کد خبر: 17296 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 26 مرداد 1392 - 14:27
افزایش 33درصدی فروش انشعاب آب در استان بوشهر

اتحاد جنوب: معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: درسه ماه نخست امسال با فروش بیش از 2هزار و 937فقره انشعاب، تعداد مشترکین آب به بیش از 198هزار مشترک رسید.

 

   به گزارش اتحاد جنوب به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی، معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: درسه ماه نخست امسال با فروش بیش از 2هزار و 937فقره انشعاب، تعداد مشترکین آب به بیش از 198هزار مشترک رسید.

سهراب بیاتی با بیان اینکه 90 درصد مشترکین آب ، خانگی هستند افزود: در این مدت 599 فقره انشعاب فاضلاب واگذار شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در سه ماه اول امسال بیش از 35هزار مشترک ، مصرف آب شرب آنان در ماه کمتر از 5مترمکعب بوده است تصریح کرد:این تعداد مشترک 17درصد کل مشترکین خانگی را شامل می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین از مشترکین پرمصرف خبرداد و گفت: در سه ماهه اول امسال یکهزار و 453 مشترک  ماهانه بیش از 50 مترمکعب آب مصرف کرده‌اند که این خانوارها جزء مشترکین پرمصرف به شمار می‌آیند که 1درصد مشترکین خانگی را شامل می‌شوند.

بیاتی در پایان از تعویض کنتورهای فرسوده و خراب بصورت رایگان خبرداد و افزود: طرح تعویض کنتورهای فرسوده به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و به صفر رساندن کنتورهای فرسوده در شهر و در مورد کنتورهای دارای عمر بالای 10 سال انجام می شود .

وی  با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال 845 فقره از کنتورهای فرسوده در شهرهای استان بوشهر تعویض شده است افزود: بهینه سازی روند تولید، توزیع و مصرف آب در شهرها، کاهش هدر رفت آب، صرفه جویی در مصرف آب و ارتقای میزان رضایتمندی مشترکان از جمله مزیت های اجرای این طرح است./ب1 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/17296