امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 29 مرداد 1392 - 07:11

فال روزانه سه شنبه 29 مرداد 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید حواستان به غذاهایی که می خورید باشد. چرا به خوردن میوه های بیشتر فکر نمی کنید؟ بهترین میوه ای که توانستید پیدا کنید بخرید و خودتان را مهمان کنید. هر کاری که برای بدنتان انجام دهید نتایج و فواید خوبی در عرض یک تا دو هفته آینده خواهد داشت. بهتر است خواب خود را نیز تنظیم کنید. امروز شما حس می کنید که فردی یا شرایطی شما را محدود کرده است. در منزل یا در موقعیت های خاص حس می کنید که راحت نیستید و احساس راحتی کردن برایتان سخت می شود. دوست داشتید که می توانستید با صدای بلند در مورد آن حرف بزنید و حرف دلتان را بگویید، ولی به دلیلی نمی توانید خودتان را وادار به این کار کنید. باید با خودتان روراست باشید، حالا عواقب این کار هرچه می خواهد باشد. در بلندمدت همه چیز درست می شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

چه روز خوبی برای رفتن به استخر، ماساژ، سونا و در کل استراحت دادن به بدنتان است. شما تنش و استرس زیادی داشته اید که در بدنتان جمع شده است و زمان زیادی برای استراحت نداشته اید. حالا به کمی تنهایی و آرامش نیاز دارید. حتی روزنامه هم نخوانید. اصلاً سعی کنید به چیزی فکر نکنید. فقط آرامش خود را حفظ کنید و مواظب خودتان باشید. امروز بعضی مسائل در صدر نگرانی های شما قرار می گیرند. شما فرصت خوبی برای دور شدن از شرایط محدودکننده کنونی دارید ولی به شرطی که بفهمید از موقعیت کنونی در رابطه با فرد خاصی واقعاً چه می خواهید. به نظر می رسد که او استیل شما را محدود می کند، ولی شما هم باید نقشی که در این رابطه تابحال ایفا کرده اید را مد نظر قرار دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر شک داشته اید که آیا باید رژیم بگیرید یا خیر، باید بگوییم امروز روز خوبی برای شروع آن رژیم است. اگر از آن دسته افرادی هستید که لازم نیست به چیزهایی که می خورید دقت کنید، که خوش به حالتان! ولی در هر صورت بهتر است از غذاهای سنگین پرهیز کنید. از شکلات زیاد خوردن پرهیز کنید. الگوهای فکری امروز با نحوه عمل یا رابطه نزدیکی که با فردی دارید تداخل دارند و شما سعی دارید آنها را برطرف کنید. امروز این مسائل رو می آیند و شما می توانید دلایل مشکلات فعلی را به روشنی مشاهده کنید. شانس زیادی هست که بتوانید این موقعیت را پشت سر بگذارید، البته در صورتی که در این مورد با آن فرد خاص صحبت کنید. حداقل او حرف های شما را درک می کند.

فال روزانه متولدین تیر

اگر فکر می کنید که پول و درآمد کافی ندارید، زمان آن رسیده که کاری در این باره صورت دهید. آیا مطمئن هستید که شما حداکثر تلاشتان را برای کسب درآمد بالا می کنید؟ شاید شما مدتی است که می خواهید شغلتان را عوض کنید، ولی چیزی هست که مانع شما می شود. شما چه فکری می کنید؟ سعی کنید دلیل یا مانع را بیابید. با انرژی امروز به نظر می رسد که روابط دچار وقفه و مکثی می شوند و حس می کنید که انگار از فردی که بسیار به شما نزدیک است دور شده اید. به احتمال زیاد مشکل از رفتار یا نگرش سخت گیرانه است و باید با کمک هم و صحبت کردن در مورد آن این مشکل را رفع کنید. باید ببینید که کجا با خودتان صادق و روراست نبوده اید و چکار می توانید بکنید تا آن را جبران کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز دقت شما به اندازه بانکداران است. شما همه چیز را غاز هزینه ها گرفته تا سپرده های سرمایه گذاری و پول توجیبی فرزندتان دوبار چک می کنید. حتی اقساطی که پرداخت کرده اید را نیز دوباره بررسی می کنید. اشکالی ندارد، به این کارتان ادامه دهید. زیرا زمان رسیدگی به این کارها رسیده بود. برخلاف آنچه دیگران فکر می کند، این کارها از اهمیت بالای برخوردارند. شرایط و انرژی امروز مشکل ساز می شود و شما انرژی واقعی کمی برای رسیدگی به یک مشکل یا قضیه خاص دارید. فردی شما را در شرایط بدی قرار می دهد و محدودتان می کند، و این شما را خسته می کند. باید درباره آن صحبت های دقیقی انجام دهید. البته این کار آسان نیست، ولی کاملاً ارزشش را دارد. شما باید قدم های اولیه را با دقت بردارید تا به پیشرفتی واقعی برسید.
فال روزانه متولدین شهریور

