کد خبر: 170964 ، سرويس: جهان
تاريخ انتشار: 03 آذر 1401 - 09:18
شهادت یک کودک و زخمی شدن دهها فلسطینی در نابلس

اتحادخبر: در جریان یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در شمال کرانه باختری یک کودک شهید و دهها فلسطینی دیگر زخمی شدند.

 

اتحادخبر: در جریان یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در شمال کرانه باختری یک کودک شهید و دهها فلسطینی دیگر زخمی شدند.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز؛  الآن، وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، در اثر تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی در نابلس که اخیرا به بهانه شروع حملات فلسطینی‌ها از این منطقه علیه صهیونیست‌ها، توسط ارتش اشغالگر محاصره شده است، یک کودک شهید، پنج فلسطینی با گلوله‌های نیروهای صهیونیستی زخمی و دهها تن دیگر در اثر پرتاب گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

به گزارش فلسطین، پیش از این وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود، در اثر تیراندازی‌های ارتش رژیم صهیونیستی پنج تن زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است و همگی به بیمارستان دولتی رفیدیا در نابلس منتقل شدند.

هلال احمر فلسطین هم اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی مستقیما به کادر این نهاد تیراندازی کرده‌اند و در اثر آن یکی از خودروها خسارت سنگینی متحمل شده است.

شاهدان می‌گویند، شمار زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی با بولدوز نظامی به چندین محله نابلس یورش بردند و درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و نیروهای صهیونیستی رخ داد.

یورش‌ها و حملات نیروهای رژیم صهیونیستی از چند ماه پیش به کرانه باختری به ویژه نابلس و جنین ادامه دارد که در اثر آن دهها فلسطینی شهید شدند. در مقابل عملیات فلسطینی‌ها علیه ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان افزایش یافته و چندین کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170964