کد خبر: 173958 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 بهمن 1401 - 21:32
شهردار سعدآباد؛
جهاد تبیین از مطالبات مهم رهبر انقلاب است و باید همگان در این راستا گام بردارند

اتحاد خبر: شهردار سعدآباد گفت:جهاد تبیین از ضروریات اجتناب ناپذیر حال و آینده کشور است و همگان وظیفه دارند در راستای تحقق این امر گام بردارند. روز چهارشنبه مورخ ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور دکتر بنافی فرماندار محترم شهرستان دشتستان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش سعدآباد برگزار شد...

 

اتحاد خبر: شهردار سعدآباد گفت:جهاد تبیین از ضروریات اجتناب ناپذیر حال و آینده کشور است و همگان وظیفه دارند در راستای تحقق این امر گام بردارند.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سعدآباد روز چهارشنبه مورخ ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور دکتر بنافی فرماندار محترم شهرستان دشتستان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش سعدآباد برگزار شد.

 

 در این نشست شریفی بخشدار، محمدی شهردار و خواجه عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین و مدیران آموزش و پرورش بخش سعدآباد حضور داشتند.



شهردار سعدآباد در حاشیه این نشست اظهار داشت:مقام معظم رهبری با توجه به مسائل روز جامعه جهاد تبیین را مطرح کردند و باید همه تلاش کنیم در این راستا گام برداریم.

مهندس سید عبدالرحمن محمدی افزود:جهاد تبیین یعنی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و بخصوص نسل جوان است

مهندس محمدی خاطرنشان کرد:بیان عملکرد دستگاه های اجرایی یک امر لازم است که باعث بصیرت افزایی و افزایش امید در بین مردم می شود.

 













لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/173958