کد خبر: 173422 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 25 دي 1401 - 11:52
پس از انجام عمل جراحی؛
دوری سه ماهه حامد حدادی از میادین بسکتبال

اتحادخبر: به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال و بنا به تشخیص پزشک معالج حامد حدادی، این ملی پوش تا سه ماه آینده به دلیل جراحی اجازه تمرین و بازی ندارد.

 

اتحادخبر: به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال و بنا به تشخیص پزشک معالج حامد حدادی، این ملی پوش تا سه ماه آینده به دلیل جراحی اجازه تمرین و بازی ندارد.

دوری سه ماهه حامد حدادی از میادین بسکتبال

به گزارش مهر، حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال حدود دو هفته پیش در جریان رقابت های باشگاهی چین گرفتار آسیب دیدگی شد آنگونه که به خاطر پارگی آشیل مجبور به جراحی شد.

جراحی حدادی در چین انجام شد با این حال سرمربی تیم ملی بسکتبال که در مجارستان اقامت دارد طی این مدت با او در ارتباط بوده است. وی حتی با وجود اطمینان از اینکه حدادی به دلیل جراحی نمی تواند تیمش را در مرحله ششم انتخابی جام جهانی همراهی کند، پیگیر وضعیت این بازیکن است آنگونه که می گوید این بازیکن طبق تشخیص و تاکید پزشک تا سه ماه اجازه هیچ حرکتی در بسکتبال ندارد.

سعید ارمغانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مدام با حامد حدادی در ارتباط هستم و وضعیتش را پیگیری می کنم. مسئله ای که اهمیت داشت جراحی او بود که خوشبختانه خیلی خوب انجام شد. پزشکی که حدادی را جراحی کرده از پزشکان مجرب و معتبر چین است. او پس از اطلاع از آسیب دیدگی حدادی، شخصا برای جراحی این بازیکن اعلام آمادگی کرده و خود را از پکن به شهر محل اقامت حامد رسانده است.

وی با تاکید مجدد بر اینکه جراحی حامد حدادی بدون مشکل بوده است، خاطرنشان کرد: البته با تشخیص و تاکید پزشک او سه ماه نباید هیچ حرکتی در بسکتبال داشته باشد. بنابراین همانطور که قبلا هم گفته بودم او را برای دیدارهای پنجره ششم انتخابی جام جهانی در اختیار نداریم. بعد از گذشت این زمان هم باید ببینیم وضعیت حامد چگونه می شود. در حال حاضر سلامتی او مهمترین مسئله است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال اشاره ای هم به کلیات برنامه هایش برای حضور در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی داشت و گفت: فهرست ۲۴ نفره بازیکنان برای اعلام به فیبا آماده است و تا پیش از پایان وقت تعیین شده ارسال خواهد شد. این روزها از همینجا پیگیر لیگ برتر و رقابت های باشگاهی غرب آسیا هستم تا وضعیت بازیکنان را ارزیابی کنم. وقتی به ایران بازگشتم با جدیت بیشتری این مسئله پیگیری می شود.

ارمغانی تصریح کرد: با حضور حدود ۱۸ - ۱۷ بازیکن اردوی تیم ملی را آغاز می کنیم و طبق برنامه یک هفته زودتر هم به ژاپن می رویم تا پیش از دیدار با تیم ملی این کشور، یکی دو دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/173422