکاهید. برای مدتی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹بهمن برای متولدین مرداد

اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبانتان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آنها هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاشهای شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند. امروز اوقات فراغت زیادی دارید، اما شرایط مهیا نمی‌شود تا از این وقت فراغت نهایت استفاده را ببرید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹بهمن برای متولدین شهریور

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. مهارت و تخصص چندانی ندارید و این شرایط باعث شده تا یک قدم از اطرافیان خود عقب باشید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز به فکر افزایش مهارت‌های فردی خود باشید و با بدست آوردن تخصص‌های بیشتر، موفقیت‌های خود را افزایش دهید. کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید. همسر یا عشق‌ زندگیتان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد.

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹بهمن برای متولدین مهر

سردرگم هستید و احساس می‌کنید اختیار زندگی از دست شما خارج شده است. کمی به خودتان استراحت دهید و با کسب انرژی لازم، سکان زندگی را به دست بگیرید. روحیه زودرنجی دارید و از اتفاق‌های پیش‌پاافتاده بیش‌از‌حد عصبانی می‌شوید. قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، زودرنجی را کنار بگذارید و به جای ناراحتی، چاره‌ای برای اتفاق‌های ناخوشایند پیدا کنید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب ‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی تحویل‌تان می‌گیرد و لحظه‌های عاشقانه‌ای در انتظار شما است.  میان شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد شده و مدتی است که از این فرد خبری ندارید. امروز این دلخوری را پایان دهید و دیدارها را تازه کنید. روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اهل باخت و شکست نیستید، این روحیه را مغتنم بدانید و پیشرفت‌های بیشتری را در زندگی از آن خود کنید.

فال روزانه ۱۹بهمن برای متولدین آبان

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول کنید. خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.   خیال ‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی کنار بیایید. عشق‌ زندگیتان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند.

 

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹بهمن برای متولدین آذر

نگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آیند و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.  انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.  احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگیتان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

 

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹ بهمن برای متولدین دی

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. بدهی عقب‌مانده‌ای دارید. به صلاح شماست قبل از اینکه این بدهی برایتان دردسر درست کند، فکری به حال پرداخت آن بردارید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این رفتار باعث شده تا اعضای خانواده احساس کنند آن‌گونه که باید و شاید آنها را دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت با رفتار و گفتار خود به اهل منزل ثابت کنید که دوستان‌شان دارید و اهمیت زیادی برای آنها قائل هستید.   دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. امروز با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و با گسترش دامنه ارتباط‌های کاری، زمینه موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  

 

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹ بهمن برای متولدین بهمن

قصد انجام کار مهمی دارید. با این حال به نفع شماست که این کار را به آینده موکول کنید. در غیر این صورت انجام آن چیزی به‌غیر از شکست برای شما به دنبال نخواهد داشت.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.  انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌ زندگیتان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.

 

فال روزانه سه‌شنبه 18بهمن 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۹بهمن برای متولدین اسفند

خیال‌بافی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبه‌رو شوید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. سرتان به زندگی خودتان نیست و دائم در زندگی اطرافیان دخالت می‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها شما را به فرد فضولی تبدیل می‌کند، بلکه باعث خواهد شد دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند. از امروز سرتان به کار خودتان باشد و دخالت در زندگی اطرافیان را کنار بگذارید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید.  به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۱ [حدود 8 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 11 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • ورودی تیم های پایه و مدارس فوتبال استان رایگان شد/موج خوشحالی فوتبالدوستان استان
  • 🎥ویدیو/خیابانی: مصاحبه مارادونا بعد از مرگ من منتشر می‌شود
  • تحقق دفاع مشروع
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود / بنادر استان بوشهر نیازمند توسعه فضای انبار و بارانداز
  • مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول: تداوم تولید پایدار و عملکرد بدون حادثه اهداف سال 1403 هستند
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/27
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/28
  • بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • از تورم تا انتخابات/ مروری بر مهمترین اتفاقات سال 1402
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • خاکسپاری مادر شهید تمیزی در سالروز شهادت فرزندش/ تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • انتصاب یک نیروی متخصص بومی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی جم
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • .: اسماعیل حدود 3 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 3 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 4 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 6 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 7 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 8 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 10 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 10 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 11 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...
  • .: ا.ن حدود 11 روز قبل گفت: جنگ و صلح چه ...