آیا از خودتان پرسیده اید که آیا دیگران مجذوب شما می شوند یا خیر؟ اگر می خواهید به خودتان دلگرمی بدهید، می توانید روی ظاهر خود کار کنید. شما گرایش به این دارید که چیزی را تغییر دهید، ولی لازم نیست در این کار زیاده روی کنید. انرژی امروز به شما کمک می کند که فقط یک چیز را به ظاهرتان اضافه کنید و این افزایش در ترکیب با جذابیت طبیعی شما، تفاوت زیادی ایجاد می کند. شاید شما متوجه نشده اید که فرد مقابلتان رابطه فعلی شما را به مرحله دشواری رسانده است. امروز شما به الگوی رفتاری او دقت می کنید و نمی توانید با او ارتباط برقرار کنید و نزدیک شدن به او برایتان سخت می شود. اگر سعی کنید که شما هم از رفتار او تقلید نکنید، به تدریج می توانید او را تغییر دهید.

فال روزانه متولدین مهر

احتمالاً شما دنبال اهداف جدیدی در حیطه کار و زندگی شخصی خود هستید. امروز شما فرصتی برای تقسیم ایده های پویای خود با افراد جدید می یابید. اگر می توانید، سعی کنید جلسات منظمی با آنها داشته باشید. این باعث می شود که گروه جدیدی از مغزهای خوشفکر دور هم جمع شوند. این دوستی های جدید می تواند از لحاظ دستاوردهای شخصی هم سازنده و مفید باشد. امروز شما تا حدودی روز درونگرایی را تجربه می کنید، ولی حداقل می توانید دلیل اینکه چرا در حضور فردی که بسیار به شما نزدیک است احساس راحتی نمی کنید را درک کنید. بهتر است که این زمان را به تنهایی سپری کنید تا بتوانید با احساسات خود روبرو شوید و خودتان را بیشتر بشناسید. پیچ و تاب هایی زیادی در آنها وجود دارد که در نگاه اول متوجه آنها نمی شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روز بسیار خوبی برای شما خواهد بود. فرزندان، نوه ها یا خواهر و برادرهایتان (اگر دارید) انرژی فراوانی دارند. شما هستید که باید مراقب آنها باشید. نوبت شماست که به برنامه ریزی در خانواده بپردازید. البته در این کار هیچ مشکلی نخواهید داشت. آیا تابحال فکر کرده بودید که شغل برنامه ریز را انتخاب کنید؟ اگر امروز دوستان شما برایتان دردسر و مشکل درست می کنند، شاید زمان آن رسیده که شما ببینید منافع و علایق تان کجا با هم تضاد دارد. انرژی امروز باعث می شود که محدودیت هایی رو بیایند. آیا شما احساس خود را به طرف مقابل می گویید و آنچه او برای گفتن دارد را می شنوید؟ به انگیزه های خود دقت کنید و به آنها فکر کنید. این کار موجب روشن شدن خیلی چیزها می شود.

