کد خبر: 174530 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 بهمن 1401 - 22:37
کسب مقام دوم یادداشت توسط احمد خواجه حسنی عضو تحریریه اتحاد خبر؛
آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر برگزار شد / تصاویر

اتحاد خبر-سعیده دشتی: آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای استان بوشهر صبح سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر، رییس سازمان بسیج رسانه کشور، معاون سياسی امنیتی استاندار، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر و جمعی از سایر مسئولین و اهالی رسانه در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار  شد...

 

اتحاد خبر-سعیده دشتی: آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای استان بوشهر صبح سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر، رییس سازمان بسیج رسانه کشور، معاون سياسی امنیتی استاندار، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر و جمعی از سایر مسئولین و اهالی رسانه در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار  شد.



به گزارش اتحاد خبر،  رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این آئین گفت: جشنواره ابوذر سه رویکرد جهاد تبیین ، جهاد خدمت و امید آفرینی را دنبال  می کند که در جهاد تبیین و جهاد خدمت اتفاقات خوبی رخ داده و خبرنگاران بوشهر در این زمینه ها در سطح کشور پیشرو بوده اند.

مرتضی کارآموزیان افزود: :در اوایل اسفندماه اختتاميه کشوری هفتمین جشنواره ابوذر در تهران برگزار می‌شود و ٣۵برگزیده  از میان برگزیدگان استان ها انتخاب و تجلیل می شوند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه کشور همچنین گفت: ۶ هزار و  ٧٠٠ اثر ازسراسر کشور در جشنواره شرکت کرده اند که از این تعداد حدود یکهزار اثر مربوط به استان بوشهر بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر نیز در این مراسم  ابراز داشت: رسانه و خبرنگاران داخلی باید علیه فعل و انفعالات جبهه سلطه و استکبار جهانی اقدام عملی مناسب داشته باشند.

سردار علی رزمجو افزود :کشور باید از ابزار متنوع و فناوری های جدید رسانه ای و ارتباطی همراه با اخلاق و ایمان استفاده کند تا به موفقیت و نقش آفرینی در عرصه های مختلف ادامه دهد.


وی افزود :رسانه ها نقش بسیار مهمی را در هماهنگی بخش هاو عرصه های مختلف یک کشور ایفا می کنند و هر کشوری از ابزار متنوع و فناوری های جدید رسانه ای و ارتباطی استفاده کند می تواند به موفقیت های عالی دست یابد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر عنوان کرد: در شرایط حساس کشور، نقش رسانه ها پرداختن به جهاد تبيين و امید آفرینی در جامعه است.

سردار رزمجو در پایان بر اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکید و خواستار مشارکت حداکثری علاقمندان به انقلاب اسلامی در این راهپیمایی شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر ٧٠در صد از فضای مجازی کشور در اختیار دشمن است و باید رسانه ها در برابر آنها لشکری متحد تشکیل دهند.

اکبر پورات افزود: رسانه یکی از مهمترین ابزار  در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است که می توانند نقش آفرینی های مهمی کنند.

وی استفاده از مشاوران رسانه‌ای در دستگاهای اجرایی و استفاده از توان رسانه ای را از اقدامات مفید یاد کرد و بر  انتخاب مشاور رسانه‌ای توسط مدیران اجرایی استان تاکید کرد.

در پایان این آئین از برگزیدگان این جشنواره در رشته‌های مختلف تقدیر شد.
شایان ذکر است در آئین اختتامیه از احمد خواجه حسنی عضو تحریریه اتحاد خبر، برای یادداشت "دکترین فضای مجازی" که به عنوان مقام دوم برگزیده شده بود با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.










لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/174530