کد خبر: 174564 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 19 بهمن 1401 - 10:39
فرمانده سپاه کازرون:
انقلاب اسلامی با اعتقاد مردم ایران عجین است

اتحادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تاکید کرد که انقلاب اسلامی با زندگی، ایمان و اعتقاد مردم ایران عجین شده است.

 

اتحادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تاکید کرد که انقلاب اسلامی با زندگی، ایمان و اعتقاد مردم ایران عجین شده است.

انقلاب اسلامی با اعتقاد مردم ایران عجین است

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ غلامرضا توکل سه‌شنبه ۱۸ بهمن در مراسم یادواره شهدای اصناف شهرستان کازرون ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: افتخار می‌کنم که از شهروندان کازرون به عنوان شهری که جزو یازده شهر انقلابی در دوران خروش مردم ایران بود و نامش کنار تهران و قم و شیراز و تبریز و .... دیگر شهرهای ایران در تاریخ ثبت شد.

وی با بیان اینکه در عمل ثابت کرده‌ایم که پای اسلام، امام و انقلابمان، در کنار ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی تا آخرین نفس ایستاده ایم، گفت: اکنون و در دهه مبارک فجر به کوری چشم دشمنان می‌بینیم که ۴۴ سال از عمر با شکوه انقلاب و نظام اسلامی می‌گذرد و به حول و قوه الهی روز به روز بر قدرت و عظمت این ملت و کشور افزوده می‌شود.

توکل با بیان اینکه صدقه سر شهدا و ایثارگران امروز با شعار ایران استوار ایستاده‌ایم و در گام دوم انقلاب برای رسید به تمدن اسلامی و امتی واحد این استقامت و ایستادگی را تداوم می‌بخشیم، گفت: انقلاب کسی را از قطار پیاده نکرد و اگر شاهد آن هستیم که افرادی از این قطار پیاده شدند، خودشان در لحظات مهم این انتخاب را داشتند.

او با بیان اینکه شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران متاثر و ادامه دهنده راه شهدای کربلا بوده و هستند، گفت: شهدا برای ادامه دادن راه علی اکبر امام حسین(ع) و در راه عشق به وطن برای رسیدن به معشوق سراز پا نشناختند و رفتند تا من و شما در کنار هم  در امنیت کامل باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با تاکید برلزوم بازخوانی راه و مسیر زندگی شهدا، تاکید کرد که امروز و در گام دوم انقلاب، مسیر طی شده توسط شهدا مسیر مصلحت و عزت و حکمت بوده و می‌بینیم که انقلاب اسلامی با آن شناسنامه پر بار، با ایمان و اعتقاد مردم عجین شده است.

او، کازرون را از شهرهای انقلابی کشور دانست که در دوران خروش انقلابی مردم علیه رژیم ستم‌شاهی ۱۰ شهید تقدیم وطن کرد، گفت: تا رسیدن به دولت اسلامی همه باید قدم‌های محکم و استوار برداریم، این کشور باید بر مدار اسلام پیش برود و لازمه رسیدن به دولت اسلامی، ادامه راه و مسیر شهدا، ایثارگران و عملکرد جهادی است.

در این مراسم یاد و خاطره ۳۵ شهید اصناف شهرستان کازرون گرامی داشته شد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/174564