کد خبر: 171634 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 آذر 1401 - 09:42
۱۴۴۶ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر ابلاغ شد
اتحادخبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ابلاغ یک‌هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی در استان خبر داد.مصدق کشاورزی با اشاره به تسریع طرح‌های اشتغال‌زایی در استان بر اساس ظرفیت‌ها و مزیت‌های شهرها و روستاها اظهار داشت: امسال تعهد اشتغال در استان بوشهر 21 هزار و 674 فرصت شغلی تعیین شده است...
اتحادخبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ابلاغ یک‌هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی در استان خبر داد.
1446 میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر ابلاغ شد

به گزارش تسنیم؛ مصدق کشاورزی با اشاره به تسریع طرح‌های اشتغال‌زایی در استان بر اساس ظرفیت‌ها و مزیت‌های شهرها و روستاها اظهار داشت: امسال تعهد اشتغال در استان بوشهر 21 هزار و 674 فرصت شغلی تعیین شده است.

وی اشتغال تحقق یافته در 8 ماه امسال را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در 8 ماه امسال 17 هزار و 600 فرصت اشتغال‌زایی در سامانه رصد اشتغال شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: بر اساس تأکیدات استاندار بوشهر، امسال 30 هزار فرصت شغلی در استان بوشهر هدف‌گذاری شده است.

کشاورزی با اشاره به ابلاغ اعتبارات اشتغال‌زایی از محل تبصره 16 قانون بودجه در سال جاری گفت: یک‌هزار و 446 میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی به استان ابلاغ شده که بر اساس طرح‌های تدوین شده پرداخت می‌شود.

وی سقف اعتبارات خوداشتغالی را 150 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: سقف پرداخت اعتبارات اشتغال‌زایی به کارفرمایان که زمینه اشتغال متقاضیان را فراهم کنند 4 میلیارد تومان تعیین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: در سال جاری تاکنون اشتغال 25 هزار نفر فراهم شده که 17 هزار و 600 نفر آنان در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

کشاورزی افزود: علاوه بر این از محل تبصره 18 قانون بودجه 2 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر مصوب شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/171634