کد خبر: 173871 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1401 - 08:50
لژیونر هندبال: امیدوارم درهای لیگ‌های اروپایی به روی بازیکنان ایرانی باز شود

اتحادخبر: سعید برخورداری گفت: فکر می‌کنم تیم ملی به هدفش که صعود به مرحله اصلی بود رسید.

 

اتحادخبر: سعید برخورداری گفت: فکر می‌کنم تیم ملی به هدفش که صعود به مرحله اصلی بود رسید.

لژیونر هندبال: امیدوارم درهای لیگ‌های اروپایی به روی بازیکنان ایرانی باز شود

به گزارش ایسنا؛ لژیونر هندبال ایران ، در مورد عملکرد تیم ملی هندبال مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ اظهار کرد: به نظر من همین‌ که تیم ملی توانست با یک برد به مرحله اصلی مسابقات برسد اتفاق خوبی است. با توجه به روند آماده‌سازی، بازی‌های دوستانه و در مجموع برنامه‌ریزی که برای مسابقات جهانی شده بود فکر می‌کنم آنها به هدفی که می‌خواستند رسیدند. به هر حال نتیجه خوبی می‌تواند باشد.

لژیونر هندبال ایران در مورد نقاط ضعف تیم ملی گفت: متاسفانه نتوانستم همه بازی‌ها را ببینم چون تعدادی از آنها همزمان با ساعت تمرینم بود اما با توجه به بازی‌هایی که دیدم بازیکنان نیاز دارند تجربه بین‌المللی بیشتری کسب کنند و با تیم‌های سطح اول دنیا و بازیکنان پیشرفته جهان بازی کنند تا تجربه فنی و نظارت فردی آنها بالاتر رود.

دروازه‌بان سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: پتانسیل خیلی خوبی در ایران داریم و واقعا همه بازیکنان ما استعدادهای بزرگی هستند اما باید از آنها استفاده کنیم و بیشتر و بهتر پرورش دهیم. امیدواریم درهای لیگ اروپایی به روی بازیکنان ایرانی باز شود تا در کشورهایی نظیر فرانسه، اسپانیا و آلمان بازی کنند.

برخورداری گفت: فاصله بین ما و حریفان زیاد است و به هر حال باید در این سطح مسابقات جنگید و رقابت کرد. فاصله آنقدر زیاد است که نمی‌شود گفت بازیکنان با کمی بهتر بازی کردن در این رویداد می‌توانستند برخی از حریفان را شکست دهند.

لژیونر هندبال ایران افزود: در مجموع همین که بازیکنان خود را نشان دادند و بهترین بازی خود را داشتند و ان‌شاءالله بدون هیچ آسیب دیدگی به باشگاه‌های خود برگردند خوب است. امیدوارم در آینده شاهد این باشیم که آنها به کشورهای خوب اروپایی بروند و سطح اول هندبال دنیا را در طول سال تجربه کنند نه تنها هر دو سال یکبار در رقابت‌های جهانی.

او همچنین در مورد خودش و تمدید قراردادش با تیم اسپانیایی گفت: من با العربی قطر قرار داد داشتم و دو سال از آن مانده بود. این فصل از هندبال قطر به دلیل شرایط جام جهانی فوتبال تا ماه ژانویه به تعویق افتاد و من یک پیشنهاد خیلی خوب از تیم مطرحی در کشور اسپانیا دریافت کردم. یک قرارداد ۶ ماهه با این تیم اسپانیایی بستم تا دوباره به قطر برگردم.

برخورداری افزود: ۶ ماه با تیم لئون اسپانیا بازی کردم. شرایط در آن تیم خیلی خوب بود و تیم رده سومی مسابقات بودیم. به هر حال با پیشنهادی که برای تمدید قرارداد از سوی این تیم به من شد و با صحبتی که با العربی قطر کردیم، توافقی انجام شد و قراردادم را با اسپانیا تا سال ۲۰۲۶ یعنی این فصل و سه فصل دیگر تمدید کردم.

دروازه‌بان تیم لئون اسپانیا گفت: شرایط خوبی است و سرمربی خوبی داریم که سابقه حضور در تیم بارسلونا و تیم ملی هندبال اسپانیا را دارد. چیزهای زیادی می‌شود از او یاد گرفت. فکر می‌کنم این تیم از لحاظ سطح هندبال و ورزش خیلی سطح بالایی دارد و امیدوارم بتوانم در آینده بیشتر به تیم کمک کنم.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/173871