امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 آذر 1401 - 07:50

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱.۰۹.۷

 

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۱.۰۹.۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که احساس خستگی بیش‌از‌حدی دارید و چرخ زندگی بر وفق مرادتان نمی‌چرخد. غم به دل خود راه ندهید زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند. در ماه‌های آینده اوضاع زندگیتان مساعدتر خواهد شد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و سال تولدتان را با روحیه بانشاطی ادامه دهید. آذر را با کارهای زیادی به پایان خواهید رساند. سرتان در دی خلوت می‌شود و فرصتی برای برنامه‌‌ریزی مهیا خواهد شد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و برنامه‌ای جدی و کاربردی برای ماه‌های آینده سال تولدتان آماده کنید. به بهمن که رسیدید با گرفتاری مالی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این گرفتاری از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. با این حال به یاد داشته باشید پولی که قرض می‌کنید را در اولین فرصت باز پس دهید و به اطرافیان ثابت کنید که فرد خوش‌حسابی هستید. اسفند امسال عشقی آتشین به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. فروردین سال آینده سرتان خلوت می‌شود و شرایطی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه اعضای خانواده یا دوستان راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌کند و درآمدتان افزایش می‌یابد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای خود را گسترش دهید. تیر سال آینده زمان حساسی برای شماست. در این ماه خطری مهلک در کمین شماست. این ماه را با احتیاط بیشتری سپری کنید. شهریور که از راه رسید به شهریور سال آینده که رسیدید مشکلی حقوقی راهتان را سد می‌کند. این مشکل به‌راحتی حل نمی‌شود و برای باز کردن گره آن باید از افراد باتجربه کمک بگیرید. هر کاری که از دستتان بر می‌آید برای این مشکل انجام دهید و کوتاه نیایید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

 

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ آذر برای متولدین فروردین

 از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. پولی روانه حساب بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصیشان برآیند. قلب مهربانی دارید و همیشه به فکر اطرافیان هستید. مطمئن باشید محبتی که به دوستان می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.   ایده‌ای برای انجام کاری خلاقانه به ذهنتان می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و با انجام آن دستاوردهای تازه‌ای به کارنامه موفقیتهای خود اضافه کنید. اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشمتان عبور می‌کند.

 

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ آذر برای متولدین اردیبهشت

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنینتان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند.  امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. مدتی است که احساس می‌کنید خلاقیتتان را از دست داده‌اید و فکر و ایده بکری به ذهنتان نمی‌رسد، دلیل این وضعیت را در رفتار خود جستجو کنید و ارتباط بیشتری با افراد خلاق و نوآور برقرار نمایید و از کنار سوژه‌های خلاقانه به راحتی گذر نکنید. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید. عشق زندگیتان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند.

 

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 7 آذر برای متولدین خرداد

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و کاری نکنید که به دردسر بیفتید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغتان بیاید.   اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد. سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد. همسر یا عشق‌ زندگیتان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد.

 

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ آذر برای متولدین تیر

نگاهتان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی  کنید. این خرید نه‌ تنها زمینه سرخوشی شما را فراهم می‌کند،‌ بلکه در درازمدت سودی نیز عاید شما می‌شود.      اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق ‌زندگیتان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به  غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق‌زندگی‌تان نگویید. 

 

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ آذر برای متولدین مرداد

احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و آن‌گونه‌ای با دوست و آشنا رفتار کنید که انتظار دارید آنها نیز همین رفتار را با شما در پیش بگیرند. وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواستان به گذر عمر باشد. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است. قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. عشقی محبوبی را در دل دارید اما عشق خود را به دلدار ابراز نکرده‌اید، امروز زمان خوبی برای ابراز عشق نیست و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. فکر بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد.  اجازه ندهید زندگی شما حالتی کسل‌کننده پیدا کند و با تفریح و سرگرمی، روحیه‌ خود را بهبود بخشید.

