کد خبر: 172822 ، سرويس: یادداشت
تاريخ انتشار: 12 دي 1401 - 23:43
بمناسبت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی
به یاد او که از جنس مردم بود

اتحاد خبر- بهرام نکیسا: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای بسیجی، مخلص و مردمی بود. او مردی خدائی بود که  در بدرقه اش به قدرت خداوند دلهای مردم کشور خدائی و با هم مهربان گردید و میلیونی به حرکت در آمد. مردم کیمیا شناسند و انسان از جنس خود را بخوبی تشخیص می دهند، به حق که حاج قاسم سلیمانی از جنس مردم و با مردم بود...

بهرام نکیسا

 

در آستانه سالروز شهادت مرد بزرگ جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید عزیز  و همراهان و همرزمان شهیدش، و همچنن گرامی داشت یاد جانباختگان و شهدای عزیز در سانحه پرواز ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین، از درگاه خداوند بزرگ علو درجات برای همه آنان مسئلت می شود.
سپهبد سلیمانی فرمانده ای بسیجی ، مخلص و مردمی بود. او مردی خدائی بود که  در بدرقه اش به قدرت خداوند دلهای مردم کشور خدائی و با هم مهربان گردید و میلیونی به حرکت در آمد.

 

مکتب «سلیمانی» هدایتگر است/ لزوم تبیین ویژگی‌های «سردار»

مردم کیمیا شناسند و انسان از جنس خود را بخوبی تشخیص می دهند، به حق که حاج قاسم سلیمانی از جنس مردم و با مردم بود نه همچون افرادی که می خواهند بر مردم باشند. او عالم به این مهم بود که به همه مردم ایران تعلق دارد.
آن شهید عزیز، خلوص دوران دفاع مقدس را همواره در کوله پشتی دل و ذهن خود به همراه داشت و لباس خاکی تواضع جبهه و منطقه را بر هر لباس و مسندی ترجیح می داد. با خاک و خاکریز، بسیج و سنگر ، سجاده و ذکر و مقاومت پیوندی بی نظیر و مثال زدنی داشت. حاج قاسم سلیمانی آگاه به راهش بود و ایمان به هدفش داشت.
شهید سلیمانی شجاعانه بیرق تشکیل بسیج جهانی اسلام و مستضعفین در جهان را بر دوش می کشید.
فقدان و مظلومیت او بار دیگر غم و درد فراق همه شهیدان را زنده کرد و بغض جا مانده گان از قافله خون و شهادت در سوگ او شکسته شد و اشک ها جاری گردید.
یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی ، راهش بر قرار و بیرقی که بر دوش داشت همواره به اهتزاز باد. روحش شاد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/172822