فال روزانه متولدین آذر

روز بسیار خوب و زیبایی در انتظار شماست. زندگی به شما آزادی و فضای بیشتری برای حرکت می دهد. شما می توانید از این فضا برای انجام کاری با خلاقیت ذاتی تان استفاده کنید. بهترین زمان برای ثبت نام برای کلاس های هنری یا شروع هر کاری مانند نقاشی یا نویسندگی است. آیا به انجام این کارها تمایل دارید؟ اگر همینطور است، پس انجامش دهید. انرژی امروز بر روابط شما تأثیر زیادی دارد. شما باید ببینید که چرا وارد کاری شده اید که به نظر می رسد بیشتر مشکل ساز است تا خوشحال کننده. البته این موقتی است، ولی باید به این فکر کنید که چه چیزی اول از همه به شما الهام داد تا جلو بروید. اگر واقعاً جدی هستید، پس صحبت کردن موجب پل زدن بین فاصله ها می شود.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز حس می کنید که انگار در یک بازی ویدئویی هستید و هیولایی می خواهد شما را بخورد. البته امروز باید بازی جدیدی را امتحان کنید و از استرس خودداری کنید. چه این استرس مربوط به کارتان باشد چه زندگی تان، شما باید قلمروی بی طرف بیابید تا بتوانید در آن استراحت کنید. بهتر نیست به منزل دوستتان بروید؟ حتماً دلیلی داشته است که نتوانسته اید با فردی که به شما بسیار نزدیک است روراست باشید. این مسئله امروز پررنگ می شود. دلیل خوبی دارد که شما حس کرده اید نمی توانید آزادانه حرف بزنید، ولی اگر قرار باشد که شما خوشحال و خوشبخت شوید، باید بتوانید درباره آنچه شما را از صداقت و راستگویی کامل باز می دارد، صحبت کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

پس از چند روز حرکت آهسته، امروز شما همه انرژی خود را باز می یابید. غرایز شما عالی هستند و شما را به سمت افرادی می کشند که می توانند به شما کمک کنند. روز خیلی خوبی برای نوشتن گزارش و حتی خاطرات نیز هست. نترسید و یک کاغذ و قلم بردارید و کار مفیدی انجام دهید. امروز این شانس را دارید که کاملاً خودتان باشید. نه اینکه شما در این کار مشکل داشته باشید، بلکه اخیراً مشکلاتی داشته اید که نمی توانستید در رابطه خاصی احساس راحتی و صمیمیت کنید. شما به این فکر می کردید که به آزادی بیشتری نیاز دارید، ولی آنچه شما واقعاً به آن نیاز دارید، این است که برای خودتان آزادی عمل و فراغت بال ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر در پروژه های اخیر خود با مقاومت روبرو شده اید، احتمالاً باید آن ها را رها کنید. شاید شما هنوز با وجود تغییر اهدافتان، کاری را به همان نحو سابق انجام می دهید. همه آنچه قبلاً عادت داشته به آن فکر کنید، این بود که چطور در کارتان پیشرفت کنید و جلو بروید. ولی آیا این هنوز همان چیزی است که دائماً به آن می اندیشید؟ در این مورد خوب فکر کنید. شما امروز در دعوایی، دخالتی نمی کنید و مطمئن نیستید که آیا باید وساطت کنید یا خیر. امروز سوالاتی جدی برای شما مطرح می شود و باید قبل از گرفتن آن تصمیم مهم، خوب به آنها فکر کنید و آنها را بالا و پایین کنید. زمانی را نیز به این اختصاص دهید که آیا می توانید کاملاً خودتان باشید یا باید باز هم به آن چیزی که نیستید تظاهر کنید. تا وقتیکه مطمئن نشده اید، نقش بازی نکنید، زیرا این کار تعهد بزرگی است.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه دوشنبه 21 مرداد 1392 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 24 / 9 / 1392 [بيش از 10 سال قبل]
» فال روزانه 29/ 9/ 1392 [بيش از 10 سال قبل]

نظرات کاربران
1392/05/29 - 07:57
0
0
این چیه میذارید مگه شما فالگیرید؟
این چیزا مال سایتهای ... شما دیگه چرا
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر منصوب شد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 2 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 2 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 14 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 14 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 20 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 24 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...