کد خبر: 173918 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 05 بهمن 1401 - 08:36
وعده‌های سرکاری برای اعلام کاندیداهای دوچرخه‌سواری

اتحادخبر: مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش تاکنون دو مرتبه برای اعلام اسامی کاندیداهای دوچرخه سواری زمان تعیین کرده اما بدون نتیجه بوده است.

 

اتحادخبر: مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش تاکنون دو مرتبه برای اعلام اسامی کاندیداهای دوچرخه سواری زمان تعیین کرده اما بدون نتیجه بوده است.

وعده‌های سرکاری برای اعلام کاندیداهای دوچرخه‌سواری

به گزارش ایسنا، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری با اعلام وزارت ورزش و جوانان ۳۰ بهمن برگزار می شود. طبق دستور العمل برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی، باید دعوتنامه حضور در مجمع ۲۰ روز قبل از برگزاری انتخابات، برای اعضا ارسال شود. در واقع دوچرخه‌سواری تا ۱۰ بهمن فرصت دارد که دعوتنامه ها را ارسال کند و این در حالی است که هنوز کاندیداها مشخص نیستند.

 وزارت ورزش اسامی نهایی کاندیداهایی که می توانند در انتخابات شرکت کنند را اعلام نکرده است و آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز تاکنون دو مرتبه زمان  اعلام اسامی را اعلام کرده اما هر دو بار هیچ اتفاقی رخ نداده است.

فرهادیان در گفت و گویی که یکشنبه ۱۸ دی با ایسنا داشت، از اعلام اسامی کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون دوچرخه سواری تا پایان آن هفته یعنی ۲۳ دی خبر داد اما هیچ چیزی اعلام نشد.

هم چنین او دوشنبه سوم بهمن در حاشیه مجمع انتخاباتی گلف نیز اعلام کرد که اسامی کاندیداها تا پایان وقت اداری دوشنبه اعلام می شود اما باز هم هیچ خبری نشد.

این مسئله باعث اعتراض اهالی دوچرخه سواری شده است و حتی در فضای مجازی نسبت به این مسئله که وزارت ورزش اسامی کاندیداها را اعلام نمی کند، گلایه کردند. دوچرخه‌سواری مدت زمان زیادی است که در دوران سرپرستی به سر می برد و اهالی این رشته امیدوار هستند انتخابات در همان ۳۰ بهمن برگزار شود و به تعویق نیفتد چون در این صورت حواشی بیشتر خواهد شد و تنها ضرر آن متوجه ورزشکاران می شود.

برای انتخابات دوچرخه سواری ۱۷ نفر ثبت نام کردند که آخر شهریور ۱۰ نفر (محمد بابایی، سید رضا میرابوطالبی، حمیدرضا پارسی منش، محمود ترابی گودرزی، افشین داوری، رسول هاشم کندی اسدی، علی دادگر، محمد صانعی، بهمن محمدرضایی و عبدالرحمن قاسمی) تایید صلاحیت مدیریتی شدند و از آن زمان تاکنون تایید صلاحیت نظارتی کاندیداها اعلام نشده است. در این میان نیز وزارت ورزش از سوابق مدیریتی هاشم کندی سرپرست ایراد گرفت که او نیز مدارک را تحویل داده است اما مشخص نیست چرا وزارت ورزش در اعلام اسامی کاندیداها تعلل می‌کند؟

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/173918