کد خبر: 172842 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 13 دي 1401 - 09:06
ساپینتو اشتباه بزرگی را مرتکب شد/ نقاط ضعف استقلال باید برطرف شود

اتحادخبر: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به در پیش بودن دیدار برابر تراکتور گفت: آبی پوشان باید این دیدار را با سرمربی در کنار زمین برگزار کنند که اتفاق خوبی نیست.

اتحادخبر: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به در پیش بودن دیدار برابر تراکتور گفت: آبی پوشان باید این دیدار را با سرمربی در کنار زمین برگزار کنند که اتفاق خوبی نیست.

ساپینتو اشتباه بزرگی را مرتکب شد/ نقاط ضعف استقلال باید برطرف شود

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین دیدار از نیم فصل اول که آبی پوشان در تبریز باید به مصاف تراکتور این شهر بروند افزود: استقلال دو بازی حساس برابر تراکتور خواهد داشت. پنجشنبه این هفته آخرین هفته دور رفت لیگ را انجام می‌دهد و سه شنبه آینده این بار در تهران و در جام حذفی به مصاف سرخپوشان تبریزی می‌رود. هر دو دیدار برای دو تیم حساس است و هیچ کدام نمی‌خواهند نتیجه را واگذار کنند. خصوصاً در جام حذفی که هر تیمی بازنده باشد باید از گردونه رقابت‌ها کنار برود.

وی افزود: استقلال مقابل مس چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت و نتوانست از آنها استفاده کند اما حالا برای دیدار روز پنجشنبه از لحاظ بازیکن مشکلی ندارد و با توجه به پایان محرومیت این سه بازیکن می‌تواند از آنها استفاده کند. استقلال می‌داند پیروزی در این دو دیدار از لحاظ روحی و روانی شرایط را برای آبی پوشان بهتر خواهد کرد. تمام تلاش ساپینتو باید این باشد که بتواند در این دو دیدار برنده از زمین خارج شود البته در دیدار روز پنجشنبه تساوی در خارج از خانه هم خوب است اما سه شنبه آینده باید استقلال ببرد تا بتواند امیدوار به قهرمانی در جام حذفی باشد.

کارشناس فوتبال با انتقاد از رفتارهای غیرحرفه ای ساپینتو هم گفت: سرمربی استقلال دچار یک اشتباه بزرگ دیگر شد. او باز هم از کوره در رفت و در دیدار برابر مس با کارت زرد روبرو شد و حالا باید روز پنجشنبه از روی سکوها تماشاگر بازی باشد. حضور سرمربی کنار زمین یک پوئن مثبت برای تیم است. هم نکات فنی را به بازیکنان می‌گوید و هم آرامش را به تیم می‌دهد اما سرمربی استقلال تنها مربی ای است که در این فصل ۴ بار از نشستن بر روی صندلی مربیگری محروم شده و این می‌تواند به عملکرد بازیکنان استقلال ضربه بزند. امیدوارم مسئولان باشگاه فکری برای این موضوع داشته باشند تا این مربی خود را وارد هر حاشیه و درگیری نکند. چرا که اگر این رفتار ادامه پیدا کند در نیم فصل دوم هم باید چندین بازی را از روی سکو نظاره گر باشد.

رشیدی ادامه داد: با توجه به اینکه او در دیدار برابر تراکتور در کنار زمین نخواهد بود باید قبل از شروع بازی کاملاً بازیکنانش را از لحاظ فنی توجیه کند و از آنها بخواهد خواسته‌های او را در زمین پیاده کنند. باید امیدوار باشیم این اخراج و نبودن کنار زمین برای آخرین بار باشد و او متنبه شده باشد.

وی در مورد شروع فصل نقل و انتقالات در نیم فصل لیگ ۲۲ هم گفت: استقلال باید هر چه سریع‌تر ضعف‌هایش را ترمیم کند. به دنبال جذب بازیکنانی باشد که می‌توانند کارایی لازم را داشته باشند نه اینکه در هیاهوی نقل و انتقالات بازارگرمی کنند. آبی پوشان به یک هافبک بازی ساز و یک مهاجم گلزن نیاز دارند. در خط میانی نیاز به یک هافبکی است که بتواند هم طراح باشد و هم مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: خریدها باید بر اساس نیاز باشد. باشگاه می‌تواند حتی جوانان با استعدادی را هم به خدمت بگیرد که بتواند در آینده از آنها بهترین استفاده را داشته باشد.
رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: در نیم فصل اول تنها در چند دیدار شاهد حضور هواداران بودیم و بعد از آن یک فوتبال بدون هیاهو و جذاب را دیدیم. فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد و امیدوارم با شروع نیم فصل دوم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه بوده تا فوتبال ما بتواند رونقی دوباره بگیرد

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/172842