کد خبر: 170942 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 آذر 1401 - 09:14
اختصاصی اتحاد خبر/ مصائب پرگان (3)
در این مجتمع مواظب جان خود و فرزندان تان باشید!

اتحاد خبر-زینب رنج‌کش: در خصوص مجتمع مسکونی پرگان (یکی از مجتمع های مسکن مهر شهر برازجان) در دو قسمت گذشته مواردی از اشکالات عدیده فنی، ایمنی و علاوه بر آن تاخیر بیش از 10 ساله در تحویل این واحدها به رشته تحریر در آورده شد. در این قسمت به غیر ایمن بودن و خطر جانی که ساکنین و به خصوص فرزندان خردسال خانواده ها را را تهدید می کند اشاره می گردد...

اتحاد خبر-زینب رنج‌کش: در خصوص مجتمع مسکونی پرگان (یکی از مجتمع های مسکن مهر شهر برازجان) در دو قسمت گذشته مواردی از اشکالات عدیده فنی، ایمنی و علاوه بر آن تاخیر بیش از 10 ساله در تحویل این واحدها به رشته تحریر در آورده شد. در این قسمت به مواردی دیگر از آنچه باعث نارضایتی متقاضیان و مالکان این واحدهای بی کیفیت شده است مورد اشاره قرار می گیرد.

ایمنی و خطر جانی از جمله موارد مهمی است که با بی توجهی سازندگان و مسئولان این مجتمع و ناظران مربوطه از فرمانداری و اداره راه و شهرسازی جان ساکنین و به خصوص فرزندان خردسال خانواده ها را تهدید می کند.

در همین خصوص یکی از ساکنین به خبرنگار اتحاد خبر اینگونه بیان داشت: در راه پله ها دریچه هایی که احتمالا به عنوان نورگیر حدودا یک متر در 70 سانت تعبیه شده است که  نه تنها پنجره و شیشه مناسب نصب نشده بلکه حفاظ موقتی هم جهت عدم سقوط افراد تعبیه نشده است.

علاوه بر این جایی که برای آسانسور تعبیه شده از طبقات چهارم و سوم تا پایین همه بدون حفاظ است و در صورت سقوط کودک خردسال یا حتی فرد بزرگسالی می تواند فاجعه مرگ احتمالی آن فرد را رقم بزند.

مهم تر اینکه در بعضی بلوک های این مجتمع بین 8 تا 10 خانوار از سر اجبار ساکن هستند و همواره این خطرها ساکنین و فرزندان آنها را تهدید می کند. و لذا از سر اجبار و بی مسئولیتی مسئولین ذیربط خود خانواده ها اقدام به نصب حفاظ های غیر استاندارد و غیر ایمن برای این دریچه ها و لبه های جایگاه آسانسور نموده اند.

عکس ها و تصاویر گویای این وضعیت خطرناک است.

 

 


سه روز دیگر منتظر قسمت بعدی از انعکاس مشکلات این مجتمع باشید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/170942