 

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ آذر برای متولدین شهریور

اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. به صلاح شما نیست که بگذارید این وضعیت ادامه پیدا کند. برای حل مشکلات مالی تلاش بیشتری به خرج دهید و توانمندیهای خود را دست کم نگیرید.   به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمکتان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تنهایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتنها حل کنید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد، به صلاحتان نیست که به این مشاجره دامن بزنید و با گذشت و فروتنی به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ای هستید و از این مشاجره چیزی به دل نگرفته‌اید.

 

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ آذر برای متولدین مهر

 تغییر مهمی در زندگیتان ایجاد می‌شود. این تغییر را به نشانه‌ای برای آغاز سبک جدیدی در زندگی تبدیل کنید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این خبر روز شما را خراب کند. روحیه خود را از دست ندهید و زندگی را با انرژی بیشتری دنبال کنید. امروز همکاران یا اعضای منزل برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

فال روزانه ۷ آذر برای متولدین آبان

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد.  کارهای مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان اتفاق میفتد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه قهر میان شما و این فرد را فراهم کند. در اولین فرصت دلخوری که ایجاد شده را از بین ببرید. قصد انجام کاری مخاطره‌آمیز دارید. ممکن است این کار دردسرهای زیادی برای شما درست کند. به صلاح شماست که این کار را به آ‌ینده موکول کنید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.  یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شما است، نقشه‌های شومی برای‌تان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و یکی از اعضای خانوده یا دوستان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید.

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه 7 آذر برای متولدین آذر

انسان صبوری نیستید و زود ناراحت می‌شوید، این روحیه به غیر از اضطراب و نگرانی چیزی برای شما به دنبال ندارد.  مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است بیش‌از‌حد سر به سرش نگذارید.

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ آذر برای متولدین دی

آشفتگی و نگرانی امان شما را بریده‌ و شب‌ها خواب راحت ندارید، این وضعیت سلامتی شما را به خطر انداخته و از آنجایی که ذهنی آشفته و مضطرب دارید، راهی برای موفقیت پیدا نمی‌کنید. ادامه این وضعیت اصلاًبه نفع شما نیست، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و به آرامش‌خاطر برسید.  امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. به رغم زحمت‌های زیادی که در زندگی کشیده‌اید، دستاورد چندانی ندارید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این افسردگی به شما غلبه کند، زیرا در آینده‌ای نزدیک گره‌ از مشکلات شما باز می‌شود و به موفقیت مهمی دست پیدا می‌کنید.  به خاطر داشته باشید که با غرور و خودخواهی راه به جایی نخواهید برد.  اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌هایتان را می‌دانند.

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ آذر برای متولدین بهمن

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. امروز حساب وقت و زمان از دستتان در می‌رود و تا چشم به هر بزنید روز بدون دستاورد مهمی به پایان خواهد رسید. شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید.  خبری فرخنده به دستتان می‌رسد. این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. به لحاظ کاری پیشرفت و موفقیتی را شاهد خواهید بود. شادیهای خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان احساس می‌کند که مانند گذشته به ایشان اهمیت نمی‌دهید و از چشم شما افتاده‌است. قبل از اینکه این احساس به ناراحتی عمیقی تبدیل شود، امروز هدیه‌ای برای عشق‌ زندگیتان خریداری کنید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه به وی اهمیت می‌دهید.

فال روزانه دوشنبه 7 آذر 1401 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۷ آذر برای متولدین اسفند

کمی از کار فاصله بگیرید و با استراحت، نیروی تحلیل ‌رفته‌تان را جبران کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین کنید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از آشنایان بگویید و زمینه دلخوری ایشان را فراهم کنید. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. روز خوبی است تا ایده‌هایی که در سر دارید را به مرحله اجرا بگذارید. اجرای این ایده‌ها در دراز مدت دستاورد چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز رفتاری همراه با عشق و محبت را با شما در پیش خواهد گرفت.

 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 7 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 19 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 20 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...